22. 7. 1976.

Yu grupa - Osveta / Oprosti ljubavi

Jugoton - SY 23135
Datum rezanja vinila: 22.07.1976


Osveta

(D. Jelić - M. Tucaković)
Oprosti ljubavi *
(D. Jelić - M. Tucaković)

* S Jugotonove LP ploče "Yu grupa" (LSY 63048)


"Jugoton", poduzeće za izradu gramofonskih ploča, Zagreb-Dubrava
Made in Yugoslavia
Photo: D. Štrbac
Design: I. Ivezić



Osveta

Hej puče puška
negde u planini
Gnev spalio zemlju
svu u suzama

Noć zakla nebo
svo u ranama
Sneg pokrio sva zgarišta
strah sejah od smrti po njima

Hej puče puška
negde u planini
Za mržnju nisam nikada znao
kad su mi rekli: 'Slušaj me sad!'

Oproštaj zdole njega nema
nešto se stvarno veliko sprema
osveta biće poslednja žetva naša
Poslednja žetva, poslednja puna čaša
poslednja borba, poslednja pesma naša
poslednji crni zob


Oprosti ljubavi

Tek sad vidim sve
u laž me vode laži
zar smem da krivim nas
za svaku lošu reč

Ljubavi, oprosti mi
za moj odlazak (dolazak)
malo (stvarno) kriva si ti

Tek sada želim sve
u greh me vode želje
zar smem da govorim
koliko volim tebe

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma