15. 10. 1976.

Time - Život u čizmama s visokom petom [^] [~]

PGP RTB - 55 5292
Datum rezanja vinila: 15.10.1976



"Time", juli i avgust 1976.
"Život u čizmama s visokom petom"


B strana
1. Rock'n'roll u Beogradu (4:20)
2. Superstar (4:56)
3. Život u čizmama s visokom petom (8:34)
4. Ispovjest jednog Sarajlije (5:01)


A strana
1. Igraj narode moj (6:48)
2. Jer sve je u pjesmi što čovjeku treba (4:47)
3. London, decembar '75. (5:29)
4. Nitko ne zna zašto (4:31)


Dado Topić - vokal, bas gitara (Gibson EB 3)
Vedran-Petar Božić - el. gitara (Gibson Les Paul, Fender Stratocaster), akustična gitara (Martin Custom), voice box (Red Devil), phaser (Little Stone), el. orgulje (Hammond B 3), vokal
Christopher-Chris Nichols - klavir (Yamaha, Steinway), el. piano (Fender Rhodes Stage), klavinet (Honer D 6), string synthesizer (Logan Symphonic), synthesizer (Mini Moog - M. D.), tubular bells, el. orgulje (Hammond C 3)
Ratko-Rale Divjak - bubnjevi (Asba Rock Set, Mini Asba), cymbals (Paiste 2002), percussion efekti
Karel-Čarli Novak - bas gitara (Fender Jazz Bass)
Ivan-Piko Stančić - bubnjevi (Rogers), cymbals (Paiste 2002)
Zdenka Kovačićek - vokal

Muzika: Dado Topić - A/ 1, 2, 3, 4), B/ 1, 2, 3; Christopher Nichols - B/ 4
Tekstovi: Dado Topić

Snimano u Ariola-Eurodisc Bmb H Musikstudio - München
Miksano u Union Studios - München
Matrica Tonstudio Bauer - Ludwigsburg

Snimao i miksao: Günther Zipelius
Tonski tehničar: Güngher Marschall
Art Director, Design, Photo: Dragan S. Stefanović
Za PGP RTB producent: Vladimir Mihaljek-Miha

Kontakt i poslovna adresa: "Time" - Vladimir Mihaljek
c/a
Interartist
Gajeva 18, 41000 Zagreb
Yugoslavia
tel. 041/415816
041/419225
Producent: "Time"

Izdanje Produkcije gramofonskih ploča Radio televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Odgovorni urednik: Đ. Debač
Recenzent: L. Habić



Igraj narode moj

Kad se čovjek rodi i stupi na scenu
uloga mu laka neponovljiva
jer danas je djete sutra možda čovjek
obrnuto samo želja neostvarljiva

Igraj narode moj


Kad su meni u septembru pedesete
život dali
dali su mi i ulogu moju
da l' ju želim nisu me pitali
igrao sam sve od tada uvijek dobro
i svi su mi pljeskali
a jučer kad sam bio najiskreniji
jučer su me izviždali

Gurnuli me dole sa scene
htjeli da im vratim dug
govorili protiv mene
zahtjevali kaznu sud
i sad lutam, tražim pomoć

uspomene zovem svoje
da mi daju malo sreće
i vrate me u djetinjstvo moje

I da opet k'o nekad živim kao ptica
da vjerujem svima i da volim ljude
da jurim poljima i proljetnim šumama
da me jutrom usne moje majke bude
da se ludo radujem kad krenem u školu
da se svaki dan sto puta zaljubim
i da drhtim od sreće dok držim joj ruke
ne znajući kako da je poljubim

Igraj
igraj narode moj, igraj
hej, hej, hej, hej
igraj narode moj
pozornica je svima otvorena
hajde, redom svi
hej, hej
opa
dobra ova muzika pobro života mi

Kad čovjek shvati da prošlo se ne vraća
i da je već ostario sa dvadeset godina
on se oženi onom koju voli
i misli da je sreća to što ima
a od nje samo traži
da mu bude vjerna i da rodi sina

Jer svi smo mi veliki i svi smo mi mali
ali u suštini svi smo jedno isto
isti svi imamo početak svi imamo kraj
a ono između možda nije bitno

Zato igraj sad narode moj
život je scena velika
i nije važno tko je na njoj glavni
jer mi smo i glumci i autori i publika


Jer sve je u pjesmi što čovjeku treba

Ja bih htio da vam dam
sve što pjesma može dati
to je najljepše što znam
jer je sve u pjesmi
čovjeku što treba
što bi želio da zna

Ja bih htio da vam pjevam
pjesme koje ljudi vole
to je najljepše što znam
jer je sve u pjesmi
čovjeku što treba
što bi zelio da zna
što bi zelio da zna

O ljudima
o pjesmama
o ljubavi
o istini
o ljudima
o pjesmama


London decembra 75.

London decembra 75.
u beskrajnom moru od ljudi što čine taj svijet
ja stojim sam a tu sam jer želim da znam
da l' mogu da pokušam bar
postati veliki star

Svud oko mene u raskošu sja
život što buja i pita
tko sam ja i što radim tu
na stazi što vodi u raj
koliko mogu da dam
zar jedino pjevati znam

Ja nisam sam
tu je sve u mom srcu
skriven živi jedan mali svijet
samo moj svijet

Tu je moja gitara
moje pjesme i slike od žene i sina
tu je srce što zna
da u ljudima živi istina
i ljubav za sve
istina i ljubav za sve
London decembra 75.

Ja nisam sam
tu je sve u mom srcu
skriven živi jedan mali svijet
samo moj svijet

London decembra 75.
u beskrajnom moru od ljudi
što čine taj svijet
ja nisam sam
i sve što sam htio da znam
sada je predamnom tu
istina prava je tu

Svud oko mene u raskošu sja
život što buja i pita
tko sam ja i što radim tu
na stazi što vodi u raj
koliko mogu da dam
zar jedino pjevati znam

Bogatstvo sve
leži tu u meni
i u svakom čovjeku
Bogatstvo sve
leži tu u meni
i u svakom dobrom čovjeku

Najprije upoznaj sebe
i nađi u nečemu smisao života svog
tu leži tajna uspjeha tvog
danas život se živi na snagu - ti budi jak
na sreću - ti igraj na sve
na ludost - ti budi lud
na ljubav - ti voli sve
na novce - ti prodaj sve
na trku - ti budi prvi
London decembra 75.


Nitko ne zna zašto

Nitko ne zna zašto jako
svoju ženu volim ja
rodila mi kao što treba
jednog divnog malog sina

I sad živimo u troje
i sanjamo divan san
nekad nemamo ni kinte
ali opet dođe dan

Kada trošimo ko ludi
i kupujemo igračke
i igramo tad u troje
one divne igre djetinje
jer znamo
da život treba živjet dok čovjek je mlad
ne treba brinuti sad
jer starost će doći
i donijeti sjećanja da
jednom bio si mlad
i sam bit ćeš kriv
za sve ono lijepo
što imao nisi
što živio nisi

Jer život je kao san
zato ga sanjaj i nek svaki dan
uvijek bude pun ljubavi
to je sve što trebamo ja i ti

Nitko ne zna zašto jako
svoju ženu volim ja
išla je uz mene uvijek
po životnim stazama
i bio sam u KPD-u
devedeset jedan dan
učio da budem bolji
i nije me toga sram
jer znam
da život čovjek uči sve dok je živ
i svatko može bit kriv
al sve je to ljudski i praštati moramo jer
zašto mržnja da nas dijeli
i brzo nestalo bi zla
samo kad bi htjeli
kad bi htjeli

Jer život je kao san
i zato ga sanjaj svaki dan
uvijek budi pun ljubavi
to je sve što želim ja
što želiš ti
život je kao san i zato ga sanjaj
uvijek budi pun ljubavi
to je sve što želim ja
što želiš ti
što želim ja
što želimo ja i ti
što želim ja
što žele svi
što želimo ja i ti
život je...


Rock'n'roll u Beogradu

Cijeli život čekam priliku da pjevam
u Beogradu rock'n'roll
ljudima bih htio svojom pjesmom reći
zaboravite svaku bol

Prva zvjezda rock'n'rolla
svi mi kažu da sam ja
pa nek bude uvjek tako
sve dok zvjezda moja sja

Cjeli život čekam priliku da pjevam
u Beogradu rock'n'roll
skočite na noge veliki i mali
plesat ćemo rock'n'roll

Muzika nam svima treba
ljudima je pjesma dar
nek se čuje sve do neba
rock'n'roll je prava stvar
uvjek kad sam bio sam
skrivao u sebi bol
i da opet nađem sreću
radosti i ljubav
pjevao sam rock'n'roll

Volio sam uvjek djevojke što nose
dugu kosu kao ja
što luduju za muzikom i sanjaju o zvjezdi
koja samo njima sja

Sve bi dale za moj pogled
možda i života pol'
i da mogu živjet tamo
gde se svira rock'n'roll

Cjeli život čekam priliku da pjevam
u Beogradu rock'n'roll
zapjevajmo skupa o ljubavi i sreći
zaboravimo svaku bol

Muzika nam svima treba
ljudima je pjesma dar
nek' se čuje sve do neba
rock'n'roll je prava stvar
uvjek kad sam bio sam
skrivao u sebi bol
i da opet nađem sreću
radosti i ljubav
pjevao sam rock'n'roll


Superstar

Moj stil je lud i seksi
i svi me zovu superstar
Moj glas i šarm je svjetski
i ja sam superstar
Ja vozim brza kola
živim život lak
Tokyo, Paris, night bar

Za mnom žene šapuću:
"On je superstar"
Za mnom žene uzdišu:
"On je superstar"

Svi ljudi vole zvijezde
i njihov čarobni sjaj
al' najviše ipak vole
vidjeti njihov kraj
jer to im donosi radost
ostvarenje želja
i sreću u ljubavi bar
zato jedva čekaju
da padne superstar
zato jedva čekaju
da padne superstar

Moj stil je lud i seksi
i svi me zovu superstar
Moj glas i šarm je svjetski
i ja sam superstar
Ja vozim brza kola
živim život lak
Tokyo, Paris, night bar

Za mnom žene šapuću:
"On je superstar"
Za mnom žene uzdišu:
"On je superstar"
Za mnom žene uzdišu:
"On je superstar"
Za mnom žene šapuću:
"On je superstar"
Za mnom žene pričaju, šapuću, uzdišu:
"On je zbilja superstar"
Za mnom žene pjevaju,
za mnom žene šapuću,
za mnom žene uzdišu


Život u čizmama s visokom petom

Pol' života drugujem sa muzikom
dala mi je slavu, novce, vodila me svijetom
voljeli smo oboje sve što nam je pružao
taj život u čizmama sa visokom petom

I dobio sam najviše što on može dati
i ljubavnik sam bio hiljadama žena
i volio ih iskrenošću svetom
a voljele me nisu
jer za njih sam bio
samo zvijezda u čizmama s visokom petom

Nisam znao da muzika je borba
u kojoj se okrutno otkidaju glave
u kojoj svak za sebe svoju bitku bije
u kojoj čak i lošeg ratnika pobjednikom slave

Jer bilo nas je mnogo dobrih u vrijeme "Dinamita"
kad svirali smo iskreno i bili sretni
kad za muziku sve smo žrtvovali
a danas su rijetki što ostali su isti
i koji se nisu jeftino prodali

Jer danas su najbolji oni
što prodaju najviše ploča
nije važna muzika
danas svira gitara da zaradi što više para
nema više muzičara
danas svira gitara da zaradi što više para
sve je manje muzičara

Pol' života drugujem sa muzikom
dala mi je slavu, novce, vodila me svijetom
a danas više ne znam da l' volim il' mrzim
taj život u čizmama sa visokom petom

Jer kad skinem čizme i vratim se na zemlju
gdje žive obični i meni nekad slični ljudi
jer tad pozornicu mrzim
i tad mi se čini da je lažno i prolazno
to što ona nudi

Al' iako istinu znam
uvijek zaboravim nju
kad zasja pozornica svjetlom

I tad uzmem gitaru
i zapjevam pjesmu staru
o životu u čizmama s visokom petom...

Kad sam bio mali roditelji su mi gitaru dali
da sa njom sviram ljudima
i da idem po svijetu cestama
sviram ljudima po selima i gradovima
svuda gdje me slušat hoće
svje je to hvala mojim roditeljima
i tad ritam gitaru
kad me srce peče
kad me kidaju boli
kad me žena ne voli
gitaru mi dajte, ljudi
prijatelji moji...


Ispovjest jednog Sarajlije

Ja nisam kriv zato što sam živ
što pjesmu volim i živim zbog nje
al' zato možda sam kriv
što muzika umire
umire

Jer k'o i svi, otrova joj dajem
iz jeftine kuhinje
i sada sa pitam, kajem
zar sam i ja
sve zbog love skrenuo s puta
i ako treba umrijet ću ja
da živjela bi muzika
muzika

Na odru sam, oko mene prijatelji svi
dok plamen žutih novina osvjetljava njih
i tiho jeca jer ja
pišem svoj zadnji stih
zadnji stih

Svi stoje tu, tužne maske lica im kriju
i sretni što nisu ja
u sebi zlobno se smiju
uvijek
voljeli su to da na nebu gledaju zvijezdu
zvijezdu
kako pada i gubi sjaj

Sad čekaju moj kraj
sad čekaju moj kraj
sad čekaju moj kraj
moj kraj


Grupa "Time" djeluje već punih pet godina i kroz cijelo to razdoblje bio sam najizravniji svjedok svih događaja koji su formirali tok njene karijere i usmjerili je putovima uspona i padova. Znam da smo na početku rada pod imenom "Time" možda zamišljali drugačiju perspektivu od one, koja je doista slijedila. Ploča "Život u čizmama s visokom petom" zamišljena je kao pogled unatrag na sve što sam kao muzičar proživio s grupom "Time", a to je najznačajniji dio moje karijere rock pjevača i kompozitora. Iako se često smatralo da je "Time" tek usputna stanica za mnoštvo muzičara koji su joj u pojedinim trenucima pripadali, smatram da je svatko od njih dao svoj doprinos i podijelio sličnu sudbinu, o čemu pjesme albuma - nadam se - dovoljno govore. Naša treća LP ploča nije, međutim, sastavljena samo od uspomena njome bih želio pokazati da "Time" ima čvrsto ishodište za budućnost (koju su mu mnogi poricali), jer nas je uprkos svim promjenama i teškoćama održala ljubav prema muzici čemu, uostalom, imam zahvaliti i svoje životno opredjeljenje. Od naivnih dječačkih snova o slavi u rock'n' roll sastavu, do onoga što sam do sada postigao, stoji "život moj", u kojem sam naučio da su mnoga priželjkivanja samo iluzije, ali ja sam još uvijek spreman vjerovati u neke od njih. "Ja bih htio da vam pjevam (pjesme koje ljudi vole) to je najljepše što znam (jer sve je u pjesmi) što čovjeku treba (što bi želio da zna) o ljudima, o pjesmama, o ljubavi, o istini..."
U Zagrebu, 22. VIII 1976.
Dado Topić

15 коментара:

  1. MORAJ PRITI:

    Moje ime je Sandra am iz Los Anđelesa, ovde sam da svedočim o velikom radu velikog čarobnjaka koji mi je pomogao sa svim mojim problemima danas srećan zbog njega, sve je počelo 2002. Bio sam oženjen čovekom pod imenom Johan Smith UK, umorio se od mene nakon 15 godina braka i nema dijete i stvari su nam bile teške, finansijski mi nismo u redu, a moj muž traži razvod samo da me živi sam i suočim se sa životom, molio sam se Bogu da ga vratim, do 2017. godine kada sam upoznao prijatelja koji me je uputio Dr Ogundelu čarobnjaka koji joj je pomogao svojim vlastitim problemima, ohrabrio sam sebe i stupio u kontakt sa njim, prvo je rekao da su mi problemi završeni, jer sam kontaktirali su ga za pomoć. Ja mu verujem i pitam ga šta ću da radim sledeće, rekao mi je šta da radim, a on je nakon toga rekao da će se moj muž vratiti u moju molitvu na koljena u roku od 24 sata, nakon 10 godina razvoda, iznenađujuće nakon njegovog rada, moj suprug je prosjao na kolenima i hitno ga prihvatio i obavestio dr Ogundelea o tome, rekao je da će i mene baciti novčanicu, da bi moja porodica bila finansijska, i sarađivao sam s njim nakon 48 sati svuda gdje sam da ljudi idu za mene, a moje poslovanje se kretalo napred za najbolje, sada sam srećan i drago što sam obavestio svet da je ovo najmoćniji čovek sa kojim sam upoznao bilo gdje na svetu, on ima rješenje za bilo kakav problem koji imate nije novac koji je svestan da vam pomogne i sačekajte dok ne budete u redu pre nego što očekujete njegovu zahvalnost, tako da moja braća i sestra, ako ste u bilo kojoj situaciji i trebate pomoć u savjetima, trebate stupiti u kontakt sa Dr Ogundele danas i riješiti svoje probleme. Evo njegovog e-maila: ogundeletempleofsolution@gmail.com i njegov Mobilni: +2349065101630 u ime vas ljudi kojima je potrebna pomoć i za one koji žele da mu se zahvale za dobar posao.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. март 2023. 14:45

    Rado bih vam svima rekla da sam uspjela okončati problem razvoda i obnoviti svoj brak, ne znam što je spopalo mog muža da je podnosio zahtjev za razvod, pokušala sam ga odgovoriti od toga, ali nije me poslušao, nisam imao drugu opciju nego potražiti pomoć gdje god sam se mogao sjetiti i otišao sam toliko da kontaktiram dr. Ajayija i sada mi je drago što sam od njega zatražio pomoć. Jer da nije bilo dr. Ajayija, ne znam što bi bilo s mojim brakom, jer sam voljela svog muža i nisam mogla podnijeti da ga izgubim. Čarolija je djelovala poput magije, moj se muž promijenio i počeo pokazivati ljubav umjesto razvoda koji je planirao. Presretna sam što mi je sada sve na svom mjestu. Rado bih preporučio dr. Ajayija svima koji imaju probleme u braku i žele tome stati na kraj. Ako trebate pomoć pravog bacača čarolija, kontaktirajte Dr Ajayija na Whatsapp / Viber : +2347084887094 ili e-mail : drajayi1990@gmail.com, vjerujem da vas neće iznevjeriti.

    ОдговориИзбриши
  3. KADA TRAŽITE POUZDANOG BACAČA ČARONICA KOJI ĆE VAM POMOĆI VRATITI BIVŠEG, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO.
    Dobar dan svima ja sam Denisa Antunović. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp na +2348133261196.

    ОдговориИзбриши
  4. Moje ime je Melania Ivanišević. Ljubav ostaje nevjerojatna kada ste sa svojom srodnom dušom i sreća zauvijek vam je osigurana. DR ISIKOLO mi je dao do znanja da se može oporaviti ono što ti život čini lijepim baš kad sam izgubila nadu da ću vratiti svog čovjeka, a on mi ga vratio. Imali smo kompliciranu vezu i svađali smo se cijelo vrijeme, a on je ostavio slomljeno srce, a ja sam bila jadna. DR ISIKOLO pojavio se nakon nekoliko pokušaja da ga ponovno pridobiju i nisu uspjeli. Obnovio je ljubav i vezu između mene i mog čovjeka i nakon samo 48 sati, imali smo spoj i razgovarali o stvarima, a sada se planiramo vjenčati i živjeti sretno zajedno zauvijek. Riječi ne mogu izraziti moju zahvalnost DR. ISIKOLU i svi koji su o njemu govorili pohvalno, nikada nisu lagali o njemu jer on je zaista vrijedan povjerenja. Kontaktirajte ga danas i dopustite mu da i vama pomogne. e-poštom: (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem WhatsApp-a: +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  5. Bok, ja sam Denisa Filipovići i kao i mnogi drugi ljudi, srdačno zahvaljujem dr. Isikolu na pomoći i rješenju mojih problema. Bila sam zaslijepljena ljubomorom i nesigurnošću, i to je stvorilo kaos u mom odnosu sa zaručnikom i on nije mogao odoljeti mojim nevoljama i ostavio me. Nakon njega sam shvatila da sam otišla predaleko sa svime što sam mu činila loše samo da bi se on preselio u drugi grad i izgubila sam svaki način da pokušam doći do njega i ispričati mu se. U tom sam trenutku znao da mi treba pomoć da ga vratim, pa sam morao kontaktirati dr. Isikolo. Pokazao je veliku zabrinutost, rekla sam mu sve i složila se da sam kriva, a on me uvjerio da ću ga vratiti i vratiti ljubav i sreću koju smo dijelili, što je i učinio. Kao što sam i obećao, nazvao me Thompson nakon 48 sati, ispričao sam mu se za sve i pozvao me k sebi da se pomirimo i opet budemo zajedno. Hvala dr Isikolo na svemu i iskrenosti u pomaganju ljudima. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nitko drugi vam ne može pomoći da riješite probleme u vezi i ljubavi bolje od dr. Isikolo.
    Ja sam Gabrijela Daničić. Zaprepastit će vas kada znate da je sve što toliko ljudi svjedoči o DR. ISIKOLU samo istina. Muž je ostavio mene i moju djecu jer smo imali toliko svađa i svađa. I njegovi ljudi su bili protiv mog braka s njim. Toliko sam ga voljela i imala sam veliku nadu da ćemo zajedno izgraditi svijetlu budućnost. Čekala sam 6 mjeseci i nikad mi se nije vratio. Stoga sam morala kontaktirati DR. ISIKOLA koji je učinio sve što je bilo u njegovoj moći da nas ponovno spoji i vrati ljubav i sreću koju smo nekad dijelili. Vratio nam se kući nakon 48 sati baš kako me dr. ISIKOLO uvjeravao. I vi možete dobiti ovu veliku pomoć i doživjeti da mu budete zahvalni jer on nikada nikoga ne razočara. kontaktirajte ga putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Također ga možete WhatsApp/Viber na +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  7. Obratite se najiskrenijem i najmoćnijem bacaču čarolija koji se zove Dr Isikolo koji mi je pomogao i on će učiniti isto za vas.
    Zovem se Lucija Volarić i svaka čast, cijenim dr. Isikolo koji mi je svojim velikim moćima pomogao obnoviti moj dom i sreću koju sam dijelila sa svojim suprugom i to je zaista nešto na čemu sam zauvijek zahvalna. Dogodilo se da sam bila bespomoćna i potištena gotovo godinu dana kada me muž ostavio zbog bračnih problema na koje smo naišli. Učinila sam sve što sam mogla da spasim svoj brak i ništa nije uspjelo dok me DR ISIKOLO nije spasio. Pomogao mi je i ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim muškarcem vratili su se i još nevjerojatnije. Znam da zvuči čudno ako on uistinu može ikome pomoći, ali je 100% zajamčeno da vas neće razočarati kada vas uvjerava da ćete imati željene rezultate nakon 48 sati. I on vam može pomoći ako ste mu voljni dati priliku za to. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp/Viber na +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  8. Suprugu sam upoznao dok sam radio i živio u Dubrovniku. Otkako smo se vjenčali, sve je bilo dobro dok nije odlučila otići na vrh u drugu državu gdje je upoznala nekoga tko joj se zbližio i na kraju je pobjegao s njom. Svi moji napori da se vratim kući bili su uzaludni i njezina je obitelj dala sve od sebe da nas ponovno spoji, ali ništa nije uspjelo. Baš kao i svi drugi, došao sam u kontakt s dr. Isikolom i on je na kraju učinio čuda i sada mi se žena vratila. Otkriveno je da ju je hipnotizirao tip koji je pobjegao s njom. Drago mi je što nikad nisam dopustio da me osjećaji nadvladaju što sam okončao brak s njom. Dr Isikolo je snažan čarač i vjerujte mu kada kaže da će se rezultati očitovati tek nakon 48 sati. Kontaktirajte ga sada ako vam je potrebna pomoć putem e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp na +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  9. Moj muž je imao naviku uvijek slati poruke i dogovarati spojeve sa svojim starim prijateljima, uključujući svoje bivše. Nikada nisam mislila da postoji problem s takvim sve dok se nije emocionalno povukao od mene i počeo ponašati nenormalno prema meni i mojoj kćeri. U tom sam trenutku znao da mi hitno treba pomoć jer ga nikad nisam želio izgubiti. Dr Isikolo me je spasio i problem je riješen. Jedna bivša moga muža obećala je da će ga uzeti od njega i počela je manipulirati njime da napusti mene i moju kćer, što bi se na kraju i dogodilo da dr. Isikolo nije uskočio da mi pomogne. Samo nakon 48 sati nakon rješavanja problema, sve je postalo super između mene i mog muža i sada se on ispričao za sve i opet smo dobri. Obratite se Dr Isikolo i vjerujte da će on sigurno riješiti taj problem za vas. Pošaljite mu e-poruku na isikolosolutionhome@gmail.com ili WhatsApp/Viber na +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam znala da mogu vratiti svog zaručnika dok nisam kontaktirala dr. Isikoloa koji mi je pomogao. Imala sam užasan nesporazum sa svojim čovjekom i različito smo krenuli. Bio sam emocionalno potišten i nisam znao što učiniti da pomognem situaciji. Tako sam saznao za dr. Isikolo. Kontaktirao sam ga i zamolio ga da mi pomogne oko mojih problema. Rekao mi je sve što sam trebala znati i razumjeti i poštovala sam procedure i na kraju mi je riješio problem i sada smo ja i moj zaručnik ponovno zajedno i znam da ćemo se uskoro vjenčati. To ne bi bilo moguće da mi dr. Isikolo nije pomogao kako je obećao. Rezultat njegovog rada sigurno se očituje nakon 48 sati i to 100% zajamčeno. Vidljivo mi je vidjeti učinak rezultata svega što je učinio za mene i doista su se ljubav i privrženost između mene i mog zaručnika u potpunosti vratili i drago mi je što ga nisam izgubila ni s kim vani. On vam također može pomoći ako mu se sada obratite. Pošaljite mu poruku na WhatsApp ili Viber na +2348133261196 ili na e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман15. март 2024. 19:47

    Još sam bila na fakultetu kad sam upoznala svog zaručnika. Hodali smo dosta dugo i bili u suživotu i našu vezu su odobravali naši roditelji. Slagali smo se i sve je bilo savršeno. Otputovao je na neki trening i od tada nam više nije sve išlo u redu. Ondje se viđao s jednom damom i obično se mnogo posvetio onome što su dijelili, a mene je izostavio. Učinio sam sve što sam mogao da riješim problem, ali ništa nije uspjelo dok nisam čuo za dr. Isikolo. Kontaktirao sam ga i objasnio kroz što prolazim, a on je obećao pomoći što je i učinio kako je obećao. Postupila sam u skladu s uputama koje mi je dao i riješio je problem koji sam imala sa svojim zaručnikom i sada mi se vratio i vjenčat ćemo se za mjesec dana. Sve zahvaljujući dr Isikolo. Obratite mu se odmah ako trebate pomoć. e-poštom: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp/Viber na +234-8133261196

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман19. март 2024. 19:55

    Ja i moja supruga imali smo nesporazum koji je doveo do velike svađe i ona je otišla od kuće i vratila se kući svog oca. Dopustio sam da me emocije nadvladaju i trajno sam se udaljio od nje. Stvari su se pogoršale kad je počela viđati drugog muškarca, a ja za to nisam znao. Pokušao sam riješiti problem i natjerati je da se vrati kući, ali nikad se nije vratila. Kasnije sam saznao sve što se događalo i odlučio sam potražiti pomoć da popravim svoj brak s njom zbog čega sam kontaktirao dr. Isikolo. Kao što je i očekivano, radio je za mene i problem je riješen i ponovno sam sa svojom ženom. Vratila se kući tek nakon 48 sati kako je obećao dr. Isikolo. Zauvijek sam mu dužna što je riješio problem koji sam imala u braku. ljubazno ga kontaktirajte za brzu i hitnu pomoć, pošaljite mu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com ili WhatsApp na: +2348133261196

    ОдговориИзбриши
  13. Nikad prije nisam imao spolno prenosivu bolest (SPB) i nikada nisam imao nezaštićeni spolni odnos. Međutim, imala sam dečka, koji je u to vrijeme imao herpes. Iskreno, pretpostavili smo da je to samo mrlja jer do sada nismo saznali za HERPES. Imali smo oralni seks i tako sam dobila HERPES. Hvala Bogu da sam na internetu pronašao vudu gospodara koji je bacio čaroliju i pripremio mi biljni lijek koji sam s vjerom uzimao samo 14 dana, a nakon što sam počeo primjećivati ​​promjene na tijelu otišao sam na pregled u bolnicu i potvrdio da sam se potpuno izliječila od HERPES-a (herpes Negative). Njegovi lijekovi nemaju NUSPOJAVE, nema posebne dijete kod uzimanja droge, možete ga kontaktirati na njegov mail: voodooconnect60@gmail.com i također na WhatsApp +234- 8097014925 i riješiti sve svoje zdravstvene probleme.

    ОдговориИзбриши
  14. Svijet bi trebao upoznati velikog čarobnjaka `` Voodoo Lord``, koji ima savršeno rješenje za probleme u vezi, braku, zdravlju, financijama i svim drugim problemima koji muče čovječanstvo. Glavni razlog zbog kojeg sam otišla kod vudu gospodara bio je traženje rješenja da vratim svog muža i zatrudnim, jer me muž ostavio jer nisam mogla zatrudnjeti nakon 14 godina braka. Nedavno sam na internetu pročitao svjedočanstva nekih ljudi o Voodoo Lordu i bio sam jako sretan te sam odlučio potražiti pomoć. Savršeno je obavio posao natjeravši mog supruga da mi se vrati i zamoli za oprost, nekoliko mjeseci kasnije zatrudnjela sam. Sada sam ponosna majka blizanaca, dječaka i djevojčice, a moj suprug me nikada nije prestao voljeti i živimo jako sretno zajedno. Ne mogu a da ne objavim njegovo ime na internetu zbog dobrog posla koji je učinio za mene. Svatko tko treba njegovu pomoć trebao bi ga kontaktirati putem e-pošte [voodooconnect60@gmail.com] ili ga dodati na WhatsApp [+234 8097014925] Možete ga kontaktirati danas kako biste riješili svoje probleme i ostali sretni zauvijek.

    ОдговориИзбриши
  15. Je li vaš muškarac iznenada rekao da želi razvod, a vi nikad niste željeli razvod jer ga ne možete prestati voljeti. Onda ne tražite dalje jer Voodoo lord veliki čarolija je za vas. Kad se moj brak srušio, stvarno mi je slomilo srce, pa čak i utjecalo na moj rad jer sam još uvijek razmišljao i nisam bio koncentriran. Jako volim svog muža pa tražim načine da ga vratim nakon nekoliko mjeseci razdvojenog života. Naišao sam na svjedočanstvo čovjeka koji je rekao da je uspio dobiti unapređenje uz pomoć velikog čarobnjaka Voodoo lorda, pa sam uzeo njegov kontakt i kontaktirao ga. Objasnila sam mu probleme u braku i on me uvjeravao da će sve biti u redu, bila sam puna nade i rekao je neke stvari koje treba učiniti kako bih postigao svoj cilj. Slijedila sam njegove upute i danas ponovno živim sretno sa svojim mužem, on je zaista veliki čarolija. Kontaktirajte Voodoo lorda za bilo kakve životne probleme na  WhatsApp +2348097014925 ili e-poštu: voodooconnect60@gmail.com. nećete požaliti ako ga kontaktirate.


    ОдговориИзбриши

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma