23. 10. 1976.

Suncokret & Zoran Modli - Rock 'n' Roll Duku-Duku / Gili, gili Blues [*]

Diskos
Objavljeno: 23.10.1976


Rock 'n' Roll Duku-Duku
 
(folk - B. Đorđević)
Gili, gili Blues

(B. Đorđević - B. Zarin - B. Đorđević)



Rock 'n' Roll Duku-Duku

Je'n, dva, tri, čet'ri!

I opet duku-duku
sedeo sam na sanduku
sanduk se ljulja
meni se drema
drage mi nema
hej!

I opet duku-duku
drage nema, jao, kuku
da mi pruži belu ruku
sanduk se ljulja
ljubav me žulja
hej!


Gili, gili Blues

Mi smo nekad srećni bili
gili, gili; gili, gili
voleli se i ljubili
gili, gili; gili, gili

Sada svako od nas sanja
gili, gili; gili, gili
uzajamna golicanja
gili, gili; gili, gili

O moj dragi, o moj mili
meni fali 'gili, gili'
mi smo iste snove snili
i ja bih te 'gili, gili'
mi smo iste snove snili
i ja bih te... 'gili, gili'

Našu ljubav nismo krili
gili, gili; gili, gili
mi smo javno gili gili
gili, gili; gili, gili

Sada svako od nas pati
gili, gili; gili, gili
gili gili da se vrati
gili, gili; gili, gili

O moj dragi, o moj mili
meni fali 'gili, gili'
mi smo iste snove snili
i ja bih te 'gili, gili'
mi smo iste snove snili
i ja bih te... 'gili, gili'

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma