27. 6. 1977.

Slađana Milošević - Au-au

PGP RTB S 52 769
1977


Au, au - "Hit leta 77"

(S. Milošević - S. Milošević - M. Tucaković)
Upali svetlo
(A. Milovanović - S. Marković - M. Tucaković)

Studijski ansambl

Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd, Makedonska 21
Recenzent: Aleksandar Pilipenko
Odgovorni urednik: Dragiša Petković



Au, au

Kad prođem, njima zastaje dah
a da mi priđu ne da im strah
tako svi... da li bi i ti

Svi kažu kako imam svoj stil
i samo zato njihov sam tip
kažu svi... reci mi i ti

Okrenem se jednom
vidim kako gledaju svi
okrenem se opet
vidim kako gledaš i ti

Dan i noć
noć i dan
zovu me i traže svi
juče, danas, sutra
zvone telefoni
pričaju o meni, al' to je sve

Baš tako nešto volim i ja
i mislim da već svako to zna
znaju svi... da li znaš i ti

I sve na meni privlači njih
i kažu da sam slađa od svih
kažu svi... reci mi i ti


Upali svetlo

Dugo nisam htela ja
sve o nama da se zna
krila sam ljubav tu
dala sam sve za nju
sa igrom tom dosta je sad

Hej, upali svetlo
i skini senku sa moga lica
samo upali svetlo
nek vide ljudi koliko volim ja

Ne, ne reci mi ne
da, oprosti mi sve

Ispred nas je bio put
ko zna zašto, loš i dug
htela sam stvari sto
nisam ti rekla to
sa igrom tom dosta je sad

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma