18. 9. 1977.

Žetva - U razdeljak te ljubim

RTV Ljubljana - SD 0155
1977


U razdeljak te ljubim

(muzika, tekst: Đ. Balašević; arr.: F. Kovač)
Srce mi je kao ratar
(muzika, tekst: Đ. Balašević; arr.: F. Kovač)


U razdeljak te ljubim

Kad je pre mnogo leta, bal pravio baron
Fon Ligenštul je pozvan, da naiđe i on
Čim uš'o je u salu, onako lep i mlad
prišla mu neka dama, i uzviknula tad:

"U razdeljak te ljubim
svim žarom srca svog
jer hoću da poludim
zbog razdeljka ti tvog

U razdeljak te ljubim
jer želim da se zna
zbog njega razum gubim
zbog njega nemam sna!"

Fon Ligenštul je hitro, napustio taj bal
želeći da, pre svega, eskivira skandal
al' već sledećeg dana, ponovilo se zlo
stiglo je njeno pismo, na kom je pisalo:

Fon Ligenštul je bio, zbunjen stvarima tim
izgubio je živce, promen'o se sasvim
i poč'o je da traži, u alkoholu spas
mesto miševa belih, priviđ'o mu se glas:


Srce mi je kao ratar

Budim se u zoru ranu
kada čujem prvog petla znak
Nasmešim se novom danu
čim se javi zlatni sunčev zrak

Tu mi je dom, sred ravnice selo spi
beli se još stara kuća, rodni prag
Živim po svom, zaneli me gradovi
u srcu mom večiti trag

Srce mi je kao ratar
što u žitu nalazi svoj mir
I peva, na, na, na, na
sutra je opet novi dan

Gledam kako oblak sivi
nad ravnicom putuje u krug
nosi kišu nekoj njivi
dobar razlog da mi bude drug

Vrti se sve, k'o duboki, tamni vir
do sreće put čovek često traži sam
Ja dobro znam gde me uvek čeka mir
ja dobro znam gde pripadam

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma