15. 11. 1977.

Yu grupa - Među zvezdama [^]

Jugoton LSY-68034
Datum rezanja vinila: 15.11.1977


1. Među zvezdama (2:48)

(D. Jelić - D. Jelić - D. Jelić)
2. Majko žedan sam (3:48)
(M. Kostić - M. Tucaković - M. Kostić)
3. Pevaj i ti (2:37)
(D. Jelić - D. Jelić - D. Jelić)
4. Budi sa mnom (5:30)
(N. Maculja - D. Jelić - N. Maculja)
5. Ne znam ni sam šta da ti dam (3:40)
(D. Jelić - D. Jelić - D. Jelić)
6. Opasno (4:07)
(M. Kostić - M. Tucaković - M. Kostić)
7. Razlog više da postojim (3:24)
(M. Kostić - M. Tucaković - M. Kostić)
8. Galebov let (4:33)
(D. Jelić - Z. Modli - D. Jelić)
9. Poleti ptico (5:43)
(M. Kostić - M. Tucaković - M. Kostić)

Sa sedam godina se, najčešće, polazi u školu. Sedam godina u slučaju YU GRUPE znače više nego dvostruki rok trajanja (po uobičajenim merama šou-biznisa) jednog rok sastava. Ako ste iole dobronamerni, ovo saznanje će vas samo radovati. Kao i mene.
Kada posle trinaest (gle, baksuza!) što malih. što velikih ploča, ove vrednuše ponovo zaoru rok-brazde među koje će utonuti igla vašeg gramofona, treba da znate:
...da je DRAGI JELIĆ, tokom gripoznog oktobra, A-stranu snimio s jednom, a B-stranu s drugom polovinom grla!
...da je ŽIKA JELIĆ ponovo balansirao između svoje bas gitare i tuđe želje da bude producent.
...da gitara NEDŽATA MACULJE nije imala tremu na prvom vatrenom krštenju u studiju.
...da je DRAGANU MICIĆU (a njegovim bubnjevima naročito) ovo treća ploča sa YU grupom.
...da je treći gitarista, MIODRAG-BATA KOSTIĆ, ovde manje gost, a više domaćin.

Svi oni su pre sedam godina bili gotovo dečaci, a danas su gotovo zreli ljudi. Zahvaljujući vama i dalje su - MEĐU ZVEZDAMA.

Z M

Ton majstori: Mladen Rukavec i Franjo Berner.
Asistent snimatelja: Branko Podbrežnički.
Producent: Dragi Jelić i Siniša Škarica.
Urednik: Siniša Škarica

Design: DANKO POLIĆ
Photo: ZORAN KRŠLJANIN



MEĐU ZVEZDAMA

I nije bilo baš toliko davno
kad se dogodilo cudo
Ne znam, ljudi, šta je
ali mislim da je nešto spalo ludo

Večeras su sa neba
zvezde neke pale
Bile su visoko, svestrano duboko
a sada su tačke male

I zato ostati na vrhu
velika je stvar
i uvek ona najveća zvezda
brzo zaživi svoj kraj

I zato ostati na vrhu
velika je stvar
i duže živi manja zvezda
koja ima veći sjaj


MAJKO ŽEDAN SAM

Majko, odlazim u noć
žedan sam
Majko, do izvora ću doć’, hladnoga
Hoću da se napijem!

Žedan ljubavi
kao i mnogi drugi ljudi
Žedan nežnosti
postaću ti ja

Moju najdražu
večeras neko drugi ljubi
možda si zato, majko, pričala
da samo sunce večno sja!

Majko, bagrem procvao, miriše
Majko, srce umorno, ne diše
pusti da se napije


PEVAJ I TI

Da li je to java, ili samo san
ja u sebi osećam rokerski plan
Snovi su k’o želje i kad jednom krenu
puno tog se dogodi u jednom trenu

Hajde sad, pevamo pesmu svi
pesmu o ljubavi
Hajde sad, pevajmo složno svi
i pevaj s’ nama i ti, pevaj i ti

Hajde sad, otkrijmo tajne sve
bliske i daleke
Hajde sad, pevajmo složno svi
i pevaj s’ nama i ti, pevaj i ti

Svako od nas tajnu, u svom srcu ima
poneka se prećuti, neka kaže svima
i tajne su k’o želje i kad jednom krenu
otkriju se sve same u jednom trenu


BUDI SA MNOM

Zar je važno sada ko sam ja
Ili možda ko si ti?
Zar je važan svet oko nas
zar si stvarnost samo ti?

Ja neću više taj svet bez sjaja
neću više tu laž bez kraja
Ne verujem ni samom sebi
još samo, mala, ja verujem tebi

Zato mala, sada reci mi
nežne reči o ljubavi
Da me voliš, da si moja ti
i da ćeš sa mnom ostati


NE ZNAM NI SAM ŠTA DA TI DAM

Tražiš samo tražiš od mene sve
i nikad ti nije dosta igre te
želiš da ti dam i ovu noć
a ne znaš niti sama kad ćeš doć’

Ne znam više ni sam šta još da ti dam
jer htela si sve što imam i znam
Ne znam više ni sam šta još da ti dam
jer dao sam sve za te


OPASNO

Opasno, opasno te volim
opasno, opasno te želim
Ti mi uzimaš jutro, dan i noć
ti mi uzimaš telo, duh, svu moć

Opasno, opasno te volim
opasno, opasno te želim
Ti si vatra što pali srca sva
u toj vatri odavno gorim i ja


RAZLOG VIŠE DA POSTOJIM

Zahvalan sam suncu, zemlji
što postojim ja
Zahvalan sam svakoj zvezdi
što mi noću sja

Hvala ženi, koju znam
što na svetu, nisam sam

Zahvalan sam zlatnom polju
što mi nudi dom
Zahvalan sam svakoj stvari
u životu mom

I to je razlog više
da postojim ja!

Zahvalan sam svakom juče
što je u mom snu
Zahvalan sam svakom sutra
ko će biti tu

Zahvalan sam plavom jutru
jer će skoro noć
Zahvalan sam tmurnoj noći
jer će jutro doć’

Suncu, zemlji , polju
oni mi daju, nju, nju
Ženi koja me treba
svakoj zvezdi sa neba

Zato, hvala svako stvari
u životu mom
i svakom času što sam s’ njom


GALEBOV LET

Ispod sunca ponor tame
začuo sam jedan krik
Rađa li se novi čovek?
Možda kamen menja lik

Jezdi, Linda, jezdi, Linda
znam da pamtiš prvi let
Jezdi, Linda, nisi sama
pred tobom je ceo svet

Sunce greje zlatna krila
još jedan ti život nudi
Sada letiš, srećna budi
zaboravi gde si bila


POLETI PTICO

Ja znam, ima jedna obala
i neki drugi svet je iza nje
Hej! Tu bih možda pesmu menjalo sve
Hej! Da sam put do tamo znao pre

Ja znam, ima jedna planina
gde vječno sunce sja
Je iza nje
Hej! Tu bih svojom pjesmom kazao sve.
Hej! Da sam put do tamo znao prije.

Poleti, ptico, u daleki svijet
u predele gde to vječno sunce sja
Sa pesmom biće ti lepši let
Poleti, ptico, kad ne mogu ja



hvala tarafleks

1 коментар:

  1. sorry, moram ispravit, u svakoj strofi ima bar jedna greška:

    MEĐU ZVEZDAMA

    I nije bilo baš toliko davno
    kad se dogodilo čudo
    Ne znam, ljudi, šta je
    ali mislim da je nešto stvarno ludo

    Večeras su sa neba
    zvezde neke pale
    Bile su visoko, svetlele duboko
    a sada su tačke male

    I zato opstati na vrhu
    velika je stvar
    i uvek ona najveća zvezda
    brzo doživi svoj kraj

    I zato opstati na vrhu
    velika je stvar
    i duže živi manja zvezda
    koja ima večiti sjaj

    ОдговориИзбриши

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma