13. 2. 1978.

Oliver Mandić - Ljuljaj me nežno

PGP RTB - S 51 808
Datum rezanja vinila: 13.02.1978


Ljuljaj me nežno

(O. Mandić - M. Tucaković)
Šuma
(O. Mandić)

Fotografija: Kršljanin - grafički opremio Travanov

Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd, Makedonska 21
recenzent: Aleksandar Pilipenko
glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić




Ljuljaj me nežno

Ja sam tu i nisam neko čudo
ti si tu i bilo bi nam ludo
a ljubav je naša vrela
i ne zna sta je red
mi hladimo ledom čela
i jedemo samo med

Ispijen i umoran
pred tobom sad stojim
i dok ti blistaš
ja se bojim, bojim

Ljuljaj me nežno
ljuljaj me fino, polako
ljuljaj me nežno
ti znaš da je bolje tako

Ljuljaj me sad ti polako
ljuljaj me sad ti polako
i zato ljuljaj me sad ti polako
i zato ljuljaj me sad ti polako
ti ljuljaj me...


Šuma

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma