19. 4. 1978.

Slađana - Simpatija

PGP RTB ALS 52 780
Datum rezanja vinila: 19.04.1978



Slađana Milošević i studijski ansambl

Simpatija - "Beogradsko proleće '78"
(N. Pavlović - S. Marković - M. Tucaković)

Bejbi
(A. Milovanović - S. Marković - M. Tucaković)

Recenzent Aleksandar Pilipenko
Urednik Stanko Terzić



Simpatija

Baš bih htela da te mazim
i diram svaki dan
da te mazim, da te pazim
al tebi nisam otkrila svoj plan

Al više neću da te krijem ja
danas sve se vidi i sve zna

Ti si moja simpatija
moja mala simpatija
ti si moja simpatija, a-ha...
Ti si moja simpatija
moja slatka simpatija
ti si moja simpatija, a-ha...
simpatija

Ostala bih s tobom sama
i šetala te svud
želim da nas skrije tama
a ti se praviš, ti se praviš lud

Zato ću tajnu svima reći ja
da se meni sviđaš, nek se zna


Baby

Stavila sam parfem "Famme"
imam nešto da ti dam
i skinula sam šminku
i spremna sam na sve
a ti mi kažeš ne

A to što si mi samo drug
i za nekom drugom lud
to meni nije važno
jer imam način svoj
da budeš samo moj

Ja imam načina sto da te prođe to
uuu, baby (zagrli me čvrsto)
budi malo tu, ne misli na nju
baby (i biće ti lepo, baby)
moj predlog nije tako loš (ne, ne, nije loš)
tražićeš i još, uuu, baby
budi malo tu, zaboravićeš nju, baby

Žao mi je što si s njom
i ne zavidim ti na tom
jer ona nije prava
ja od sebe daću sve
da shvatiš to što pre

A to što si mi samo drug
i za njom još uvek lud
to meni nije važno
jer imam način svoj
da budeš samo moj

Ja imam načina sto da te prođe to
uuu, baby (zagrli me čvrsto)
budi malo tu, ne misli na nju
baby (i biće ti lepo, baby)
moj predlog nije tako loš (ne, ne, nije loš)
tražićeš i još, uuu, baby
budi malo tu, zaboravićeš nju, baby

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma