27. 5. 1978.

Rani mraz - Računajte na nas!

PGP RTB - S 51 820Datum rezanja vinila: 27.05.1978

Računajte na nas

(Đ. Balašević - T. Milaković - Đ. Balašević)
Strašan žulj
(Đ. Balašević - T. Milaković - Đ. Balašević)

Produkcija gramofonskih ploča RTB, Beograd, Makedonska 21
Recenzent Aleksandar Pilipenko
Glavni i odgovorni urednik Stanko TERZIĆ
Grafički dizajn Đorđe Ristić
Fotografija Bratislav Srdić



Računajte na nas

U ime svih nas iz pedeset i neke
za zakletvu Titu, ja spev'o sam stih
Ne spominjem prošlost ni bitke daleke
jer rođen sam tek posle njih

Al' život pred nama još bitaka skriva
i preti nam, preti, k'o duboki vir
Ja znam da nas čeka još sto ofanziva
jer moramo čuvati mir

Računajte na nas

Sumnjaju neki da nosi nas pogrešan tok
jer slušamo ploče i sviramo rok
Al' negde u nama je bitaka plam
i kažem vam, šta dobro znam:

Računajte na nas

U nama je sudbina budućih dana
i neki se možda i plaše za nju
Kroz vene nam protiče krv partizana
i mi znamo zašto smo tu


Strašan žulj

Šta u brigadi znače predmeti s' faksa
kad jedno su knjige, a drugo je praksa?
Znam da cu moći svoj mozaik da složim
tek kada položim rad

Sada znam šta je prava stvar
sad sam shvatio kako se radi
danas, čuj, imam strašan žulj
valjda najlepši u brigadi

Ja sam u školi suze prolila gorke
zbog svakog pet minus i svake četvorke
Biću odlikaš kad dođem u formu
i prebacim normu ja

Znao sam malo sve do ovoga leta
tek sada razumem sve radnike sveta
Do sad sam bio samo veliki klinac
i mamin mezimac sin

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma