16. 7. 1978.

Suncokret - Imam pesmu za sve ljude / Čovek koga znam [*]

RTV Ljubljana - SD 0106
Datum rezanja vinila: 16.07.1978


Imam pesmu za sve ljude (4:19)

(D. Nikodijević - G. Stanisavljević - M. Sokić)
Čovek koga znam (6:00)
(M. Sokić - B. Đorđević - M. Sokić)

Snimljeno u studiju XIV RTVLj
Snimatelj Drago Hribovšek
As. snimatelja Peter Čanžek
Producent Ivo Umek
Omot Jugoslav Vlahović



Imam pesmu za sve ljude

Imam pesmu za sve ljude
što često misle da sami su u noći
hej, ti, ne gubi nadu
moja će pesma i do...
...i do tebe doći

Nek ti pesma razvedri lice
budi pun nade i dobre volje
hej, ti, dosta je tuge
jer sve će biti, znaj
sigurno bolje

Ta pesma snagu nam daje
i zato pevaj s nama
tu pesmu svima dragu
nek srce se smeje, tuga se slama
zato pevaj s nama

Sve bih dala za taj trenutak
kada znam da i druga srca
vole ono što boji moje
u svima nama ista
misao kuca


Čovek koga znam

On je jedini čovek sa svetu koga znam
samo njemu ja verujem svaku reč
on je dobar i mlad
on će svatiti sve
on mi pruža sigurnost i mir

Njegov dodir me ponovo zove k'o i pre
budi zaspalu snagu u telu mom
topla ruka je tu
steže zagrljaj nov
ja se potpuno predajem sva

Sa njim ja nalazim
put ka svetlosti i sumorne tame
onda kad naslonim
glavu njemu na rame

Sa njim ja putujem
plovim sigurno po nemirnom moru
onda kad zajedno
sami čekamo zoru

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma