22. 11. 1978.

Slađana - Sexy dama [^]

PGP RTB S 51 839
Datum rezanja vinila: 22.11.1978



Slađana Milošević i studijski ansambl

Seksi dama
(D. Petković - S. Marković - M. Tucaković)

Vreme čini svoje
(D. Petković - S. Marković - M. Tucaković)

Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Recenzent Aleksandar Pilipenko - glavni i odgovorni urednik Stanko TERZIĆ



Sexy dama

Mama mi je bila čudna, a otac grub
i niko na tom svetu nije mi bio drug
protiv mene uvek su bili,
osećanja svoja su krili
oh yeah, oh yeah
a danas, danas mi zavide svi

Nosila sam šminku, a oni su rekli - ne
i hteli su da budem kao i devojke sve
mada nisam dobra vila,
ja ostala sam što sam bila
oh yeah, oh yeah
a danas, danas mi zavide svi

Ja sam sexy dama
i sve sad mogu sama
jer, ja sam sexy dama
šta kažete na to svi
šta kažeš mama ti?

Ja sam sexy dama
i sve sad mogu sama
jer, ja sam sexy dama
a dala bih ne znam šta
da nekom trebam ja

Menjala sam brzo društvo i tražila luđe
volela mladiće svoje, a nekad i tuđe
bežala od kuće često,
snalazila ne baš vešto
oh yeah, oh yeah
a danas, danas mi zavide svi


Vreme čini svoje

Kad počnem u svemu na tebe da ličim
i kada mi dosadiš ti
svud oko nas kada unuci budu
tad srećni da l' bićemo mi?

Da li će vreme promeniti stvar
kad sasvim osedim, a ti budeš star?
Budeš star...

Vreme čini svoje, šta se tu može
na svakom licu ostavlja trag
menja osećanja, navike i snove
al meni uvek bićeš drag
al meni uvek bićeš drag
al meni uvek bićeš drag

Ti ćeš mi slati bombone i cveće
k'o sada za rođendan moj
da l' ćemo subotom ići u šetnju
il umoran biće hod tvoj?

Kada moj pogled kroz godina mnogo
naočari sakriju skroz
da l' ću ti biti ja lepa i tada
ili će ti smetati to?

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma