24. 4. 1979.

Riblja čorba - Rock 'n' Roll za kućni savet / Valentino iz restorana

PGP RTB - S 51 852
Datum rezanja vinila: 24.04.1979


Rock 'n' Roll za kućni savet

(B. Đorđević-Riblja čorba-B. Đorđević)
Valentino iz restorana
(R. Kojić-Riblja čorba-B. Đorđević, M. Tucaković)

Produkcija gramofonskih ploča radio-televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić


Rock 'n' Roll za kućni savet

Kada slušam, dobre stvari
meni se u ritmu skače
za komšije ko još mari
ja radio puštam jače

Kućni savet me proganja
svi me mrze iz dna duše
kažu dosta im je dranja
i zidovi da se ruše

Jer
Komšije će da me biju
zbog preglasnog rokenrola
pominju mi familiju
teraju me dođavola

A ja puštam sve još jače
i naravno i oni čuju
i odvrću osigurače
i isključuju mi struju

Al' imaju još problema
kako sa mnom da se bore
protiv mene leka nema
jer ja imam tranzistore

Znam
Komšije će da me biju
zbog preglasnog rokenrola
pominju mi familiju
teraju me dođavola


Valentino iz restorana

Hej, Valentino iz restorana
neodoljivi matori jarče
da l' ćeš i noćas do svog stana
odvući neko dobro parče

Stavlja sve muške mirise i kreme
oblači poslednjeg Yves Saint Laurenta
pažljivo česlja ćelavo teme
kreće u lov do restorana

Verni sledbenik visoke mode
s' manirom lava i mozgom vola
šarmantno priča vesele zgode
i gurka nogom ispod stola

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma