29. 3. 1979.

Bijelo dugme - Bitanga i princeza [~]

Jugoton - LSVG 10
Datum rezanja vinila: 29.03.1979


1. Bitanga i princeza (3:51)
2. Ala je glupo zaboravit' njen broj (3:50)
3. Ipak, poželim neko pismo (4:33)
4. Kad zaboraviš juli (4:24)
5. Na zadnjem sjedištu moga auta (3:57)
6. A koliko si ih imala do sad (4:19)
7. Sve će to mila moja prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš (7:40)



Sve pjesme je napisao Goran Bregović
Snimano u studiju TRB PGP, Beograd, januara 1979
Snimatelji: Nick Glennie-Smith i Rade Ercegovac
Rezano u EMI Abbey Road Studios, London, januara 1979
Ploču rezao: Chris Blair
Aranžmani za filharmoniju i zbor: Ranko Rihtman i Vojkan Borisavljević
Prateći vokali: Maja Odžaklijevska
Sintesajzer: Slobodan Marković

Urednik: Vojno Kundić
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić
Producent: Neil Harrison
Design: Ivan Ivezić

Zahvaljujemo svima koji su pomagali



Bitanga i princeza

Luda noć
Ja sam momak na lošem glasu u ovom gradu
a ko si ti?

A ona kaže...

Luda noć
Ja sam bila mamina princeza sve do sad
i ne znam šta mi bi

Al' tebe traže, ponoć je već
tebe traže, šta će tata reć'?
Ne, ne, ne
bitanga i princeza - par?
Ooo, ne ide to

Sviće dan
Ja sam momak na lošem glasu u ovom gradu
Moraš poć'

Ma neka je dan
Još bih malo bila s tobom, baš si dobar
još jednu noć

Ali tebe traže, jutro je već
tebe traže, šta će tata reć'?
Ne, ne, ne
bitanga i princeza - par?
Ooo, ne ide to

Rek'o sam joj da sam sit
i princeza i svih drugih
prevarenih žena, a i nje

Rek'o sam joj da ću otić'
otić' iz ovog smiješnog grada
i da me pusti da spavam


Ala je glupo zaboravit' njen broj

Ja nikad ne zaboravljam
i dobro pamtim tuđe, a i svoje
ali sam glup, da zapamtim njen broj

Ja nikad ne zapisujem
šta mi je danas?
E, ala je glupo zaboravit njen broj

I vrtim
i opet vrtim, i opet đon
i vrtim, taj prokleti telefon

A što ne bi ona nazvala?
I ona ima ovaj glupi stroj
možda ni ona, ne pamti moj broj

I onda mislim, nije loša stvar
a i što moram javit se baš njoj?
Možda je najbolje, zaboraviti broj

308-208
302-202
307-201...(halo) 1 ('alo) 111 ('aloooo)
Heeej


Ipak, poželim neko pismo

Nisam te izgleda volio mnogo
sve je po starom al' više nisam tvoj
I nije mi važno s' kime noćas
slušaš ovu pjesmu i plačeš li

Ipak, poželim neko pismo
ipak, mada zajedno nismo

Piši, piši ko nekad dva-tri reda
Piši, znam da je gužva i da nećeš stići
Piši, opiši mjesta
gdje nas dvoje skupa nikada nećemo ići

Ti si zadnji romantik na ovom svijetu
što se sporo kreće i čeka raj
Malo si samo promijenila glumce
al' isti je komad, isti zaplet i kraj
                                                          

Kad zaboraviš juli

Kad zaboraviš juli
i kad, sve se desi i prođe
tada bih, da te sretnem

I nećeš srećna bit', slutim
jer su anđeli i đavli i narcis i grijeh
potrebni za smijeh

Kad zaboraviš juli
tek tad, neki hotel, neki grad
pričaćeš, kao nekad

Jer, kad me ne bude, tek tada ćeš znat'
da su i hljeb i vino i noć i dan
potrebni za san

Reći ćeš, sve ide
reći ćeš, a lagaćeš

Kasno je sad, kasno za sve
nemam volje, a nemam ni snage
da se mijenjam


Na zadnjem sjedištu moga auta

Gnjave kina i kafane
male droce, šatro dame
i gnjave, svega preko glave

A ona, išla bi negdje da obuče finu novu haljinu
kako stvarno, izgužvana stalno

A ja joj kažem (Ma srce moje) (A dušo moja), ne budi luda
biće nam bolje sto puta
na zadnjem sjedištu moga auta

Oooooo
pa da

Dosta cvrkuta i pejzaža
aeć je postalo sve gnjavaža
a i mravi, gnjave me u travi

A ona, išla bi negdje da je ptice bude, gdje su livade
i mirišu trave i neba se plave

Životi gnjave, smrti gnjave
mrzim priče, šuplje glave
i mudrace, uvijek iste face

A ona, išla bi negdje gdje se igra da se izigra
i da me ljubi, kad ne vide drugi


A koliko si ih imala do sad

Stani, stani i ne kvari sve
zagrli me ili radi bilo šta
al' ćuti, molim te

Stani, stani, neću da znam
šta ti znači ime neko
neka stara pjesma, neki dan

Pusti to, ni otrov, ni lijek
osim toga, ovo je dvadeseti vijek

Stani, stani, saznaću i sam
bez veze je da čeprkam
stvari koje bole, ja ih znam

Stani, stani, nemoj mi reć'
šta me briga šta je bilo
kad je bilo već

Pusti to, ni sreća, ni par
al' reci, a koliko si ih imala do sad

Nije ljubomora
ipak reci, a koliko si ih imala do sad?


Sve će to mila moja prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš

Sve će to, o, mila moja
prekriti ruzmarin, snjegovi i šaš
I dvije će pokisle ptice
sa tvoga oka prhnuti na jug

Nijedna suza, nimalo volje
nijedna slutnja, ni glas
A moglo je bolje

Reći ćeš: "Malo je tužno
a on je bio kopile i jad"
I staćemo goli i sami
pred ovo ledeno, nebo i mrak

Miriše pelin, pusto polje
procvale ruže i med
A moglo je bolje

Gdje? Pokaži mi
Gdje, kad tužne sudba ne voli?
I čime, od svijeta da se braniš
kao ruža, sa dva smiješna trna
Ili snom?
Uzalud, uzalud, sve je protiv nas

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma