14. 5. 1979.

Divlje jagode - Nemam ništa protiv / Bit' će bolje!

Jugoton - SY-23561
Datum rezanja vinila: 8/14.05.1979


Nemam ništa protiv
(S. Lipovača - M. Tucaković - S. Lipovača)
Bit' će bolje!
(S. Lipovača - M. Tucaković - S. Lipovača)

Producent: Sead Lipovača

omot - atelje JASNIK
"JUGOTON" PODUZEĆE ZA IZRADU GRAMOFONSKIH PLOČA, ZAGREB, DUBRAVA - MADE IN YUGOSLAVIA
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Nemam ništa protiv

Objektivno ti, uopće nisi komad loš
subjektivno ja, za to neću dati ni groš
puder i ruž, izgledaš tip-top
briga te baš, što skitaš non stop

Nemam ništa protiv al' nisam ni za
i veze neću s' tim da imam ja

Proćelav i sjed, otac ti je vrlo strog
mama još i gora, tebi je već dosta tog
mada bi ti, ludovala ovu noć
nekome rado, povjerila svoju moć


Bit' će bolje!

Imao sam loša iskustva
s' djevojkama svim
razlog tome u sebi vidim sad
Bio sam i previše dobar
baš uvijek fin
neiskusan, naivan i mlad

I mada sam mnogo griješio
sve za redom, prokockao šanse
ja još uvijek imam volje
i vjerujem, bit' će bolje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma