15. 5. 1979.

Galija - Prva plovidba [^]

PGP RTB LP 5322
Datum rezanja vinila: 15.05.1979



Isplovljenje:
1. Avanturista (4:26)
2. Letnja pesma (4:36)
3. Pesma za dobro jutro (3:15)
4. Posrednik (7:32)
 
Uplovljenje:
5. Mađioničar (4:43)
6. Gospi (4:52)
7. Decimen (9:45)



Nenad Milosavljević - vokal, akustična gitara, usna harmonika
Goran Ljubisavljević - električna solo gitara
Predrag Branković - bas gitara
Ljubodrag Vukadinović - klavijature
Boban Pavlović - bubnjevi
Predrag Milosavljević - drugi vokal (kao gost)

kolor fotografija: Aleksandar Dolgin
grafički opremio: Milan Martinović
logotip Galija: Milenko Miletić
ton majstor: Petar Gaković
producent: Toma Milaković
recenzent: Đorđe Debač
glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Avanturista
(N. Miloasavljević-G. Ljubisavljević-P. Milosavljević)

Vozi svojeručno Mercedes
Sluša samo progresiv džez
„Prima“ ukus, prepun šarma, oblači se šik
Pušta bradu, svi ga vole, otmen mu je lik

Trešti kvadrofonik u sobi
Fine mace njegov su hobi
Persona je o kojoj priča sav dokoni svet
A on ne haje i žarko ljubi svoj kabriolet

Šta je za njega krst
Šta je za njega Hrist
On je pravi avanturist


Letnja pesma
(N. Miloasavljević-G. Ljubisavljević-P. Milosavljević)

Bledi leta trag
Bledi sem trenutka tog
a dan ko svaki dan
da nije bilo smeha tvog

ja je ne bih, a dotakla se mog sna
ja je ne bih, a sama je htela da da
ja je ne bih, a bilo je neba u ta oka dva
i suza trag
i davnih suza trag

u kosi je odnela moj najdraži stih
a ostah sam, a ostah njen
ukrala mi toga leta najlepši tren
a sad sam sam, a ostah njen

ja je ne bih, a dotakla se mog sna
ja je ne bih, a sama je htela da da
ja je ne bih, a bilo je neba u ta oka dva
i suza trag
što slute kraj, kraj, kraj

Neka bledi, bledi, pa neka bledi...
od svega osta ove letnje pesme zvuk


Pesma za dobro jutro
(N. Miloasavljević-G. Ljubisavljević-P. Milosavljević)

Ja sigurno znam, svakog jutra čeka me kifla
tek tako mi mora početi svaki prokleti dan
uz doručak serviraće mi dobre želje i saveta sto
a ja mogu i sam, ja želim baš sam i mogu više
mene su hteli čim rodim se da stave u kavez
na zid su hteli u ram da me stave za primer
šta želim da znam, šta mogu da dam, to nisu hteli
pa daju ti sve što si znao, što ne kucaš budalo

Danas opet čujem taj poznati glas
što nas brukaš, šta će misliti sve
a kako mogu, kako mogu
kada kažem, daju mi nogu
dani promiču pokraj nas
pa daj da vrisnem na sav glas


Posrednik
(N. Miloasavljević-P. Milosavljević)

oženiše me muzikom
brak iz ljubavi
kad zbunjen sam il potišten
s njom draži su mi sni
s njom divna je noć
i ponoć kad prođe
ja još sanjam sa njom
s njom divna je noć

gitara moj je prvi drug
s harmonikom divan par
a moć da igram se Geršvina
dobrih ko svadbeni dar
s njom divna je noć
i ponoć kad prođe
ja još sanjam sa njom
s njom divna je noć

ja neskroman reših
moram biti i vaš
tad jedan mi reče
čuj, ti mora da znaš
ja poznat sam svud
zvezdi otac i drug
ja mogu sve sam
što treba
sve ću da dam

sve davne pesme
u meni oživeše tad
sve davne želje
večno ostaću mlad
ja i moj drug
moj svemoćni drug
moj otac i drug
s kojim delim sav trud

budi moja pesma i ti
nek poteče
nek pijani su svi
neka krene nov zvuk
nek te uništi svog
al zadnju kap pesme te
s tobom ispijam sad

budi pesma
ja biću tvoj stih
budi moja
nek zavide mi svi
sve smo mogli mi
sve smo smeli mi
sve je bio san
tek za jedan dan

oženiše me muzikom
brak iz ljubavi
sad zbunjen sam il potišten
izbledeli su sni


Mađioničar
(N. Miloasavljević)

Jedan pokret rukom
pretvori svet u plavi san
smešak blag, pretvori se u svod
i zbrisa jedan dan u noć

a trik, taj pogled i taj stih
i veo što lebdi iznad nas
budi me
budi me

i gleda novi svet
i tamo neke čudne ljude
smeju se i plaču
i puze po vrelom betonu

a trik, taj pogled i taj stih
i veo što lebdi iznad nas
budi me
budi me
a trik, taj pogled i taj stih
i veo što lebdi iznad nas
svud je mir
svud je mir
svud je mir

Gde sad, gde sad...
da l je to ovaj svet

i opet sve je mirno
kao rukom izbrisani su snovi
sve misli i sve slike
odneo je starac sed

al ja tražim onu reč
al ja tražim onaj stih
al svud je mir
svud je mir
svud je mir


Gospi
(N. Miloasavljević, "Galija"-N. Milosavljević)

Gospo, večeras samo vama pevam
Gospo, večeras samo vama pevam
Jer, poslednji je put da gledam ovo sunce
Da gledam ove ljude što nikad postojali nisu

Još samo večeras pretvoriću se u zvuk

I zato sada hteo bih na tren
Da dodirnem te ruke
Da dodirnem taj pogled
Da dodirnem te reči
Koje lete nekud daleko

I kad pogledi se sretnu
I uspomene na tren ožive
Setite se reči
Mojih želja i snova


Decimen
(N. Miloasavljević-G. Ljubisavljević/N. Miloasavljević-G. Ljubisavljević)

Hladna noć
Tek je ponoćni sat
a ja čekam već novi dan
Hladna noć
svi su zajedno sad
mnogi vole se
ja sam sam
Novi san
ja sam usnio novi san
Bolji dan
sutra svanuće bolji dan
Ali, znam
stvarnost odneće isti dan
Ali, znam
sutra svanuće novi dan
Znam da svanuće dan
jedan običan, radni dan

Vreli dan
opet donosi dug
zveket novca I jave rug
Vreli dan
opet jurim u krug
opet košmar I sloma rub
Sunčev zrak
samo dodirnuh sunčev zrak
Osmeh blag
tad me ogreja osmeh blag
A tek taj tren
koji biće mi uvek drag
A tek taj tren
koji uze mi ovaj dan
Koji dade mi noć
koga uze mi vreli dan

hladna noć
vreli dan

Kad noć crna pade
ja zavladah snovima svim
U sobi bez prozora
ja pronađoh kofer svoj star
I kao i sinoć
ja izvadih svoj ludi san
A smrt mi tad kaže da život je
običan dar

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma