22. 9. 1979.

Suncokret - Dlakavo čudo / Noćna ptica [*]

PGP RTB - S 51 847
1979


Dlakavo čudo (3:05)

(D. Nikodijević-P. Držajić)
Noćna ptica (2:48)
(J. Boček-B. Đorđević)

Produkcija gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Recenzent Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Fotografija: B. Dimitrijević
Design: J. Vlahović



Dlakavo čudo

Dugo jedan mršavi mali
želi da me nežno poljubi
da se svima hvali kako ga volim

Pričaju mi da je mamina maza
samo voli jagode sa šlagom
i dok svako veče provodi s mamom

I kako sada stvari teku ludo
sutra ću sresti ja neko
dlakavo čudo

Jedan mali mršavi i tršavi
želi da me strasno poljubi
pa da priča svima kako me on ima

Ne znam šta mi nose novi dani
ko zna šta me sutra može snaći
pravoga partnera teško je pronaći

I kako sada stvari teku ludo
sutra ću sresti ja neko
dlakavo čudo


Noćna ptica

Ja noću lutam sama kroz grad
i nekog tražim, a ne znam ni kog
pločnik je stari moj drug
jer on me razume

Treba mi čovek da pobedi noć
s nekim da delim i dobro i zlo
da budem mirna u snu
da znam da me voli

S njim mogu sve
sa njim naći ću svoj izgubljeni san
dok spava grad
ja sam noćna ptica kojoj smeta dan

Treba mi neko ko poznaje put
nečiji dodir sad znači mi sve
treba mi neko ko zna
lek protiv samoće

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma