30. 9. 1979.

Bijelo dugme - Pristao sam biću sve što hoće / Šta je tu je

Jugoton - SY 29105
Datum rezanja vinila: 30.09.1979


Pristao sam biću sve što hoće

(G. Bregović - D. Trifunović)
Šta je tu je
(G. Bregović - D. Trifunović)

Muzika iz filma Aleksandra Mandića "Lične stvari"
Kompozitor: Goran Bregović
Tekstovi: Duško Trifunović
Produkcija: Centar film i Televizija Beograd

Design: R. Beljinac


Jugoton
Poduzeće za izradu gramofonskih ploča Zagreb - Dubrava
Made in Yugoslavia



Pristao sam biću sve što hoće


Pristao sam, biću sve što hoće
evo prodajem dušu vragu svome
I ostaću samo crna tačka
poslije ove igre, kad me slome
kad me mirno slome

Mislio sam da se zvijeri boje
ove vatre koja trag mi prati
i to sam mislio
A sad nosim kako mi ga skroje
po meni se ništa neće zvati

Zablude sam, evo, prestao da brojim
nemam kome da se vratim kući
Dokle pjevam, dotle i postojim
prijatelji bivši, prijatelji budući
pamtite me po pjesmama mojim


Šta je tu je

Mislio sam, mislio sam
mislio sam, sve će stati
kad se moja pjesma čuje
svi će za mnom zapjevati

Šta je
a sad šta je, tu je

Šta se može, šta se može
ostavio nisam traga
skratilo mi vrijeme, tu je
izvana je divlja snaga

Ništa više, ništa više
ništa više nije čudno
protiv vjetra i oluje
pjevati je uzaludno

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma