15. 1. 1981.

Bijelo dugme - Playing The Part / Doživjeti stotu [^]

Jugoton - J - 30
1981


Playing The Part

(G. Bregović - D. Townsend)
Producer: Neil Harrison
Copyright (C) 1975 by JEM-JUGOTON


Doživjeti stotu
(G. Bregović)

PROMOTION RECORD
Made in Yugoslavia



Playing The Part

What a price you'd give to follow my siren
Hate and love are lost in a dream
Or playing a part

What you'd give to play with an oceans
Called at you without any notion
Come playing a part

You with your white in eyes
And flattering, do you hear me
Cold in a wrap that I weep
You'd give it all away, would you really
Waiting for support, you've been lying to me
You burn all those grieves, then untie me

How you'd love to hand all the future
Even now you're playing my guitar
Or playing the part

See me smile without really trying
See me ache without any crying
If only you do


Doživjeti stotu

Prija vam jabuka i Eva i grijeh
al' bore, bore vam prave suze i smijeh
Učite, učite jogu, kamasutru, zen
čuvajte nerve, kosu, zube, ten

Eo, eo, eo, eo, eo, eo
Al' ja vam nisam baš za to
ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne

Pazite srce, pluća, holesterol
no sex, no drugs, no rock and roll
Planine, mora, plaže, čisti zrak
da ne bi lues, psorijaza, rak

Mora da je strašna gnjavaža u životu
mora da je grozna gnjavaža u životu
Mora da je jeziva gnjavaža u životu
doživjeti stotu

Krmelja jutra na Kavkazu, tamo
budite vječni, lijepi, feš
Moj kofer skidaj, idite samo
proteza duši, make up na leš

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma