21. 1. 1981.

Oliver Mandić ‎- Probaj me [^]

PGP RTB - 2120127
Datum rezanja vinila: 21.01.1981



Lice 1:
1. Probaj me (4:20)
(O. Mandić-S. Marković-M. Tucaković)
2. Nije za nju, nije za nju (3:45)
(O. Mandić-A. Milovanović-M. Tucaković)
3. Govor tvog tela (4:31)
(O. Mandić-S. Marković-M. Tucaković)
4. Da, on je mali (4:42)
(O. Mandić-S. Marković-M. Tucaković)


Lice 2:
5. Samo nebo zna (3:20)
(O. Mandić-S. Marković/A. Milovanović-M. Tucaković)
6. Majmune (3:20)
(O. Mandić-S. Marković-M. Tucaković)
7. Osloni se na mene (4:50)
(O. Mandić-S. Marković-M. Tucaković)
8. Moja draga voli Kurosavu (3:14)
(O. Mandić-S. Marković-B. Timotijević)

Autor muzike: Oliver Mandić
Zahvaljujemo se na saradnji Bojanu Hreljcu, Slobodanu Markoviću, Vladimiru Furduju, Milivoju Markoviću, Stjepku Gutu, Draganu Jovanoviću, Nebojši Saviću i Aleksandru Habiću.
Producent i ton majstor: Peter J. Mac Taggart
Izvršni producent: Bojan Maljević
Video producent: Stanko Crnobrnja
Snimano u Sinius Studio Bern i Studiju 5, Beograd
Fotografija: Zoran Kuzmanović
Kostim: Kosta Bunuševac
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Probaj me

Ti prodala si snove
misliš s njim će biti bolje
ali iz tebe tuga viri
on ne ume da te smiri

Probaj
samo malo probaj me

Još uvek ne priznaješ poraz
slutiš, ne želiš da znaš
praznina u duši tužna je stvar
jer shvataš da ste promašen par

Ako ti je tužan dan
ja još uvek živim sam
ako ti je od tog zlo
samo meni javi to

Probaj, probaj
samo malo probaj me

On je hladan, on je grub
ljubavnik, al’ nije drug
ako ti je od tog zlo
samo meni javi to


Nije za nju, nije za nju

Jeseni te dođe u grad
sa sela devojka
zaljubih se tad
a ona me nije razumela

Hteo sam ja, hteo sa njom
da budem ceo vek
ali joj njen površni um
došapnu da sam mek

Nije za nju, nije za nju
čovek k'o ja da je očima pije
nije za nju čovek k'o ja
za nju je tip da je psuje i bije

Iskreni sjaj u oku mom
za nju je bio laž
za dodir moj, nežan k'o lan
reče da nema draž


Govor tvog tela

Noć, u vazduhu čudan znak
noć, nebo crveno k'o mak
u nama duhovi zli
po zlatnom polju jahali smo mi

Noć, podivljali pas
noć, zubima ujela nas
ja otkrih moć
u senu sam te ljubio svu noć
predivnu noć

Govor tvog tela, govor tvoje kože
nemirna bedra osedl'o sam tad
govor tvog tela, govor tvoje kože
konjanik čudan te noći sam bio ja

Noć, naša čela obli znoj
noć, pokri nas zvezda roj
u oku lik
zrikavci prigušili su krik

Noć, neki vanzemaljski zvuk
noć, umoran klonu struk
u isti čas
sve planete gledale su nas
gledale nas

Govor tela tvog...


Da, on je mali

Uhvatih te s drugim slučajno
stala si i tiho rekla - ah
i molila me da ti oprostim
u očima ti beše nemir, strah

Spremna tad na sve
ti si lagala ko pre
razočaran i ljut
nestao bih bilo kud

Rukom si me čvrsto držala
i more laži si izustila
do suza me je to zabolelo
i kao nikad me pogodilo

Spremna tad na sve
ti si lagala ko pre
umoran i ljut
nestao bih bilo kud

Ne, neću nikad više
rekla si po stoti put
da, on je tako mali
zašto si zbog njega ljut

Da, on je mali al' nije loš
da, on je mali, ti hoćeš još

Da, on je mali al' nije loš
da, on je mali...
i ti bi htela još


Samo nebo zna

Poludeću, poludeću
nek me ostave sad na miru svi
poludeću, poludeću
učiniću sve da ne odeš ti

Tužan se smešim
i gledam te kroz oblak
kiše u oku mom
možda i grešim
a bojim se da ti priznam
šta je u srcu mom

Samo nebo zna, samo nebo zna
kol'ko te volim, volim ja
samo nebo zna

Samo nebo zna, samo nebo zna
kol'ko te želim, želim ja
samo nebo zna


Majmune

Bio je treći jun
mesec na nebu pun
bejah romantičan
a ona praktična

Ja iskreno tad nudio život njoj
a ona je tu imala plan svoj

Svu sam je ljubio
glavu izgubio
stalno je treptala
igru je igrala

Ja opčinjen njom bio sam prosto slep
a ona je, znam mislila na moj džep

Maco, o maco
maco - čuo sam njen glas
maco, o maco
maco - ponavljala je to

Sunce je granulo
jutro je svanulo
rukom potražih nju
al’ je ne nađoh tu

Ja rastužen sav slušam slavuja poj
s njom nestade strast a i novčanik moj

Majmune, idiote
naivčino, kako si glup i mlad
majmune, idiote
naivčino - govorih sebi tad

Majmune, idiote
naivčino, u sebi ponavljah to
majmune, idiote
škola se plaća stalno, nauči to

Majmune, idiote
naivčino, kako si glup i mlad
majmune, idiote
naivčino - govorih sebi tad

Majmune, idiote
naivčino, u sebi ponavljah to
majmune, idiote
škola se stalno plaća, nauči to
škola se stalno plaća, nauči to


Osloni se na mene

Kad dođu teški dani
i napuste te svi
napisi dve-tri reči
znaću gde si ti

Pomoći ću ti tad
ko prijatelj i brat
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu

Kad budu s tobom grubi
i nanesu ti bol
ti nemoj da se plašiš
ja osetiću to

I najbolje što znam
učiniću tome kraj
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu

Osloni se na mene sad ti, veruj mi sve
dajem ti svoju reč
da i u dobru i u zlu ja biću tu
da te tešim i nasmešim

A kada nađeš mir
kraj nekog drugog ti
povući ću se tad
i srećan biću ja

Podeliću s tobom sve
i čuvaću tvoj mir
ali stati neću ja
na tvoj put
znaj, i u dobru i u zlu
biću tu

Osloni se na mene sad ti, veruj mi sve
dajem ti svoju reč
znaj, i u dobru i u zlu ja biću tu
da te tešim i nasmešim

Biću tu
veruj mi, veruj sve
veruj mi
osloni se na mene ti

Biću tu
veruj mi, veruj sve
i u dobru i zlu
ja biću tu, veruj mi

Veruj mi
osloni se na mene ti
biću tu
veruj mi, veruj sve

I u dobru i zlu
ja biću tu, veruj mi
veruj mi
osloni se na mene ti


Moja draga voli Kurosavu

Ona je čudna ko mesec
i ume strašno da mašta
sanja priliku pravu
da sretne Kurosavu
i gleda put Japana
svakog dana, dana

Za nju dao bih sve
sav svoj život, telo, glavu
al’ šta, šta mi vredi
ona voli Kurosavu

O njemu stalno mi priča
njemu se nada i divi
i onda kad ljubi mene
ja čitam misli njene
da gleda put Japana
svakog dana, dana

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma