3. 4. 1981.

Ljudi - Recept za ljubav

PGP RTB 1120751
Datum rezanja vinila: 3.04.1981



Slađana Milošević

Recept za ljubav
(N. Pavlović - S. Milošević - M. Tucaković)
grupa "Ljudi"


Srećan ti rođendan
(V. Divljan/S. Milošević - V. Divljan)
grupa "Ljudi"

Producent: S. Milošević
Snimatelj: B. Petrović


Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Produkcija gramofonskih ploča
Radio-televizije Beograd
Beograd, Makedonska 21



Recept za ljubav

Srce je kao staklo lomljivo
k'o šibica - opasno, zapaljivo

Recept za ljubav još niko nije otkrio
ma koliko puta da je voleo

Ljubav zna kao gas da ispari
i kao da hoće da me prevari

Recept za ljubav još niko nije otkrio
ma koliko puta da je voleo

Recept za ljubav je nepoznat za ljubav
recept za ljubav je nepoznat za ljubav
recept za ljubav je nepoznat za ljubav
recept za ljubav je nepoznat za ljubav


Srećan ti rođendan

Voljenu su znali svi kao žensku laku
i niko nije želeo bolje da je zna
meni su se smejali i pričali su laži
kada bi nas videli, dobacivali bi nam

Srećan ti rođendan
žele bube i ptice
i njima je srećan dan
srećan ti rođendan

Voljena je plakala i bilo joj je teško
jednom mi je priznala da najdraži sam ja
nežno sam je gledao i milovao ruku
tiho sam joj šaptao, jer bio je njen dan

Srećan ti rođendan
žele bube i ptice
i njima je srećan dan
srećan ti rođendan

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma