20. 9. 1981.

Generacija 5 - Spakuj se požuri / Samo laži

PGP RTB - 1120743
1981


Spakuj se požuri

(D. Ilić-Generacija 5-B. Đorđević)
Samo laži
(D. Ilić)

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21



Spakuj se, požuri

Ti polako ideš, to je lepa vest
ja sedim i pušim, stvarno rđav gest
bilo bi lepo da ti pomognem
ali me mrzi da se podignem

Vreme je loše, dan mutan i siv
ako ti je lakše, evo ja sam kriv
bilo je dobro dok je trajalo
ali me je mnogo skupo stajalo

Hej požuri, gotov je rat
dole je taksi, čeka već jedan sat
hej požuri, kofer je tu
bolje da te pamtim po dobru nego zlu


Samo laži

Bliži se ponoć, sati prolaze
već polako gubim se u noći
čudne senke od nekud mi dolaze
kao da kažu da nećeš doći

Soba je prazna, uzalud se nadam
baš je hladno u ovoj noći
nikako misli da odagnam
sada već znam ti nećeš doći
sada već znam ti nećeš doći

Samo kaži, hajde kaži
jedno 'ne' ili 'hoću'
samo kaži čemu laži
jedno 'ne' ili čekaću

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma