2. 10. 1981.

Rok mašina - Rok mašina [^] [~]

Jugodisk - LPD-0055
Datum rezanja vinila: 2.10.1981



1. Neću ti dati (3:37)
(V. Božinović - R. Nemeček - Z. Božinović - D. Stanaćev)
2. Zakon ulice (3:16)
(V. Božinović - Rok mašina - R. Nemeček - K. Milić)
3. Bilo mi je bolje (3:40)
(Z. Božinović - Rok Mašina - R. Nemeček)
4. Želim (5:41)
(R. Nemeček - Rok mašina)
5. Rok mašina (4:17)
(Z. Božinović - Rok Mašina - R. Nemeček)
6. Nešto strašno (3:53)
(Z. Božinović - Rok Mašina - R. Nemeček - K. Milić)

7. Vatra (3:20)
(V. Božinović - Rok Mašina - R. Nemeček)
8. Sami i bez suza (5:26)
(Z. Božinović - Rok Mašina - R. Nemeček)

Vladan Dokić - bubnjevi
Robert Nemeček - bas
Zoran Božinović - gitare
Vidoja Božinović - gitare

Aranžmani: Rok mašina

Producent: Robert Nemeček
Ton majstor: Rade Ercegovac
Organizator: Veselin Maldaner
Snimljeno u studiju MS u Beogradu, juna 1981.

Grafička oprema omota: Jugoslav Vlahović
Fotografije: Jugoslav Vlahović i Slavko Timotijević

Zahvaljujemo se svima koji su verovali, posebno: Dragani, Kovi i ekipi Klejbezabli, Saši, Vladi Dž., Rokiju, Vesi, Saši H., Radetu, Jugi, Timotiju, Stojanu, Kokiju, Duletu C. i G5
Zahvaljujemo se Ljubi i Popu na pratećim vokalima

SVAKA SLIČNOST SA GRUPOM "POP MAŠINA" JE SLUČAJNA I NENAMERNA!

Urednik: Radomir Krkić
Odgovorni urednik: Novica Negovanović
Recenzent: Petar Sam



Neću ti dati

Neću ti dati da me takneš
svojim lažljivim usnama
Ja nisam dete tvoje mračne
velegradske ulice

Ja nisam tvoj čovek
šta ćeš mi ti?

Neću ti dati da me ganjaš svojim pričama

Ja ne pripadam baš nijednoj
belosvetskoj reakciji
Ne dajem ništa za takve
lažne mučenike

Gnusam se laži
mrzim tvoj nož!

Ne, ne upisuj moje ime
u svoje dnevnike
Izbriši moj lik iz sećanja
zaboravi da sam živ

Živi svoj život
to nije moj svet!


Zakon ulice

Glava mi je teška od tvojih gluposti
i dosta mi je tvoje bllizine
Ne zvoni više, nisam kod kuće
bežim među ulične senke

'Živi ili umri', zakon je ulice
jedino pravilo
Svuda oko mene su
gradski ratnici bez milosti

U kući su ostale samo senke
i sećanja na prazne noći s' tobom
Bežim iz kuće kao pas pred omčom
tražim sklonište na betonu


Bilo mi je bolje

Noćas mi je hladna zemlja bila postelja
kamen mi je bio umesto jastuka
i bilo mi je mnogo bolje
nego da sam proveo s' tobom noć

Ako je neko noćas bio tu
ako je iskoristio svoju priliku
ako ti je bio mio i drag
veruj mi, briga me je za to

Ponekad mislim čak da voliš me
mada znam da ti i ne znaš šta je to
nadaš se da će opet biti po tvom
veruj mi, ne prolazi više to


Želim

Pročitaj mi neki stih
i ne žuri se
Vreme je opet uz nas
vreme nosi odgovor

Želim ti mir u vremena teška
želim ti ruke kada si sama
Želim ti dom kada vetar duva
želim ti svetlost kada je mrak

Pamtiću te kao reč
kao tihi glas
Poželeću da čitav svet
bude uvek uz tebe


Rok mašina

Ti se praviš da znaš šta je r'n'r
a do juče si po njemu pljuvao
mi možemo samo da budemo na krv i nož
jer ja idem tamo gde ti nikad nećeš moći

Ja znam da rok mašina sam ja
da rok mašina sam ja

Ne pričaj mnogo, ne pravi se pametan
slušaj samo kako rok kroz mene govori
moje igre su uvek bile drugačije
ja nisam imao ni bicikl ni rolšue

Samo znam da rok mašina sam ja
da rok mašina sam ja


Nešto strašno

Neka noćas neko ne zaspi još
jedan prozor neka svetli kroz noć
hoću da znam da je neko budan
neko ko se ne boji strašnih noćnih mora

Nešto strašno dolazi kroz mrak

Zovem te sad: 'Budi malo uz mene!'
Osećam strah jer nešto mi se sprema


Vatra

Loš glas me prati gde god da krenem
mene kao da poznaju svi
Zar nisi i ti često slušala
šta se sve o meni zna?

Ja mogu da budem hladan kao led
ali samo dok sam sam
Kad osetim miris prave žene
baš kao vatra postajem ja

Ako poželiš pravog muškarca
potražićeš me, znam
Ako tražiš malo ljubavi
dobićeš još mnogo više

Pitaćeš se šta te je to snašlo
nećeš ni znati šta je to
Verovaćeš da te struja trese
jer kao vatra biću ja


Sami i bez suza

Jednog će dana nebo biti kao krv
kao da će neka osveta biti nad nama
Pokazaću ti svet u kome vlada mrak
i videćeš sjaj iz svoga sna

Putevi nemira proći će kroz mene
ostaćemo ti i ja, sami i bez suza

Stara vera će i tebi biti raj
kao neka bajka koju krije zaborav

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma