18. 9. 1982.

Đorđe Balašević - Hej čarobnjaci svi su vam đaci

PGP RTB - 1121030
1982



Navijači Crvene zvezde

Hej čarobnjaci svi su vam đaci
(Balašević-Boček-Balašević)
Hej čarobnjaci svi su vam đaci - instrumentalna verzija
(Balašević-ar. Boček)

Recenzent: Đ. Debač
Gl. urednik: S. Terzić



Hej čarobnjaci svi su vam đaci

I mi smo vaši i vi ste naši, crveno-beli!
Na Marakani ili na strani. Eo, eo, zvezda!

Istok i zapad zovu u napad, crveno-beli!
Sever se puši, zvezda sve ruši. Eo, eo, zvezda!

Zvezdo, zvezdana
naša pesma ori
Mi smo majstori
mi smo šampioni

Zvezda! Zvezda!

Legende pletu po celom svetu, crveno-beli!
Svuda si slavna, svakom si ravna. Eo, eo, zvezda!

Mi smo Zvezdini
to nam je u krvi
Mi smo najbolji
i kad nismo prvi

Zvezda! Zvezda!

Čarobna kugla, lopta okrugla, crveno-beli!
Hej čarobnjaci, svi su vam đaci. Eo, eo, zvezda!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma