16. 4. 1984.

Slađana + Dado - Princeza [^]

PGP RTB - 1520164
Datum rezanja vinila: 16.04.1984


Princeza (negde izvan planeta) (2:59)

(A. Ilić - S. Marković - A.D. Topić)
Starlight (3:35)
(A. Ilić - S. Marković - J. Solomons/A.D. Topić)

Slađana Milošević by courtesy of of Jugoton

Fotografija i dizajn: Gordan Škondrić

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Produkcija gramofonskih ploča Radio-televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21


 
Princeza (negde izvan planeta)

Ti živiš gde zvezde tkaju sag od srebra
i nevinošću sja tvoje lice
dok nedostižan kao sena
nastavljaš svoj let
negde sakriven tvoj je svet (moj svet si ti)
večnom ljubavlju dodirni me i ostani uz mene

Jer ti si princeza nekog drugog sveta
tvoja reč stvara čuda, budi iskrena
uputi mi osmjeh tek da znam
postojiš, nisam sam
negde izvan planeta

Još ne znam da l' si zvjezda ili žena
i samo jedan tren da postojiš
k'o ružičasta morska pjena
na žalu stojim sam
galebova stope briše val (ali samo)
vječnom ljubavlju dodirni me i ostani uz mene


Starlight

Starlight
you shine above me, far too high to meet you
your smiling eyes are peeling our dream
I hold her close and feel her warm around me
but I am here alone
Shadow and a starlight gold
your light brings life into my soul
can't you hear my prayer

Baby
please stay with me for just a flea moment
let me sing for you, my love
love so deeply, tender and senciere
I need to make you see
you are all the world to me
without you darkness is my home
don't leave me in despair

Hear me and let my love be free
stars and angels, make her here, might be now
send her to me
my love will last eternally
when you take my hand
starlight will understand
it frees down souls forever

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma