10. 5. 1984.

Parni valjak - Uhvati ritam [~]

Jugoton - LSY-63208
Datum rezanja vinila: 10.05.1984


1. Na početku... (0:47)
2. Samo ona zna (4:02)
3. Ostani s njim (4:23)
4. Direktan put za nebo (3:24)
5. Pusti nek' traje (4:12)
6. Uhvati ritam (4:07)
7. Što si našla u njemu (2:00)
8. Ponovo sam * (4:16)
9. Bolja vremena (4:33)
10. ... i na kraju (1:47)



Sve pjesme Husein Hasanefendić, osim * Rastko Milošev

"Parni valjak" su:
Aki - vokali
Hus - gitare, vokali
Ras - gitare, vokali, "tram-tram", glock'plünck
Srećko - bas
Paolo - bubnjevi, "vokali"

Gosti:
Zoran Kraš - klavijature, vokali
Rade Ružanović - udaraljke ("Uhvati ritam")
U pjesmi "Uhvati ritam" pjevaju: Silvana Peterlin, Narcisa Mandić, Katarina Topić, Mirjana Severinac, Momčilo Bajagić, Dejan Cukić, Dražen Vrdoljak
Vlasta Kraš - vokal u "Pusti nek' traje"

Snimano i miksano u studiju "J.M. Sound", u Zagrebu (ožujak, travanj i svibanj 1984)
Snimatelj: Nenad Zubak
Produkcija: "Svi po malo"

Izvršni producent: Milan Škrnjug
Muzički urednik: Siniša Škarica
Likovna oprema: Studio "SLS" - Mirko Ilić
Foto: Josip Strmečki
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Na početku...

instrumental


Samo ona zna

Ostajem bez posljednjeg oslonca
odlaze i zadnja kola ispred Kavkaza
Grad se gasi, sklapa oči, pospano
vrijeme da se, kući krene
odlazim lagano

Odjednom, niotkud, u pravi čas
Anđeo ili vrag i osmijeh na usnama
Ne traži dalje, uzalud, ja sve znam
vidim ti u očima
ti si sam, kao i ja

Samo ona zna, male tajne
samo ona zna, noći sjajne
samo ona zna, što mi treba
ona me osjeća, sve do dna!


Ostani s njim

Mislio sam da poznajem ljude
oči nikad ne lažu
Izgledalo je, tako stvarno
neke riječi ostaju

Tako sam umoran
umoran od, samog sebe
Želio bih da si opet ovdje
da se stisnem, pored tebe

Ponekad mi tako (stvarno) dođe
da te nazovem
Iako ne znam ni gdje si, ni s kim si
ni koji ti je, novi broj

Ne bih te dirao
samo bih te gledao
Samo bih slušao
kako se smiješ

Ostani s' njim ako si sretna
ostani s' njim, nije mi stalo
Ostani s' njim, al' ipak mi reci
da li si me voljela, barem malo?


Direktan put za nebo

Mirisala je na maglu i dim
kad sam je prvi put sreo
Mala soba na kraju grada
i dosada

Dvoje samih iz tihe gomile
mi smo tražili sreću
Željela je barem jednom do kraja
iz očaja

Direktan put za nebo

Kaži kako izgleda
sa one strane sna
Da l' Bog se osjeća i tamo...
(I da l' se ponekad, sjetiš mene)


Pusti nek' traje

Pusti nek' traje
sve dok traje, dobro je
Ne obećavaj ništa
ja te ne tražim ništa
lijepo je i to je sve

Ma pusti nek' traje
još je daleko svitanje
Nisam ni prvi, ni zadnji
možda tek nešto draži
ne pretvaraj se

Ja sam samo, jedan u nizu
ne znaš im ni broj
Drag sam samo, dok sam ti blizu
tad sam tvoj, samo tvoj

A sutra, sutra je novi dan
čitav život do sutra
Cijeli roman do jutra
pusti sad to

Jednom netko će doći
doći da ostane
Možda baš ja, tko to sada zna
ima još, vremena


Uhvati ritam

Ne govori ništa, prepusti se
uhvati ritam
Zažmiri i zaželi cijeli svijet
uhvati ritam

Sanjaš o lijepim stvarima
zar ne znaš da su one u nama?

Igraj svoju igru, opusti se (ma boli te)
uhvati ritam
Nitko nam ništa ne može
uhvati ritam

Prije ili kasnije
bit' će svima, jasnije

Slušaj ljubav kako dolazi
ljubav će nas jednog dana voditi
Iz daljine ponekad se čuje glas
strpi se još malo, doć' će red na nas

Ti i ja, sunčan dan
eto razloga za smijeh
Mislit' svojom glavom, ponekad
nije grijeh

Kad bi mene pitali
svi bi samo plesali


Što si našla u njemu

O, mama, mama, trebam doktora
imam rupu, rupu u glavi
otkako je ona otišla
ništa da se, u nju stavi

Ja znam
da sam glup ponekad
al', evo, obećavam
pristajem na sve, samo vrati se!

'Ajde reci mi to:
što on ima?
Što si našla u njemu?

'Ajde reci mi to:
što on ima
a da nemam ja?

O, mama, mama, trebam stručnjaka
hitno, imam kvar na duši
24 sata bez prestanka
boli, sjećanje me guši

Ja znam
da sam glup ponekad
a on ima, snima i načina
u stvari je seljačina, kao i ja!


Ponovo sam

Tako je pusto bez tebe
ulice su prazne
semafori šute

Nedostaje mi smijeh
i ne znam gdje da krenem
kad nisi tu

Tako je čudno bez tebe
ne mogu se snaći
sve je tako sivo

Stari strahovi se bude
noći nikako da prođu
ne mogu sam

Svi su nam dani
izblijedjeli odavno
Zaboravljene boje
neki izgubljeni trag

Praštamo zato
jer ne znamo bolje
Sve naše snove
pokrio je mrak

Trebam te više no ikad
izgubio sam nit stvari
bježe mi iz ruku

Krevet je hladan
Tvoje oči me prate
čujem tvoj glas

I više nikog nema
prijatelji stari
odjednom su stranci

Na našem starom uglu
sad me gledaju čudno
prazno mjesto kraj mene šuti

Svakog trenutka
sve veće laži
Neću još dugo
nedostaju mi riječi

Hladno i tužno
otići ću negdje
ulice zovu...

Ponovo sam, bez cilja
bez volje, bez tebe
vrtim se u krug

Dan za danom
tražim, neki znak...

Ne slušaj me

Danas mogu reći svašta
sutra možda neću doći

Ne trebam te

Ja sam dovoljan sam sebi
nemam snage da se mijenjam

Kad napraviš korak
drugi nastavlja sam
ipak dođi, vrati se!


Bolja vremena

Trgam se od smijeha
ništa ne pomaže
Zaudara na jeftino
i ništa, ništa ne pomaže

Govoriš: "Zaboravi
kad mogu drugi
možeš i ti!"
Ja ne znam

Što se to dešava?
ne razumijem
Možda su to godine
o, da sam, barem zaljubljen

Kaži što, da se radi
kada pamtim i bolja vremena?

Moliš me za jedan ples
samo jedan ples
Trudiš se da se zabavim
pomozi da zaboravim!


... i na kraju

I na kraju
dozvoli da ti kažem:
U ljubavi dobijaš
koliko i daješ

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma