2. 2. 1987.

Riblja čorba - Nesrećnice nije te sramota / Zašto kuče arlauče

PGP RTB - promo
Datum rezanja vinila: 2.02.1987


Nesrećnice nije te sramota

(B. Đorđević)
Zašto kuče arlauče
(B. Đorđević)

POKLON SINGL
štampan je u ograničenom tiražu od 1000 primeraka uz album "Ujed za dušu"
i ne može se posebno distribuirati i prodavati

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Nesrećnice, nije te sramota

Ja sam bio neoprezan
i za tebe mnogo vezan
drž'o te se kao pijan plota
šta mi radiš od života

Kada izađeš u šetnju
odmah napraviš pometnju
ljubav me je obuzela
razum si mi oduzela

Nesrećnice, nije te sramota
šta učini od moga života
sram te bilo
sram te bilo
sram te bilo

Kad te sretnem na ulici
i kada te pozdravim
deset dana posle toga
ne mogu da ozdravim

Mene ne bi čudilo
da odem u ludilo
jer si ti probudila
moje parče ludila

Nesrećnice, nije te sramota
šta učini od moga života
sram te bilo
sram te bilo
sram te bilo


Zašto kuče arlauče

Da li tuče gazda kuče
tuče gazda kuče vazda
zato kuče arlauče

Ja ne znam zašto kuče arlauče

Gazda beži, kuče reži
'oće gazdu za odmazdu
sad ga veži kada leži

Ja ne znam zašto kuče arlauče

Kuče gladno, mnogo gadno
kuče kopa, 'oće klopa
dragi gosti, evo kosti

Ja ne znam zašto kuče arlauče

Gde si juče bilo kuče
kuče skita, Bog te pita
kuče šeta oko sveta

Ja ne znam zašto kuče arlauče

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma