17. 11. 1986.

Bijelo dugme - Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo [~]

Diskoton - LP 8244
Datum rezanja vinila: 17.11.1986


1. Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo (4:31)
2. Zamisli (4:12)
3. Noćas je ko lubenica pun mjesec iznad Bosne (6:07)
4. Te noći kad umrem kad odem kad me ne bude (4:37)
5. A i ti me izneveri (4:03)
6. Zar ne vidiš da pravim budalu od sebe (3:36)
7. Hajdemo u planine */** (4:36)
8. Pjesma za malu pticu * (3:50)
9. Ružica si bila sada više nisi (3:47)



Staru partizansku pjesmu "Padaj silo" pjevali: narodni heroj Svetozar Vukmanović-Tempo, Goran Bregović i štićenici doma za napuštenu djecu "Ljubica Ivezić", Sarajevo

Ploču snimali: Laza Ristovski, Zoran Redžić, Ipe Ivandić, Vlado Pravdić, Alen Islamović, Goran Bregović, Nebojša Stefanović-Japanac, Sinan Alimanović, Slobodan Sokolović, Amela, Amila i Zu.

Snimano u studiju 1 RTV Sarajevo
Snimao i miksao: Damir Begović
* Miksano u studiju "Jugoton" Zagreb
Snimatelj: Branko Podbrežnički
Idejno i grafičko rješenje omota: "Trio" (Leila Mulabegović, Dalida Duraković, Bojan H. Hailović)
Korištena fotografija: Moderni revolucionarni ples/autor: Akšamija
Producent: Goran Bregović
Izvršni producent: Radomir Marić - Raka
Sve pjesme napisao: Goran Bregović
** tekst: Bregović/Arnautalić/Kenović

V.D. glavni i odgovorni urednik: Slobodan Vujović



Padaj silo

Padaj silo i nepravdo
svan'o ti je sudnji dan
Bješte od nas, noćne tmine
svanuo je i naš dan


Pljuni i zapjevaj moja Jugoslavijo

Pljuni i zapjevaj
moja Jugoslavijo
Matero i maćeho
tugo moja i utjeho

Moje srce, moja kućo stara
moja dunjo iz ormara
moja nevjesto, moja ljepotice
moja sirota kraljice, Jugo, Jugice...

Ovaj hljeb, evo lomim
moja Jugoslavijo
za tebe i bolje dane
konje neosedlane

Ovdje kome ne porastu zubi
e, kukala mu mati
ovdje nikad neće čopor naći
ko ne nauči urlati

Jugoslavijo na noge
pjevaj, nek' te čuju
Ko ne sluša pjesmu
slusaće oluju


Zamisli

Kao da sam drogiran
kao programiran
kao da me furaju
kao da me ljuljaju

Zamisli, na bijelom konju
kako nebom sipaš smaragde
Zamisli, galopiraš
sam po nebu od marmelade
Pjevušiš neke pjesmice
vjetar ti šiba u lice

Na tren
a ja sam samo malo zaljubljen

Zamisli, da poletiš
i da nikad ne ateriraš
Zamisli, zažmiriš
a onda kao da eksplodiraš
Zamisli da kao obloge
ritam ti lijepe za noge
   

Noćas je ko lubenica pun mjesec iznad Bosne

Noćas je k'o lubenica pun mjesec iznad Bosne

Noćas je pun, mjesec
k'o nekad moja bivša draga
I moja duša, noćas
pokucaće na tvoja vrata

Stavi bosioka, pod jastuke
moja duša da te lakše, pronađe
Noćas je k'o lubenica pun
mjesec iznad Bosne

Mi nismo mogli, zajedno
a teško nam je, razdvojeno
Tanka je linija što spaja
i razdvaja

A gore usred zvjezdica
vidim sliku tvog lica
u noći punog mjeseca

Noćas je pun, mjesec
k'o nekad moja bivša draga
I na prstima, tiho
sići ću s' linija tvog dlana

Volio bi, e, da mi je
prije no zaspiš, da ti sletim na zjene
Noćas je k'o lubenica pun
mjesec iznad Bosne


Te noći kad umrem kad odem kad me ne bude

Te noći kad me stignu potjere
kurve sudbine
i kada uđem iza ovoga
kao kod rodbine

Kao zvijezda, padalica
k'o neki lijepi kaput
sa dva lica

Te noći zebšćeš na tvom prozoru
umornih očiju
Teško je čekati na vozove
koji tumaraju

To je teško, a lako je
živjeti i umrijeti
pile moje

Te noći, te noći kad umrem
kada odem, kad me ne bude
Samo će, dvije žene da se probude
jedna je moja mati, ona će plakati
druga si ti, ti, ti ćeš me kleti

A ti ćeš me kleti
                                                                

A i ti me izneveri

Ti, nisi ti više
i što mi je najbolnije
Nikom na svijetu kao meni nije
liju mi teške, novembarske kiše
a ti ne pitaš, kako mi je

Jer ti, nisi ti više

Kažu, da me varaš
kažu, da me ostavljaš
Kažu mi da si zavoljela drugog
i da ti ništa moje drago nije
a ti ne pitaš, kako mi je

Godine prolaze
laste mi ne dolaze
ne mirišu mi zumbuli
a i ti me iznevjeri


Zar ne vidiš da pravim budalu od sebe

Vidiš da eee
pravim budalu od sebe

U tebi je lisica
prevrtljivica
U tebi je vučica
i golubica

A mjesec, je nisko
jorgovan sav u cvijeću
i srce, mi visi
k'o dugme na kaputu

Al' ne brini se za mene
preživjeću

Jer ja sam stari, isluženi vojnik
i u srcu, antimelanholik
ali dušo, kad sam pored tebe...

U tebi je anđeo
i trista đavola
U tebi je opijum
i ljuta rakija

A kad pijem
ja se ne napijem
A kad ljubim
ja se ne zaljubim

I ne brini se za mene
preživjeću


Hajdemo u planine

'Ajmo curice, 'ajmo dječaci
studenti, đaci, milicajci

Jedva čekam da se svrši ljeto
dosta mi je vrele klime
Zbogom more, odoh u planine

A ona voli ljeto, jer se tada nose
ljetne haljinice
Svaki džukac, vidi noge moje curice

Hajdemo u planine
jer tamo nema zime

Opleti šalove, šarene kapice
tople džempere i vunene rukavice

'Ajmo dečki, živo, živo

Svako živo biće voli sunce
na moru, kraj Save
meni ga je lično, dosta preko glave

A ona voli sunce, jer se tada nose
tanke majičice
Svaki džukac, vidi dude moje curice

Skijanje se brzo uči
ko je (nisi) blesav da sjedi(š) kući

Na vrh mi je glave i kupanja
sunčanja, gnjavaže
sačuvaj me Bože, naročito plaže

A ona voli plažu jer se tada nose
malene gaćice
Svaki džukac, vidi guzu moje curice

I nikom nije ljepše, neg' je nam
samo da je 'vako svaki dan
  

Pjesma za malu pticu

Svu noć, kucala je na mom prozoru
trideseta jesen
prstima od kiše, a u zoru
dok si me budila, ptico malena

Ti lijepa kao armija, ispod zastava
a ja, komadić opsjene
htio sam ti reći
bježi, bježi od mene

Bože, šteta za nas oboje
sve bi, bilo možda i drugačije
da smo se ranije
sreli ti i ja

Nisi smijela nikada
ptico malena
iz moje ruke ni jesti
ni vodu piti

Jer ja nosim jedan tužan ugarak
negdje na dnu grudi
i ovo lice starca i hiljadu bora

I jedan ruzmarin, koji ne vene
zato, bježi, bježi od mene
                                                           

Ružica si bila sada više nisi

Ružica si bila, jedna u mom srcu
ružica si bila moja
al' nije za tebe, divlja kupina
ni čovjek kao ja

Bog mi daje, Bog mi odnosi
ružica si bila, sada više nisi

S' vremena na vrijeme
kao da čujem stope
k'o da ideš preko mog praga

S' vremena na vrijeme
a znam da nemam prava
ti nisi više moja draga

Letjele su noćas, iznad moga krova
letjele su ptice, selice
a ja sam sanjao, tvoja koljena
i tvoje poljupce

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma