26. 5. 1995.

Plejboj ‎- Zajedno



B92 - D007 / DE Production
1995


1. Zajedno (2:57)
Muzika i tekst: J. Stublić i M. Juričić
Aranžman: Plejboj

Svirali:
Igor Perović: vokal, gitare
Roman Goršek: bas, vokal
Dušan Petrović: sax, vokal
Miladin Radivojević: bubanj, vokal


Gosti:
Srđan Žika Todorović: bubanj
Borislav Veličković: truba
Jelena, Dubravka, Duška (ŽRS): glasovi

snimano u studiju VI Radio Beograda
Ton majstor: Zoran Marić
Producent: Vlada Marković
Korišćeni motivi inspirisani "Disciplinom kičme"


2. Znaj (3:55)
muzika: Igor Perović
Tekst: Roman Goršek
Aranžman: Plejboj

Svirali:
Igor Perović: vokal, gitare
Roman Goršek: bas, vokal
Dušan Petrović: sax, vokal
Goran Milošević: bubanj

Snimano u studiju "O"
Snimatelj: Ivan Kljajić
Producent: Oliver Jovanović & Plejboj

Fotografije i montaža: Aleksandar Kujučev, Photographix
Styling: S&J Proković, make up: Marija Pavlović
AD&TD: Slavomir Stojanović
Izvršni producent: Dušan Ercegovac, DE Production


Zajedno

Plejboj!
Najbolja jugoslovenska grupa svih vremena!

Dođi bliže, dođi bliže
da budemo zajedno
sve je dobro, sve je dobro
kada smo zajedno

Sastajemo se na istom mestu
dugo, dugo stojimo na uglu
mi smo srećna gomila mladića

Naše devojke su najlepše u gradu!
Naše devojke su najlepše u gradu!

Mi smo uvek zajedno, zajedno!
Mi smo uvek zajedno, zajedno!

Dođi bliže, dođi bliže
da budemo zajedno
sve je dobro, sve je dobro
kada smo zajedno

Zajedno nestajemo u tamnoj ulici
izlazimo nasmejani
prolaznici nas zaobilaze široko

Mi ne trebamo, ne trebamo nikoga!
Mi ne trebamo, ne trebamo nikoga!

Mi smo uvek zajedno, zajedno!
Mi smo uvek zajedno, zajedno!

Sastajemo se na istom mestu
dugo, dugo stojimo na uglu
mi smo srećna gomila mladića

Naše devojke su najlepše u gradu!
Naše devojke su najlepše u gradu!

Mi smo uvek zajedno, zajedno!
Mi smo uvek zajedno, zajedno!
Mi smo uvek zajedno, zajedno!
Daj daj daj daj daj daj daj daj!


Znaj

Ideš oko mene, ideš oko mene
i gledaš me dugo
ja sam divlje dete, ja sam divlje dete
i volim nekog drugog

Znaj! Znaj!
Gadan biću ja!      x2

Ja sam tvoja senka, ja sam tvoja senka
i pratim te vešto
ja sam divlje dete, ja sam divlje dete
i igram se večno

Znaj! Znaj!
Gadan biću ja!      x2

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma