8. 2. 2001.

Aerodrom - Na travi

Croatia Records CD 5456872
2001


To možda možeš
A do Splita pet
Zar ne?
Nebo će uz tebe stati
Ne gledaj u pod
Za juliju car
Korak unatrag
Kakva zabava
Bistra voda
Badnja noć
Christmas Jam - Bonus skladba



Aranžmani: Aerodrom

Mladen Krajnik - klavijature, windchimes, prateći vokali
Jurica Pađen - gitare, glavni vokal
Tomislav Šojat - bas gitara, akustična gitara, prateći vokali
Zlatan Živković - bubnjevi, udaraljke, prateći vokali, vokal u skladbi "Bistra voda"

Gosti: Remo Cartaginea i Paolo Sfecia



TI MOŽDA MOŽEŠ

U meni je sve puno tragova
borbi anđela i crnih vragova
sad kad ponovo sam rođen
da prepoznam svaku laž
instinktom do tebe vođen
htio bi da znaš

Ti možda možeš moje
srce slomiti
ali nećeš me
pripitomiti

Negdje zavija usamljeni vuk
glavu pokrivaš plaši te taj zvuk
zamišljaš mu siluetu
ispod punog Mjeseca
noćas sama si na svijetu
i znaš da on to zna
           
        
A DO SPLITA PET
                                                                       
Sanjam crveni
Alfa Romeo
koji bi na cesti sve
kante pomeo

Lajsne i branici
zaslijepi te grom
ko milijun ogledala
kada bljesne grom

Kad ja kupim kabriolet
dva joxa do Plitvica
a do Splita pet

Kad ja kupim kabriolet
malenoj potrubit' ću
blenuti će svijet

Nabacimo cvixe
model cinemascop
vjetar u kosi a u kaziću
Piči ZZ Top


ZAR NE?
                                                                     
Spomenik sam
sebi klesao
oko tebe
dok sam plesao
zar ne sjeti se

Tko je taj
smiješni lik
tko je taj
ovisnik

U ljubav što vjeruje
(ponekad pretjeruje)

U ljubav što vjeruje želio sam
te upoznati
sve o tebi
važno doznati
zar ne sjeti se


NEBO ĆE UZ TEBE STATI

Skoro da je tako
otkako se rodiš
uvijek nekog provocira
život koji vodiš

Bolje da te mrze
nego da te žale
više vjeruj kada pljuju
nego kada hvale

Korak nek ti bude čvrst
nebo će uz tebe stati
i pokaži srednji prst
lošem glasu što te prati

Ulica te zove
ulica te uči
da za ono što ti treba
morat' ćeš se tući

Pogledaj svog brata
samog sebe traži
uspavan u svijetu koji
fura se na laži


NE GLEDAJ U POD

U maminoj vjenčanici
jednom davno stala si
pred ogledalo
neznancu iz budućnosti
na trenutak tvoje se
srce predalo

Lutkama svojim nisi još
rekla zbogom, strah te je
svijeta odraslih
grozni klišeji htjela bi
bilo kamo bilo kad
pobjeći od njih

Kad bude tvoj red
za ispovijed
ne gledaj u pod
i čuvaj za kraj
još pokušaj
da osvojiš bod

Uzalud tražim razloge
pokušavam sjetit se
zašto volim te
ti bi mi rado pomogla
sa milijun primjera
šuti molim te


ZA JULIJU CAR

Iako
prikriti to znaš
vidim
da isprobavaš

Hoću li
otpor pružiti
ili slijepo služiti

Biti rob
ili gospodar
bez tebe
sporedna je stvar

Tko sam ja
izgubljeni stvor
koji traži odgovor

Za kog si noćas
parfem stavila
zar već si me
zaboravila

Pitanja
vrte me u krug
noć je
teška dan je dug

Čuvam još
dragocjeni dar
moju ljubav
za Juliju Car
          
        
KORAK UNATRAG
                                                                          
Daj promijeni ploču
znam da sam ti drag
ali opet s' tobom
to je korak unatrag
veliki korak unatrag

Hej uspori malo
koji ti je vrag
ja ne znam više
prekoračiti taj prag
jer je to korak unatrag

Ulice
bude se
gradom lutam sam

Kraljevstvo
dao bih
da ti lice ugledam

Duboko u meni
još je bolan trag
zato sad ne mogu
bit' popustljiv niti blag
jer je to korak unatrag


KAKVA ZABAVA

Kreni na lijevo
hrpa pakosti
kreni na desno
znak jednakosti

Pogledaj ovo -
ništa novo nije to
šuplje u prazno
ovdje priznati je trud
tucanje u mozak
svakodnevni blud

Teško se živi
sa piranama
teško se živi
netko plače za nama

Kakva zabava
mažoretkinje su tu
kakva zabava
ko' u Neronovom snu Cvate lopovluk
svijeta pokretač
Cvate lopovluk
pa naoštri mač
         
                                                               
BISTRA VODA
                                                                           
Da pospremim
u srcu lom
mrka planina
dala mi dom

Jezera sva
ne znam im broj
u nijednom odraz
ja ne vidim svoj

Bistra vodo
tko te zamutio
neka zna
da me je naljutio

Bistra vodo
nitko ne vidi ti kraj
primi me
primi u svoj zagrljaj

Leptir na moj
spušta se dlan
tko od nas dvoje
sanja taj san


BADNJA NOĆ

Pada snijeg, miriši bakalar
ispod bora, zamotan je dar

Ali po taj dar
ona neće doć'

Prijatelju, bit' će tužna ova Badnja noć
ova Badnja noć

S' neba klizi, osvijetljeni vlak
drijema u njemu, djed Božićnjak

Kralj siromašnih
Mahnut' će i proć

Nekoj djeci bit' će tužna ova Badnja noć
ova Badnja noć

Tiranin Herod
u frci je bio, skroz ljut
kad tri mudraca
za zvijezdom su pošla na put

Zagreb cakli se kao kristal
svi ste noćas pozvani na bal

Čeka vas bombon, koji ima moć
svakome će biti sretna
ova Badnja noć

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma