7. 2. 1981.

Aerodrom - Tango Bango [^]

Jugoton - LSY-66117
1981



Stavi pravu stvar *
Tvoje lice *
Dobro se zabavljaj
Rock & porok
Nudistička plaža
Aerodrom
Mordorea *
Mijenjam se *
Djevojke
Monotonija *



Glazbu za album napisali su Jurica Pađen, Mladen Krajnik i Remo Cartagine.

 Jura Pađen
Remo Cartagine
Zlatan Živković
Mladen Krajnik
Branko Knežević

glazbeni producent - Ivan Piko Stančić

* Aranžmani - Piko Stančić
Ostali aranžmani - Aerodrom
Stihovi - Jurica Pađen
Sve instrumente svira Aerodrom
General Recording Sound Studio - Milano
Ton majstor - Bruno Malasoma
Fotografije članova grupe: Goran Pipo Pavelić
Slide: Andrija Zelmanović
Design: Ivan Stančić
Tehničar grupe - Lupi Dobrić
Roadmanager - Nebojša Krtolica
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



STAVI PRAVU STVAR
(Jura Pađen)

Sve što ti se sviđa, misliš da i smiješ
osjećaje nikada ne kriješ
U životu ništa, ne prepuštaš sreći
žena si od akcije i znaš mi reći.

Stavi pravu stvar na pravo mjesto, čini to često

Prezireš tradiciju, mrziš biti dama
sva pića sto popiješ, plaćaš sama
U životu ništa, ne prepuštaš sreći
žena si od akcije i znaš mi reći.

Stavi pravu stvar na pravo mjesto.


TVOJE LICE
(Jura Pađen)

Uvijek kad jako želim da te čujem
uzalud zvoni telefon
jer nikad ne znaš da li ja te zovem
Il' se opet javlja on.

Malo mi vrijedi to što već unaprijed
isprike sve tvoje znam
jer one utjeha su vrlo slaba
noću, kad ostanem sam.

Pokaži mi već jednom, to svoje pravo lice
pokaži mi već jednom

Vidjeli su te s' drugim kako juriš
u limuzini kroz noć
Ne mogu se otet' dojmu da ti služim
samo kao ispomoć.


DOBRO SE ZABAVLJAJ
(Remo Cartagine)

Nemoj mi priznati
kad posumnjam da si s' drugim otišla
Nemoj mi priznati
čak ni kada vidim svojim očima.

Dobro se zabavljaj
Malo je vremena.

U nikog ne vjeruj
najdraži je ipak svatko sebi bog
Ne daj se smetati
pusti neka ljudi svoje pričaju.

Dobro se zabavljaj
Malo je vremena.

Kad prođe zadnji ples
i kad nikog više nema kraj tebe
Uključi radio
slušaj svoju najdražu melodiju
''Jer ja ne marim''.


ROCK & POROK
(Jura Pađen)

Negdje duboko u meni, postoji vrag
pun je perverzija, zato mi se sviđa
uvijek nešto prljavo i bludno smjera
puni me energijom i u propast tjera

Živim za žene, za rok i porok

Ja sam zvijezda repatica, budućnosti nemam
gorim bez ostatka, razumijevanje ne trebam
moja djela su malena, reci dal' ih vidiš
nikad neću imat' spomenik, da li me se stidiš


NUDISTIČKA PLAŽA
(Remo Cartagine)

Znam za mjesto gdje su ljudi, kao od majke rođeni
ima mjesto gdje su ljudi, osim po spolu svi jednaki

Dođi na nudističku plažu

Daj da te opali sunce, pogledom žarkim djevojčice
 daj da te opali sunce, gaćice skini djevojčice


AERODROM
(Mladen Krajnik)

(instrumental)


MORDOREA
(Mladen Krajnik)

(instrumental)


MIJENJAM SE
(Jura Pađen)

Previše sam vremena, bio bez ambicija i snage
bezvoljno šutirao, stvari koje su mi drage
pored sam se puta našao, kako zarobljen dosadom stajem
sve dok nisam shvatio, da dobiti ću koliko i dajem

Osjećam, kako se mijenjam

Sentimentalna putovanja, davno su iza mene
živim za budućnost, nemam vremena za uspomene


DJEVOJKE
(Remo Cartagine)

Volimo pametne djevojke
hoćemo moderne, ravnopravne, slobodne djevojke
koje prve prilaze, koje nešto govore
koje znaju trikove i nisu dosadne

Da li takve negdje postoje

Želimo realne djevojke, hoćemo moderne
bez kompleksa, slobodne djevojke
koje šakom lupaju o stol, koje piju alkohol
i nešto novo žele, koje znaju šta bi htjele.


MONOTONIJA
(Jura Pađen)

Monotonija
Vrti me u krug
Monotonija
Nema ikada

Monotonija
Monotonija

Monotonija...
Sporo ubija...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma