16. 11. 1994.

Angel's Breath - Angel's Breath [^] [~]

IMAGO RECORDS
1994


1. Praia Do Ventu Eternu (5:03)
2. 40 Seconds of Love (0:40)
3. Metak (7:39)
4. Assassino (2:29)
5. Aplauzi (1:22)
6. Ogledalo (4:17)
7. Courage III (3:32)
8. Čaura (4:27)
9. Crv (4:16)
10. Madalena (1:40)
11. Velvet (6:18)


Mitar Subotić - keyboards
Milan Mladenović - voice, guitar, trumpet, harmonica
Joao Parahuba - percussion
Fabio Golfetti - guitar
Tacianna Barros - counselor supreme
Marisa Orth - voice
Madalena - voice

produced by Mitar Subotić & Angel's Breath
recorded & mixed by Mitar Subotić
recorded at Wah Wah Studio, Sao Paulo, Brazil in the summer of 1994
art: Zoran Janjetov and Darko Antić


PRAIA DO VENTU ETERNU
(music: Suba, Milan)
(lyrics: Milan, Taciana)


Praia do ventu eternu
Praia do ventu eternu
What could I say about radical way ?


40 SECONDS OF LOVE
(music: Suba)


METAK
(music: Suba, Milan)
(lyrics: Milan)


Grad je pojeo srca

grad je popio krv
svi ovi garavi zalasci sunca
koji mi prave rupu u grudima

grad je pojeo ljude
grad se širi u krug
samo klizi klizi klizi
klizi klizi klizi
niz strme ulice

ovaj put bi mogao trajati večno
gledati, upijati, graditi, razbijati
ovaj put bi mogao trajati večno
jahati sa sudbinom, jahati sa sudbinom

metak me neće
metak mene neće

ja sam dete planete
ja se osećam velikim
dok spavam ovde pod mostom
dok jedem đubre sa kontejnera

ja sam građanin sveta
ja kupujem zaborav
brzo brzo brzo
brzo brzo brzo
u grotlo svemira


ASSASSINO
(music: Suba, Milan, Fabio)
(lyrics: Milan, portagal translation by Taciana)


Ponekad ne možeš da izabereš predmet svoje ljubavi, te stvari se dese ili se ne dese.
Matter of heart.
Pojavio se niotkuda, pao je sa neba kao garavi anđeo.
Bio je visok, crn, dobro građen, sa crnim očima duboko usađenim i divljim pogledom koga sam se plašila i koji me je obarao sa nogu.
Latinski ljubavnici.
Puni obećanja, strašni u krevetu ali istovremeno klizavi, spremni da se izmigolje kad previše često posegneš za njima.
Znala sam sve o njemu osim istine,
bio je toliko vešt u izbegavanju direktnih odgovora na moja pitanja da sam se smejala i zaljubljivala se još dublje, do noktiju.
Jednog jutra sam se probudila i njega više nije bilo kraj mene, kao u starim italijanskim crno-belim filmovima.
Nekoliko dana kasnije njegova slika je osvanula na naslovnim stranama svih novina, sva njegova nestajanja i odsustvovanja postala su jasna.
Ljubav za čovekom bez korena i bez skrupula, još uvek ga volim više od sebe...


APLAUZI
(music & lyrics: Milan)

On valjda misli njom će lako da vlada
on nije sretan dok ne vidi strast
ljubav je samo dobro glumljena scena
kostimi su strogi
publike nema

aplauzi aplauzi aplauzi aplauzi
aplauzi aplauzi aplauzi aplauzi
nije još kraj
nije još kraj


OGLEDALO
(music: Suba, Milan)
(lyrics: Milan)


Ko si ti
ko sam ja
kojem gradu pripadam
koju šizmu nastavljam
zasto pričam sa sobom sam?

gde si ti
gde sam ja
da li svoju sudbu znam
pričati i strepeti
da li ćeš me prepoznati?

ogledalo

nisi sam
nisi sam
tvoju senku nastavljam
tvoje lice preklapam
tvoje reči ponavljam

smiri se
saberi se
budi isti kao pre
takav kakvog dobro znam
bistar jak i siguran

ogledalo


COURAGE III
(music: Suba)
(lyrics: Milan)


Ja imam kuću da zaštitim mlade
i sive oči da prikucam
u zoru konji na obali reke
u jesen blato na čizmama

lica bez senki
oči bez suza
tvrd je korak
i tvrd sam ja

kamen na putu
kamen u ruci
kamen u glavi po ceo dan


ČAURA
(music: Suba, Milan, Joao)
(lyrics: Milan)


Ne mogu da se probudim
mirno spavam
sanjam svoje lice


CRV
(music: Suba, Joao, Milan)
(lyrics: Milan)


Vi slepi
vi gluvi
vi sebični ljudi
što pravite buku bez reda i smisla
bez zašto i zato
za koga i kako

bez pitanja koje bi možda osušilo
ponosni osmeh na licu bez suza
na licu što nikada obraz okrenulo nije

brazgotina sanduk i crv
obrazi dlaka i krv

vi nemi igrači obrednog svog plesa
vi srećni u transu u svetu što postoji
samo u glavama ljudi bez skrupula
ljudi bez milosti
ljudi bez secanja

vi što ne znate pluskove zvuka
boje i mirisa
vi ljudi bez pameti

brazgotina sanduk i crv
obrazi dlaka i krv


MADALENA
(music: Suba)


VELVET
(music: Joao / Fabio / Suba)

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma