8. 2. 1995.

Kerber - Zapis

PGP RTS – 212727
1995


1. Medena
2. Sanjam
3. Poslednja
4. Vodi me
5. Šta mogu pesme
6. Čudna stvar
7. Osvani
8. Abrakadabra
9. Luka
10. Pronađi mesto



Goran Šepa-Gale - vokal
Tomislav Nikolić-Toma - gitare
Branislav Božinović-Bane - klavijature
Josip Hartl-Joško - bubnjevi
Vasković Saša-Vasko - bass
Wacha-Nirvana Jones - akustična gitara
Goran Đorđević-Soleo Ramirez - percussion

Tekstovi: Dučko Arsenijević

Gosti su:
Branko Isaković
Nenad Stefanović-Japanac
Slaviša Pavlović-Stenli (fretless bass na 2,3)
Đule Van Gogh
Vlada Negovanović
Marina Popović

Snimano u studiju 5 PGP RTS, oktobra-decembra 1995

Tonski snimatelj: Goran Šimpraga
Produkcija: Vlada Negovanović
Foto: Dušan Mitić-Car



Medena

Sasvim slučajno smo na ovom svetu
Sretnemo se kao ptice u letu
Svako ljubav traži, retko ko nalazi

Sasvim slučajno se susretnu oči
Pomislimo tada, sve ćemo moći
Jednom kad smo stali, stranci smo postali

Hajde digni me, digni me iz snova
Promeni se, budi malo nova
Moja medena, što si tako ledena?

Padamo polako kao kapi kiše
Osećamo kako ne dišemo više
Uzalud su reči, sve je tako slučajno


Sanjam

Šta će meni ovaj dan
Pocepanih slika ram
Šta ce meni proleće
Jer bez tebe boleće
Boleće...

Šta će meni ulice
Ulice do ludnice
Da mi duša odluta
Da se nikad ne vraća
Ne vraća...

Kako lako nebu je
Kad poželi vidi te
Kako noći lako je
Da me tiho ubije

Sanjam - tvoje oči mogu sve
Da me vrate
Isto kao pre da me sastave


Poslednja

Posle tebe nisam nijednu
Kome tužne pesme trebaju
Tebi pevam ovu poslednju
Kao dragu tajnu, kao molitvu

Gospod može, srce ne može
Da te gubi a da oprosti
Lažu noćas moji drugovi
Lazu noćas moji najbolji

Leptir doleti pa me potseti
Da sam ja nekad leteo
Da si grudima mene budila
Budila, pa me ubila
Poslednja


Vodi me

Uzmi moje ruke, uzmi moje korake
Ti me vodi putem kojim niko ne ide
Ležaćemo goli u poljima makova
Pokriće nas vetrovi, šapat istoka

Daj mi nove snove proverimo istine
Ti me vodi putem kojim niko ne ide
Napravimo kuću daleko od drumova
Postavimo prozore na svim stranama

Vodi me
Iznad sunca iznad ovog mraka
Vodi me
Nemoj stati, smao budi jaka


Šta mogu pesme

Pevaju Baćuške, zevaju stranci
Pevaju Ameri i Liliputanci
Pevaju i crnje i svima je lepo
Gore dole svi veruju slepo
Živimo u vremenu masovne erekcije
Pevaju se pesme protiv infekcije
O ženama, cveću, o ratu i miru
O herojima, o švajcarskom siru

Šta mogu pesme
Šta mogu pesme...

Muzikanti-zajebanti
Tupe narod za jeftine pare
Šta će nam toliko veselih pevača
Dosta nam je pesme-daj jare!
Ne brinite ništa u pesmu će stati
Venčanja, sahrane, pope, špekulanti
Pevaju se pesme i ono što se ne sme
Cenzure nema, jer...


Čudna stvar

Ja znam da ne mogu
Ne mogu da pobegnem od neba
Od tvojih očiju
Istini što našoj noći treba

Ptice su nervozne
Hoće da me odnesu visoko
A ribe su nemirne
Hoće da me odvuku duboko

A mene danima ništa ne zanima
Dajem ti sebe na dar
Ne bih se budio dok traje ludilo
Čuvaj me ko čudnu stvar

Ako me sačuvaš
Doneću ti haljinu od kiše
I na kraju, krajeva
Šapnucu ti od tišine tiše


Osvani

I na kraju kad svi odu, ti mi ostani
Da te popijem, da se napijem zadnji put
Ja sam noćas sav od vina, kao istina
Samo budi tu i ne svlači haljinu
Sve je tu kao u snu, samo mi mi smo na dnu

Zamirisi kao ruža, ruža jesenja
Da se otrujem, pa da umirem dok sam živ
Da niz reku bacim pesme
Koje ne mogu da nas miluju
Da nam pomognu, ja sam kriv

Sve je tu kao u snu
Samo mi mi smo na dnu

Ostani, osvani...
Poljubi me i nestani


Abrakadabra

Non stop kao top ja sam napunjen
Kao klinci napaljen
Ja znam, pripadam tvojoj magiji
Kao dugme kosulji

A-a-abraka-dabra-abraka
Reči neke magične
A-a-abraka-dabra-abraka
Samo reci - evo me

Tam, tam me pomera
Kao Afrika
Kao tvoja kolena
Možda žedan sam tvojih usana
Kao pčela polena


Luka

Prvi je od nas iš'o preko grane
Prvi je kosu pustio u kraju
Neke daleke, šezdeset i neke
Prve Vespe i nešto što se ne sme

Prvi je od nas preplivao reku
Prvi je pevao "Love, love me do!"
Neke daleke šezdeset i neke
Zauvek ode, s nama još je tu

My name is Luka, my name is Luka
Lovio je šveđanke po moru
Bio prvi galeb za neku sitnu lovu

Kad su ga neki jebeni germani
Ubili kvarno negde u Berlinu
Srce mu bilo puno bivše Juge
A oči čudne, oči boje duge


Pronađi mesto

Život pokreću obične stvari, ustvari
Život, veliko nešto zauvek kvari
Spas, kako da pronađem spas za nas?
San, kako da ostvarim san za dan?

Gde nam sreća stanuje?
Ko joj cuva ključeve?

Pronađi mesto, zapis ostavi
Podigni glavu, grudi ispravi
Zapevaj nešto i ne zaboravi
Da ćemo jednom svi pred Bogom stajati

Glas, pticama daću na čast, nek poje
Sve dao sam tebi na dar, sve moje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma