24. 6. 1993.

Cirrusi - Pustite nas, neka, neka... [*]

1. Pustite nas, neka, neka
2. Vrati se
3. Ti si moj mali svet
4. Ruke tvoje

5. Pomozi mi
6. Zaustavite sve
7. Marija

8. Idi sad
9. Odlazim


Materijal snimljen u studijima VI i XIII RTB, februar/mart 1993.
Producent: Vlada Marković
Snimatelj: Rade Ercegovac
Foto: Nidža - Negotin


CIRRUSI su:
Rogožinarević Slobodan - Roga - gitare, vokali
Milojica Ljubomir - Zajka - dodatne gitare, prateći vokali
Milićević Dejan - Miličko - bas gitara, prateći vokali
Stamenković Saša - Sale - klavijature, prateći vokali
Milićević Željko - Zeka - bubnjevi *

                                        ... i uvek uz nas Vki i Pavle

POMOGLI:
Dejan Jelisavčić - dodatne gitare, prateći vokal
Madam Piano - prateći vokal

* Na albumu su snimljene samo činele.
Bubnjeve programirali Živa Vojvodanović i Željko Milićević u kućnom
studiju Žive Vojvodanovića u Kobišnjici, januar/februar 1993.

Prateće vokale u “Zaustavite sve” pevali svi koji su se našli u, i pored studija.

HVALA: Vladi, Radetu, Madam Piano, Kamenku, Ivici, Sologubu, tata Budi na prevozu, tata Aci na VIKENDICI, devojkama na inspiraciji i svima koje smo namerno ili slučajno zaboravili.

Dizajn omota, mastering i realizacija reizdanja: Saša Stojimirović, jul-oktobar 2015.
Velika zahvalnost Dejanu na nesebičnoj pomoći.



Bonus CD:

1. Vrati se
2. Ruke tvoje
3. Ti si moj mali svet


Studio VI, RTB, jun 1992.
Producent: Vlada Marković
Snimatelj: Boban Petrović

Rogožinarević Slobodan - vokal, gitara
Milojica Ljubomir - gitara
Milićević Dejan - bas gitara
Stamenković Saša - klavijature
Milićević Željko - bubnjevi



4. Pustite nas (neka, neka)
5. Marija


Studio VI i XIII, RTB, mart 1992.
Producent: Vlada Marković
Snimatelj: Boban Petrović

Rogožinarević Slobodan - vokal, gitara
Milojica Ljubomir - gitara
Milićević Dejan - bas gitara
Stamenković Saša - klavijature
Milićević Željko - bubnjevi



6. Vrati se
7. Marija
8. S' prvim jutrom


Demo
Dom Kulture, Negotin, 1991.
Producent: Cirrusi
Snimatelj: Dejan Juhas

Rogožinarević Slobodan - vokal, gitara
Milojica Ljubomir - gitara, prateći vokal
Milićević Dejan - bas gitara, prateći vokal
Stojković Kamenko - klavijature
Milićević Željko - bubnjevi



9. Bez tebe mogu i sam

Demo
Studio “Aca” u Badnjevu, Negotin, 1991.
Producent i snimatelj: Cirrusi

Rogožinarević Slobodan - vokal, gitara
Milićević Dejan - bas gitara, prateći vokal
Stojković Kamenko - klavijature
Milićević Željko - bubnjevi



10. Ruke tvoje
11. Budim se
12. Ti si moj mali svet


Demo
Studio “TD”, Novi Beograd, 1990.
Producent i snimatelj: Duško Tintor

Rogožinarević Slobodan - vokal, gitara
Milojica Ljubomir - gitara
Milićević Dejan - bas gitara, programiranje
Stamenković Saša - klavijature



13. Ruke tvoje

Demo
Studio RTV Zaječar, februar 1987.

Rogožinarević Slobodan - vokal, gitara
Lazić Milan - bas gitara
Stojković Kamenko - klavijature
Borvičanović Boban - bubnjevi



CIRRUSI koristili:
DYNACORD miksetu
MCI miks sto i trakaš
BASF traku
YAMAHA SY77 bubnjeve
PAISTE 1000 i PAISTE 505 činele
IBANEZ SDGR bas gitaru
FENDER STRATOCASTER i CYCLONE električne gitare
KAWAI PH50 i ROLAND D-50 klavijature
BÖSENDORFER klavir
MARSHALL pojačalo
NEUMANN mikrofone i sinhajzere
DISTORTION SARZER i KORG A-5 efekte za gitaru
LEXICON pomoćne miksete



Muzika, tekstovi i aranžmani za sve pesme: Cirrusi


Pustite nas, neka, neka

Već odavno za nas imam
strašno dobar plan
ali neko sve nam kvari,
neko koga dobro znam.

    Bolje je da ćutim
    ili odmah kažem sve
    jer posle biće kasno
    da se stvari promene.

        Pustite nas, neka, neka
        ovo vreme na nas čeka,
        pustite nas kako-tako
        jer mi idemo polako.


Vrati se

Kada more slome struje,
magla padne preko nas
sve zbog kiše i oluje
ne čujem ti više glas.

Onu koju srce traži
sinoć sam izgubio,
sad u sebi ćutnju nosim
što sam drugu ljubio.

        Vrati se
        noćas sam na tvojoj strani
        vrati se
        želeo bih da smo sami.

        Tražim te
        trebaš mi bar jedan dan
        tražim te
        hladno je, ne mogu sam.


Ti si moj mali svet

Sanjao sam
bez tebe noćas tugom
i tražio sam
u snovima tebe dugo.

Čekao sam
da vetrovi sad dolete
i mojih odaja
da se sete.

    A noćas je tuga neka
    posipala ceo grad
    i svako nekud juri,
    a ja ne znam gde si sad.

    Ali priče što sada kruže
    da nekud je
    sreća koju sada traže
    nema je.

        Ti si moj mali svet
        Tebe tražim i čekam te.


Ruke tvoje

Tvoje ruke dosežu visoko
u snove moje
i još ih osećam i grle me
sanjam te, smeješ se.

Mojim patnjama
sada je kraj
još jedan osmeh
s tvojih usana mi daj.

        Ruke tvoje dodiruju me
        još one vole i grle me
        ruke tvoje dodiruju me
        znam da čekaju me
        al sada gotovo je sve.

    Pogledaj me još ovaj put
    dodirni me,
    a onda idi
    ne okreći se.


Pomozi mi

Sve bih sada dao
samo da si tu
ponekad opet tražim
tvoje ruke u snu.

Bez tebe sam kao stena,
nemam kuda, nemam gde
a noćas krenuo bih
da tražim te.

Kako da te shvatim,
nikad ništa ne govoriš
uvek kući tada kreneš
i tiho vrata zatvoriš.

I opet sve po starom,
suzama se prepustiš,
a sve ono što je bilo
brzo zaboraviš.

        Pomozi mi,
        reci, nije važno
        šta imam ja
        ako si me lagala.

        Pomozi mi,
        kaži makar i to
        da sam se...
        ...da sam se prevario.

    Moje srce sada zna
    da bez nje ne mogu ja
    pošao bih bilo gde
    samo da dođem do nje
    tražio bih sebi spas
    al nikad ništa od nas.


Zaustavite sve

Ovaj je svet bez granice i cilja
u ovom svetu nema više mira.
Da li će neko zaustaviti sate?
Hoće li ljudi moći vreme da vrate?

Pred kućom ljudi uplakani sede
neki se spremaju da pobegnu od bede.
Šta da se radi, kuda da se krene?
Šta ću vam ljudi, ne pitajte mene.

        Zaustavite sve,
        (sve!) neka stane
        za bolje dane,
        za decu mira muzika nek svira.

        Zaustavite sve,
        (svi!) neka odu
        ljudima treba
        smeha, veselja, vina i hleba.

Devojka tužna gleda polja cveća
u njenom srcu tuga je sve veća.
Hoće li dragi doći, doneti joj ruže?
Ili će čekati mnogo, mnogo duže?

Na krilu starica sliku sina gleda
suze joj teku al srce se ne da.
Krv nije voda, kaže i sama
stegnuću srce, proći će tama.


Marija

Sanjaj, skitaj i ne brini
moja će duša da zaboravi
sve tvoje laži i prevare
potražiću opet stare drugove.

Oni me uvek razumeju
i kada teške reči padaju
uvek su tu kad im trebam ja
kad se neka stara ljubav zaboravlja.

        Marija
        bole me sećanja
        Marija
        još si mi potrebna.


Idi sad

Hoću da zaboravim na tebe
ne želim istinu da krijem od sebe
sve što znam poneću sa sobom
samo jedno ostaje sa tobom.

Znala si ti da tuđa si bila
mene od drugih uvek si krila
toliko toga ja tebi sam dao
i noći duge drugome sam krao.

        Idi sad i ostavi
        sve ovo naše zaboravi
        idi sad, ne kuni me
        neka me kletve ne progone.

        Idi sad, ne govori
        ko je u pravu, ostavi
        idi sad, ne proklinji
        jedno za drugo nismo bili mi.

    Istinu svoju sada mi kaži
    još jednom, molim te, ne pričaj mi laži
    dokle više da glumim samo slugu
    još ove noći potražiću drugu.


Odlazim

Jedna je suza na tvom licu,
jedan je osmeh na tvojim usnama.
I posle svega što učinila si ti
tražiš mi da ti oprostim.

Sudbina te je meni donela
i nije znala da je pogrešila.
Ti si dušo meni tako potrebna
al vreme će pomoći,
ljubavi jedina.

        Odlazim
        ne traži me više
        put svoj znaš gde je
        gde padaju kiše.

        Dugo već dugo
        tražim sebi mir
        al nikad ga neću naći...
        ...u meni živiš ti.


S' prvim jutrom

S' prvim jutrom nestala je
u vremenu potonula,
bezimena moja ljubav
noć je jednu trajala.

    Nije meni krivo
    sve su lagale
    srca moga mali deo
    i gore su imale.

        A ona kao da je nestala
        po čijim li sada plovi morima
        kad bih znao
        da ode, da je potopim
        kad sam ranjen ja
        nju da izgubim.


Bez tebe mogu i sam

Nikako ne mogu
da razumem reči
govoriš tiho
suzo poteci.

Zašto su ovi naši
dani bez smisla?
dugo si loše volja
tuga te pritisla.

    Tražio sam spas
    u tebi se skrivao
    sve tvoje sitne laži
    s nekom prikrivao.

    U isti mah
    sve sam snove izgubio
    zbog tebe i tvog lica
    koje sam ljubio.

        Ooo-o...
        ne plačeš, znam
        ooo-o...
        bez tebe mogu i sam.

        Ooo-o...
        ne tuguješ, znam
        ooo-o...
        neka ostanem sam.

Dugo je vremena
od tada prošlo,
još jedno leto
je uskoro došlo.

Sad sam daleko
i noćas se smešim
ti ćeš još dugo sama
sebe da tešiš.


Budim se

Ponoć je davno prošla,
kasnila si ti
ko zver iza nekog ugla
skrivali se naši sni.

U oblacima letiš,
zubima mi pretiš
iz tvoga oka sjaj
kaže mi da je kraj.

Ponekad mi nije važno
da li si živa,
i da li se s tobom noćas
nešto zbiva.

Nije te briga
iako znaš da grešiš
svoje sumnje probaj
sama da rešiš.

        Budim se
        nisi tu
        da li je meni
        mesto baš uz nju?

        Budim se
        nisi tu
        samo ovu noć i jedan dan
        toliko dugo biću sam.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma