27. 2. 1984.

Divlje jagode - Čarobnjaci

Diskoton - Sarajevo DT LP 8101 ULP 1380
Datum rezanja vinila: 27.02.1984


1. Nazovi me (3:27)

(S. Lipovača)
2. Morison (uvod) (1:02)
(S. Lipovača)
3. Morison (2:16)
(S. Lipovača-A. Islamović-S. Lipovača)
4. Đavolji grad (3:22)
(S. Lipovača)
5. Čarobnjaci (4:10)
(S. Lipovača-A. Islamović-S. Lipovača)
6. Svi nisu kao ja (4:27)
(S. Lipovača-A. Islamović-S. Lipovača)
7. Pepeljuga (4:11)
(S. Lipovača-H. Dervišević-S. Lipovača)
8. Sama si (uvod) (0:46)
(S. Lipovača)
9. Sama si (4:36)
(S. Lipovača-A. Islamović-S. Lipovača)
10. Metalni radnici (5:09)
(S. Lipovača)
11. Samo tren (4:46)
(S. Lipovača-A. Islamović-S. Lipovača)

Električna, akustična gitara, prateći vokal SEAD-ZELE LIPOVAČA
Bas gitara, solo vokal ALEN ISLAMOVIĆ
Bubnjevi, udaraljke, perkusion, prateći vokal NASKO BUDIMLIĆ
Snimljeno i miksano "Music Park Studios" BAD HOMBURG (Germany) Septembra i oktobra 1983. g.
Snimatelj THEO WERDIN
Asistent snimatelja ULLI WERDIN
Producent THEO WERDIN
Co producent SEAD LIPOVAČA
Izvršni producent MLADEN RODIĆ
Organizator ENES GROZDANIĆ
Rezano u PGP RTB - Beograd - (Novembar 1983.)
Photo & Design DRAGAN S. STEFANOVIĆ



NAZOVI ME

Pozvoni triput u dobru noć
ma bila bilo gdje
Otmimo sebe od æutanja
tišina guši me

Ko dan što ode već prazan sam
tako je glupo sve
Ma dao bi pola kraljevstva
samo da čujem te

Nazovi me
pomozi mi
Nazovi me
na stari broj

Skoro me nema, to osjećam
nemoj da igraš se
Ostavi sva ta mudrovanja
pogazi riječi sve

Ne budi luda odluči već
prevari, dokaži se
Najslađa, hajde, bar javi se
sam sam i strah me je


MORISON

Dijelili smo sve
od boga svaki dan
paštetu, hljeb i grijeh
i maštanja kroz san

A ti
u Morisona si tad
klela se

Voljeli blue jeans
po svijetu krili se
Ko parče nade, znam
za sebe čuv'o te


ÐAVOLJI GRAD

Dolazim iz raja
u nepoznat grad
umoran za nazad
napušten ko gad

A mjere me sjenke
baš je strašno to
vrebaju me usne
ma kojim ljubim zlo

Vodi me, vodi me noći sad
sakrij me, sakrij me bilo gdje

Dolazim sam
u đavolji grad

Ljubavnici noći
ko zvijeri padaju
i anđeli pakla
oko mene su

Nemani me njuše
sužava se krug
nikog ovdje nema
da mi bude drug


ČAROBNJACI
   
Sa tobom druguju
iz romana stari znanci
vitezi, lupeži
Aska, vuk i Indijanci

Ti imaš braću Grim
i njihove strašne čarolije
ma šta ce ti vračevi
Abrakadabra, magije

Čarobnjaci
čarobnjaci baš su to

Ti nisi blesav, glup
nećeš čuda iz šešira
više te privlače
ti heroji od papira

Štapićem čarobnim
neka lažu druge maze
al' tebe ne mogu
tvoji te junaci paze  


SVI NISU KAO JA

Pričaj nešto, sve mrtvo je
i zvijerke nam kradu noć
Iscijedimo prokleto ćutanje
zar misliš negdje poć'

Biće nam toplo, priljubi se
smirimo duhove
Osjećam strašno volim te
i ne dam nikome

Moja najmilija
svi nisu kao ja

Uz tebe mi nešto znači sve
vani gadno je
Nisi hrana za vjetrove
i velike snijegove

Glupo je tražiti sjećanje
što bilo bilo je
Ne uzdiši, daj obuci se
škrte su planine


PEPELJUGA

Princeza znaj, bićes ti
i poći ćeš, na strašan bal
Sve što si htjela, sve što ti treba
Još ove noći, pašće sa neba

Al' znaj u ova čudna vremena

Cipele zlatne, Pepeljugo
možda su lažne, shvati to
Cipele zlatne, Pepeljugo
Skinuće tebi jutro zlo

Strpi se, sunce je
Sačekaj, da padne noć
a onda princ tvoj, brzo će stići
kočijom zlatnom i ti ćeš poći


SAMA SI

Anđeli tvoji lažni su
kao čemer, plač i gnjev
ime ti skriti ne mogu
ovako bijedan dok sam tvoj

Evo me, nad provalijom
evo me, ko riječ usnama
Evo me, bez igdje ikoga
evo me, s’ mrtvim svecima

Sama negdje si
Sama si

Tvoje riječi nestaju
paučine oko nas
kao lutka na koncu si
ne čujem ti više glas
   

METALNI RADNICI

Odlaze u zoru
odlaze u veče
da ukrote rijeku
od gvožđa što teče
  
Dok nad gradom nebo spi
svako od njih za nas bdi
budni sanjaju

Metalni radnici

Hiljadu stepeni
oko njih kad gori
u znojavoj ruci
čelik progovori

Dan nam život bude let
iskovaće novi svijet
oni mogu to


SAMO TREN

Više te nema, gola je noć
na usne se lijepi, ko smola riječ
i šta će mi kletva, sa medom i jadom
da visi u duši, nad tvojim gradom

Odlaziš

Samo tren, u meni dah je tvoj
samo tren, daj bar pamti me
jer sad nemam ništa svoje

Nazad bi htio, al' ne mogu sam
ovo što boli, kome da dam
i ničega nema, ni Boga, ni vraga
i sve mi je sivo i sve bez traga

Odlaziš



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma