15. 2. 1994.

Divlje jagode - Labude kad rata ne bude

Intakt Records
1994


1. Zbog tebe draga (5:16)
2. Labude kad rata ne bude (4:20)
3. Ljubav može sve (5:10)
4. Što mi radis to (3:25)
5. Sarajevo, ti i ja (4:03)
6. Rospija (3:33)
7. Zvijezda sjevera (4:23)
8. Na tvojim usnama (4:43)
9. Mojoj ljubavi (4:09)
10. Da li si ikad mene voljela (3:27)



Zele - gitare, vokal
Ćeha - vokal i bas
Nasko - bubnjevi, vokal

Snimano 1993. u studiju "Intakt", Gelsenkirchen, Njemačka
Sve pjesme napisao Zele Lipovača
Tekstovi - F. Kurtović: 1,2,3,4,7,10
       T. Janković: 9
       F. Pecikoža: 6,8
       G. Bjelac: 5
Producenti - Zele i Denyken
Ton majstor - Denyken
Gosti na albumu:
Toni Janković - vokal i Enes Omerčajić - klavijature



ZBOG TEBE, DRAGA

Kiša pada, lije s' krovova
kiša pada, lije s' prozora
i lije cijelu noć i dan, zar moram biti sam
kad kiša pada i pust je ovaj grad

Zbog tebe draga, mrzim septembar
svaki je dan bez tebe, ko gladna godina

Bijela magla, putuje noćima
bijela magla, u mojim crnim očima
i ptice već su dole na jugu, da li ti osjećaš tugu
kad bijela magla, donese miris kestena


LABUDE, KAD RATA NE BUDE

Ne diraj, mog labuda
svijetu zla, on ne pripada
Ne prljaj, sjaj bisera
krvavim svojim rukama

Pusti ga, da živi od sna
nek s' mirom spi, duša njegova
ne uči ga, patnju da zna
dosta je, što moram ja

Labude, kad rata ne bude
moliću, da te probude


LJUBAV MOŽE SVE

Otvori prozor da uđe dan
sunce život donosi nam
i slušaj vedrog neba glas
ljubav je spas za nas
ljubav nam treba

Otvori srce kad pokucam
zlatan osmjeh ti nosim na dar
i nema drugog načina
ljubav je spas za nas
ljubav zauvijek

Ljubav može sve
ona zna i za bolji svijet
Ljubav može sve
ona ima snagu i lijek
Prati njezin trag
i vjeruj u sutra


ŠTO MI RADIŠ TO

Ne brinem što te nemam
ima milion žena
nisi, ti nisi toga vrijedna

Ne patim što se s' drugim
u svojoj sobi budiš
ne marim, što te drugi ljubi

Samo kad kući krenem
prate me tvoje sjene
i pletu mrežu oko mene!

Ooo, što mi radiš to?
Kada te nisam volio!

Poderi slike moje
ja bacio sam tvoje
gotovo je, za nas dvoje

Ne plačem što te nema
da si na svijetu jedna
nisi, ti nisi toga vredna


SARAJEVO, TI I JA

Naša mjesta, ljubavi
tamo gdje smo sanjali
gdje smo prve, ruže brali
sve su srušili

Šejtan gradom šenluči
hoće duše da zavadi
i samo zbog imena
hoće da nas rastavi

Ljiljana
moja vila s' Mojmila
srce mi zarobila

Zazivam te suzama
i dozivam u snovima
trebam te u pjesmama
uveli smo zumbuli

Ovdje sevdah umire
umire i ponire
al' valja nam nakazi
pjevati o ljubavi

Ljiljana
Sarajevo, ti i ja
moramo iz pepela


ROSPIJA

Evo snijeg ispod prozora
evo led u našim srcima
evo tebe, ti ležiš kraj mene
sve što imaš, čuvaš za sebe

Volim te i to me ubija
volim te, mada znam da si rospija

Tvoja krv u mojim venama
ja ne znam ples sa drugim ženama
sunce sija, sija i prestaje
al' ti si ta što vječno ostaje


ZVIJEZDA SJEVERA

Sedam godina, je iza nas
zvijezdo sjevera
kad sam patio, ti si shvatila
da sam bez tebe sam

Sedam godina, je iza nas
to nije mala stvar
što si starija, sve si sjajnija
ti zvijezdo sjevera

Još si lijepa, isto kao i prvi put
meni najljepša, zvijezda sjevera

Sedam godina ti čekaš da
kažem riječi te
za tvoje čekanje, riječi su preslabe
nek ti pjesma kaže sve


NA TVOJIM USNAMA

Duša te traži, ili barem laž
otjeraj tugu, ti to znaš

Putu nema kraja, vrijeme očaja
ljubav je grijeh, moja ljubavi

Nisi znala, put ti nisi znala
do mene

Na tvojim usnama
ja sam krik samo krik
u tvojim snovima
ja sam lik samo lik
u tvojim suzama


MOJOJ LJUBAVI

(originalna verzija - LP "Divlje jagode" 1978)
 
U moj svijet, si došla ti
nježna kao, suton blag
Moje misli i moj trag
našao je, lik tvoj drag

Ispred nas, dug je put
nad njim bdije, strepnja strah
Tražim nježni, pogled tvoj
dok te ljubim, gubim dah

Sav naš put, moja ljubavi
prati strah i sumnje dah
Tvoje misli nekud lutaju
kuda vodi, njihov trag


DA LI SI IKADA MENE VOLJELA
(originalna verzija: Zele - Magic Love, 1993)

Kada dođe s' brijegova, miris ranih snjegova
meni na um padneš ti, pa se pitam šta nam bi
eh šta nam bi, od ljubavi

Da li ti se ikada, suza za mnom omakla
 nepozvanog u svom snu, nađeš li me koji put

I da li si ikada, mene voljela

Možda nas je zavela, igra bijelih pahulja
kunem prste sudbine, jer sve osta pitanje



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma