25. 2. 1994.

Plejboj - Sviraj dečko [^]


B92 - D002 / DE Production
1994


1. Grizi metak (3:07)
2. Bela koka (2:36)
3. Sve ili ništa (3:37)
4. Svetac (3:24)
5. Hot Blues (2:47)
6. Skidam se (4:24)
7. Plejboj (5:25)
8. Koliko (3:33)
9. Šta je bilo (3:20)
10. Šuma (4:04)
11. Carstvo čula (2:12)



Muzika:
Igor Perović 4, 5, 6, 8
Roman Goršek 3, 7, 9
Plejboj 1, 2, 10, 11
Tekstovi: Roman Goršek
osim 4, 8 Igor Perović
Aranžmani: PLEJBOJ

gosti: Papa Nik sa mora - klavir u 3, fluid vibes u 11
Marko Milivojević - udaraljke u 1, 2, 11
Vlada Lešić - konge u 7, udaraljke u 11
Snimano u studiju "AKADEMIJA" od V - XII 1993.
Snimatelj: Goran Živković - Žika
Producent: Željko Božić za Sens art produkciju
Izvršni producent: Dušan Ercegovac DE Production

Art Direction & Design: Slavimir Stojanović
Fotografije: Aleksandar Kujučev
Styling: Jelena i Svetlana Proković
Make up: Danijela Rajović
Modeli: Miša Vasiljevič (CLICK)
Prepress: Darko Antić, AppliCation

Za LP/MC izdanje:
Odgovorni urednik: D. Ilić, Direktor: Đ. Minkov
RADIO TELEVIZIJA SRBIJE Produkcija gramofonskih ploča
Makedonska 21, Beograd, Jugoslavija


Grizi metak

Samo tražiš nešto dobro
samo tražiš neki znak
a kada popneš se visoko
gore uvek bude mrak

Jer ja znam da je munja
jer ja znam da je grom
kada popneš se visoko, onda ...
...grizi metak bejbe!


Bela koka

Bela koka
snagu daje
zlatno jaje
snagu daje

Bela koka
bela koka
bela koka
bela koka


Sve ili ništa

Primi poklon svojom rukom
dodirni ga, yeah, vrelom usnom
primi poklon ako hoćeš
il' ga pusti, hej, ako možeš

Uzmi sve ili ništa
uzmi sve ili ništa
uzmi sve ili ništa
uzmi sve ili ništa

Primi poklon svojom rukom
dodirni ga, yeah, vrelom usnom
primi poklon, hej, ako hoćeš
il' ga pusti ako možeš

Uzmi sve ili ništa
uzmi sve ili ništa
uzmi sve ili ništa
uzmi sve ili ništa


Svetac

Ja hoću sve da ti dam
ja hoću svaki tvoj dan
da budeš sa mnom i želim ti sreću
Lako je pričati, hej
teško izdržati me
a da te pustim ja ne želim i neću

Slomi mi ruku al stavi mi prsten
prsti su mi sve
ne menjam nikad i ne menjam sebe
al promeniću te

Shvati to danas i shvati to brzo
za tebe bolje je
kad te udarim jednom, kad te udarim nogom
zaboleće te

Ja sam svetac
ja sam svetac
ja sam svetac
jer ja sam svetac

Ja hoću sve da ti dam
ja hoću svaki tvoj dan
da budeš sa mnom i želim ti sreću
Lako je pričati, hej
teško izdržati me
a da te pustim ja ne želim i neću

Slomi mi ruku al ostavi mi srce
jer srce mi je sve
ne menjam nikad i ne menjam sebe
al promeniću te

Shvati to danas i shvati to brzo
za tebe bolje je
kad te udarim jednom, kad te udarim nogom
zaboleće te

Ja sam svetac
ja sam svetac
jer ja sam svetac
ja sam svetac


Hot Blues

instrumental


Skidam se

Ja ne mogu da spavam
ja ne mogu da sanjam

Skidam se
skidam se
sa tebe

Skidam se
skidam se
skidam se sa tebe

Ja ne mogu da siđem
ja neću da ti priđem

Skidam se
skidam se
skidam se sa tebe      x2


Plejboj

Svi ti kažu - budi siguran
svi ti kažu - budi led
a ja tačno znam šta ti treba sad
jer ja te ..., ja te poznajem

Ja sam plejboj
ja te gledam
ja sam plejboj
ja ti ne dam


Koliko

Pretiš već odavno, na rečima si lak
odakle ti ta hrabrost, ne znam
trudiš se da budeš reč u tekstu mom
poješću te stvarno, yeah!

Koliko vas je?
Koliko vas je?
Koliko vas je?

Ponekad se pitam koliko ja to znam
ali kad vas čujem, siguran sam
da pretiš već odavno, na rečima si lak
odakle ti ta hrabrost, ne znam

Koliko vas je?
Koliko vas je?
Koliko vas je?


Šta je bilo

Šta je bilo?
Šta me gledaš?
Samo stojiš
samo čekaš
bolje priđi
bolje viči
bolje priđi
i zini

Jer ja te čekam
ja te čekam
ja te čekam
jer ja te čekam

Šta je bilo?
Šta me gledaš?
Samo stojiš
samo čekaš
bolje priđi
bolje viči
bolje priđi
i zini

Jer ja te čekam
ja te čekam
ja te čekam
ja te čekam

Ja te čekam
ja te čekam
ja te čekam
ja te čekam


Šuma

Hajde!
Hajde!
Hajde!      x2

Hajde, idemo!
Hajde, idemo!
Hajde, idemo!

Hajde, idemo u šumu!
Hajde, idemo u šumu!
Hajde, idemo u šumu!


Carstvo čula

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma