15. 2. 2003.

Divlje jagode - Od neba do neba

One Records CD 061
2003


1. Dobro došla ljubavi (4:15)

(Z. Lipovača - Fayo - Z. Lipovača)
2. Motori 2003 (4:28)
(Z. Lipovača - A. Islamović - Z. Lipovača)
3. Marija (3:41)
(Z. Lipovača - S. Đurasović - Z. Lipovača)
4. Piši mi (3:13)
(Z. Lipovača - Fayo - Z. Lipovača)
5. Od neba do neba (5:01)
(Z. Lipovača - Fayo, Z. Lipovača - Z. Lipovača)
6. Ne krivi me (4:33)
(Z. Lipovača - F. Kurtović - Z. Lipovača)
7. Kap po kap (4:11)
(Z. Lipovača - Z. Arslangić - Z. Lipovača)
8. Ljubi me i ostani (4:15)
(Z. Lipovača - I. Kljajić - Z. Lipovača)
9. Oluja (4:13)
(Z. Lipovača - Fayo - Z. Lipovača)
10. TV kralj (3:52)
(Z. Lipovača - G. Bjelac - Z. Lipovača)
11. Ne želiš kraj (acoustic session) (3:12)
(Z. Lipovača - A. Janković - Z. Lipovača)

Snimano 2000-2002.:
"Z" Zagreb,
"MATULJ" Novo Mesto,
"ŠIŠMIŠ" Velika Gorica,
"PROMASTER" Zagreb,
"MATRIX" Munchen,
"VRBNICO" Vrbnik.
Miksano u studiju "ŠIŠMIŠ" Velika Gorica.

Mastering:
Tihomir Sušac / Glen Becher, "SUPERSONIC DESIGN" Toronto, Kanada.
Producent Zele Lipovača.
Svirali:
Zele Lipovača - gitare
Pero Galić - vokal
Nasko Budimlić - bubnjevi
Thomas Balaž - bubnjevi
Dejan Orešković - bas
Toni Janković - vokal (Ne krivi me)



DOBRO DOŠLA, LJUBAVI
 
Proljeća, zime, jeseni
uvijek si bila u meni
Vrijeme je nas razdvojilo
i ponovo nas spojilo
sve je uzalud, za tobom sam lud

Godinama dolaziš u san
k'o sudbina upisana u moj dlan
  
Dobro došla, ljubavi
dobro došla, jedina
dobro mi se vratila
nakon svih tih godina

Sve nam se moglo desiti
uvijek sam znao gdje si ti
Sve zime sam prebolio
jer uvijek sam te volio

Ni sreće, ni tuge
do tebe nema mi druge
ni želje, ni volje
do tebe nema mi volje


MOTORI 2003
(originalna verzija - LP "Motori" 1982)

U daljini čuju se, kao gromovi
auto putem prolaze, kao vjetrovi

Odlaze na dalek put
ko to može znati
samo neki stoper ljut
što ih prstom prati

Motori...

Izlizane traperice, jakne, čizmice
usijane kacige, kožne torbice
  

MARIJA

Ti i ja smo sunca dva
ti i ja k'o anđeli
spojili se, nebom letjeli

Do duge mi smo željeli
do duge mi smo plovili
na krilima, od sjena mjeseca

Nisam bio mnogo jak
da odolim na tvoj tajni znak
Zemlju si očarala
zauvijek si mene uzela
  
Trebam te, Marija
od neba, do neba
Povedi me, Marija
moja Marija

Vjeruj mi, Marija
od neba, do neba
moja si, meni suđena

Zajedno smo plovili
morem plavim, nebeskim
zajedno, u vječnost nestali


PIŠI MI

Da li iz Londona, ili Kalifornije
iz Beča Il' Bona, da se javiš da mi je

Da li je Kanada, ili Australija
dok postoji nada, znaš da čekat' ću te ja
 
Piši mi, piši mi, piši kao ranije
oprosti mi, nisam znao šta mi je

Da li iz Berlina, ili Skandinavije
iz bilo kojeg djela, bivše Jugoslavije

Koja je zemlja, koji pusti grad
sada tebe skriva, tko zna gdje si sad


OD NEBA DO NEBA

Ja sad mogu svukuda ići
a znam, neću nikuda stići
i znam, srce pratiti treba
na dugi put, na put od neba, pa do neba

Od neba, pa do neba

Žurimo, ne znam gdje to idemo
pričamo, ne znam što to kažemo
zemlja se stalno u krug okreće
nju ti ni ja, ni nitko zaustavit' neće

Žurimo, mi samo žurimo

A ljubav je, kada voliš me
ljubav, kada volim te
ljubav, kada čekam na tebe

Ljubav, kada sanjamo
ljubav, kada želimo
ljubav je sve što trbamo

Gdje nebo je, mir nas čeka sve
gdje nebo je, tu sloboda je


NE KRIVI ME

Rađa se novi dan
budan sam, ne spavam
želja je nestala
što je život grijala
o zašto, tko zna

Bojim se riječi 'kraj'
bojim se preći prag
ja bojim se pogleda
kada riječ, savlada strah

Rađa se novi dan
zora je čarobna
ne krivim nikoga
bili smo samo navika
o samo navika

Sad je kraj, samo led na usnama
sad je kraj za nas, ne krivi me
što je želja nestala


KAP PO KAP
(originalna verzija: Tifa - Dani bez tebe, 1995)
                                                            
Jednom kad sretneš me, to neću biti ja
već samo uspomene, mrve sjećanja
Samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja

I šta radiš ti, nije važno mi
tek kiša jesenja, podsjeća

Kap po kap, kiša sprema se
samo da znaš, nisam lud
da mislim na tebe
Kap, kap po kap, opet padat' će
te duge kiše, jesenje

Jednom kad dani ovi fino posive
ne zovi mene ti i ne traži me
Hladno srce, meni dala si
hladno srce ostani

I s' kim sada si, nije važno mi
tek kiša jesenja, podsjeća


LJUBI ME I OSTANI

Ja trazim istinu, a to je često najteža stvar
kucam na tvoja vrata, još uvijek zatvorena
Koliko pokušaja, toliko padanja
ja moram ići dalje bez stajanja, zaustavljanja

Svake noći tu si kraj mene
znam, opet dolazi
taj osjećaj da nestaje vrijeme
moje ruke, tvoji pogledi

Ljubi, ljubi me i ostani
toliko dugo da zaboravim
Kada bude zadnji put i zadnji dan
bit' ću slobodan; ja bit' ću slobodan

Ono što nebo spaja, naša su gola tijela voda i vatra
ostati ništa neće između, svijetla i mraka


OLUJA

Istok, zapad, sjever i jug
zovu putevi, čujem im glas
Biti putnik je začaran krug
svaka cesta mi donosi spas

Putujem ja, uvijek bez kofera
putujem sam, iza sebe ja ne gledam
  
Dolazi oluja, nosi me tko zna gdje
dolazi oluja, ljubav s' njom umire

Ispod zvijezda jedan je put
svako od nas bira ga sam
Vatre gore na obali
ja više nemam šta da ti dam


TV KRALJ

Umoran sam ja, život moj je ludnica
umoran sam ja, ja sam zvijezda spotova
Ja sam kralj, ja sam mag
ja san vrag, uzmi me

Ja sam mega star, ja sam idealan par
ja sam kralj, ja sam show-mag
majstor za mrak, ja sam sami vrag
uzmi me za noć, uzmi me za dan
(upali me za let, upali me za pad)

Zaboravi na mene, budi samo svoj
ne vjeruj u laži, pakao je život moj

Bolestan sam ja, ovaj svijet je pustinja
idi dovraga, budi sretan što nisi ja


NE ŽELIŠ KRAJ
(accoustic session, originalna verzija - LP "Motori" 1982)

Ne želiš kraj, mada je tu
među nama, stvara se jaz
i blijedi sjaj
  
Ne želiš kraj, teško je znam
ali idi, ne daj se, ne daj
ostaću sam

Bili smo, luckast par
mada već, prošla stvar
sada još, molim te
odbacimo, gluposti sve



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma