27. 8. 2003.

Prljavo kazalište - Radio Dubrava [^]

Dallas Records - CD DALLAS 207
2003


1. Radio Dubrava (4:44)
2. Anarhist * (3:21)
3. Previše suza u mom pivu (4:33)
4. Drugovima više ja ne vjerujem (4:12)
5. Na živce ide mi * (3:47)
6. A ti idi (5:24)
7. Skočit ću (4:12)
8. Smeđi šećeru * (4:40)
9. Ona nema vremena (6:13)
10. Nisam bio za tebe (5:07)

11. Ako odlučiš * (5:30)
12. Vrijeme (sporo prolazi) (4:45)


Prljavo kazalište:
Jasenko Houra
Mladen Bodalec
Tihomir Fileš
Nino Hrastek
Zlatko Bebek
Jurica Leikauff

Gostovali: Dubravko Vorih i Marko Križan
Ton majstori: Bruno Molnar i Zoran Haraminčić
Glazbeni producent: Duško Mandić
Izvršni producent: Tihomoir Fileš
Photo & Design: Bachrach & Krištofić
Zahvala: Styling Lasović, Zagrebački radio

* Citati: Pankrti, Avril Lavigne, Westernhagen

Sponzor projekta: Prvivredna banka Zagreb

Radio Dubrava support:
Obiteljski radio
Radio Dalmacija
Radio Rijeka
BBR - Bjelovarsko-Bilogorski radio
Donat FM
Županijski radio Šibenik
Radio Slavonija
Slavonski radio
Radio Istra Pazin
Radio 1 Nedelišće
Radio Kaj



Radio Dubrava

Ovdje Radio Dubrava
Dobro jutro Hrvatska

7 je sati, ustani
obrij se, pa pomoli
pljuni u ogledalo
radi koga si ostario

Crni, a niti crveni
ne brinu se o tebi

I zato pjevaj sa nama
ša, na, na, na, na

7 je sati, ustani
obrij se, pa pomoli
partizani i ustaše
bore se za pristaše

U sredini stojiš sam
sjeban je mali domobran
Štrajkaj, crkni, nestani
Ali kruha molit' prestani


Anarhist

Ša, la, la, la, la

Ja nisam nikad volio satove iz matematike
bježo sam u podrum, slušao sam bendove
volio sam Azru, Parafe i Pankrte
volio sam kad gitare, bas i bubanj zapraše

Jer ja sam anarhist, anarhist
Pankrt, pankrt, iludist

Ja nisam nikad volio satove iz matematike
vucar'o sam gitaru kao strane
mišljenja su tuda oduvijek me gnjavila
u mom svijetu vrijede samo moja pravila

Ja nisam nikad volio satove iz fizike
polet mi je bio nešto poput Biblije
gdje su danas oni buntovnici od nekad
skunuli kravate barem tajno ponekad


Previše suza u mom pivu

Moja kuća na kraj ulice
skupljale se samo bitange
pivo, tučnjava i nogomet
dolje stari, dolje novi svijet

Ti su uvijek bila tako fina
i lagao sam da si balerina
ja tobom hvalio sam se pred svima
sve dok nije došao taj dan

Previše suza bilo je u mome pivu
na našem rastanku
Volio, volio sam te
kao Hitler Evu Braun, kao Tito Jovanku

Ti si bila moja misao
ja za tebe sam grafite pisao
i gitaru cijele noći svirao
redom susjede živcirao


Drugovima više ja ne vjerujem

Tko u politici ne zna kaput okrenuti
taj se lako kao svijeća može ugasiti
U Kumrovcu tko nije školu izučio
taj ni u mjesni odbor nije ušao

Drugovima više ja ne vjerujem
vjerujem da u tome pretjerujem

Tko viceve o sebi može podnositi
taj na ramenu lentu neće moći nositi
U malenom selu tko se nije znao roditi
u limuzini taj se nikad neće moći voziti


Na živce ide mi

Ne brini se ništa, vrijeme prolazi
posudit' ćemo nešto i mladost glumiti
Za kućicu I klince, sad je prekasno
i priznajem budućnost, vidim nejasno

Ide mi, na živce ide mi

Napiši jedno pismo, kad budeš daleko
o reci mi da nismo, mogli nikako
Ja nemam više volje, da me popraviš
i bilo bi i bolje, da me ne pamtiš

Ništa staro, ništa novo, nemam za reć
bez veselja i bez želja već
Majkl Džekson sa dječakom odlazi leć'
i ja mogu preko vode preć'


A ti idi

A ti idi
pa s' nekim drugim nađi
što sa mnom nisi nikada
aha

Samo idi
i bar se dobro snađi
što sa mnom ne bi nikada
 aha

I nije za me tvoje zlatno ordenje
jer na tvom putu ja sam samo kamenje

Na kraj svijeta vodiš me
pa me tamo ostavljaš
pa me ostavljaš
Na kraj svijeta vodiš me
pa me tamo ostavljaš
zašto me ostavljaš?

Zašto me ostavljaš i zaboravljaš?

A ti idi
i tiho noćas siđi
po mojim mokrim stubama
aha

Bolje idi
I još jednom mi pokaži
da tek sam kap u vodama
aha


Skočit ću

Skočit' ću
radi tebe skočit' ću
Skočit' ću, radi tebe, hej!

Red je na tebi, red je na meni
da se danas dušo pokajemo
Red je na tebi, red je na meni
da karte polozimo sad na stol

Čija si bila, koga si skrila
koji sam po redu bio ja
Gledaj mi u oči, možda ću moći
oprostit' sada ili nikada

Čija si bila, koga si skrila
koji sam po redu bio ja
Gađaj u srce k'o što si druge
a da ni okom nisi trepnula

Skočit' ću
ako padnem, plakat' ću


Smeđi šećeru


Obuci, smeđi šećeru
obuci kratku haljinu
neka se klinci okreću
neka se za tobom okreću

Neka se okreću

I hajde, smeđi šećeru
poljubi me u prolazu
neka te sa mnom vide svi
svi fini, tatini sinovi

Tatini sinovi

Na tebe pale se
hajde bar javi se
hajde im namigni

Bar jednom, smeđi šećeru
u moje krilo sjedi ti
pa nek mi svatko zavidi
neka me, neka me, mrze svi

Neka me mrze svi


Ona nema vremena

Ona koju prvu vidiš
na Valentinovo
bit' će ti žena
kaže otac moj

O Marini nisam znao
ni adresu ni broj
tek nešto malo
preko prijatelja mog

Da (Jer) nema vremena
za nekog kao ja
da (jer) nema vremena
i to je sudbina

Dala mi je ključ od stana
rekla neka dođem sam
nek pustim ljubav
što o tome znam

Te sam noći zlatno srce
ostavio na njen prag
i sišao tiho
k'o lopov u mrak

Ja ne gledam niti jednu
niti jednu na taj dan
ne nazdravim nikom
i proslavim sam


Nisam bio za tebe

Zadnjih dana malo previše spavam
malo previše psujem
i vučem se od šanka pa do šanka
pa se pomalo trujem

Jer, tih sam dana pio
radi tebe sve sam razbio
i svima znam da sam redom
svima na glavu se popeo

Ti si uvijek trebala
nekog da te zabavlja
Ti si uvijek tražila
ljubav preko vikenda

Nisam bio za tebe
vjeruj, nisam
kao ni ti za mene
vjeruj, nisi

Zadnjih dana malo previše pušim
malo previše psujem
i u materinu šaljem koga
šaljem ako ime ti čujem


Ako odlučiš

Ako odlučiš da me ostaviš
slomit' ćeš mi srce
jer ničeg mojega nema u meni
nema osim tebe

Ako odlučiš da zaboraviš
slomit' ćeš mi srce
jer ničeg tvojega nema u tebi
nema osim mene

Lako je, znam otići
a što ćeš s' tim postići?

Ja mogu i sam, al' kasno je znam
sad za rastanke

Ako odlučiš da me ne voliš
slomit ćeš mi srce
jer nema ničega izvan ljubavi
Nema osim sjene

Ako odlučiš da me prevariš
slomit' ćeš mi srce
jer nema nikoga da ti oprosti
nema osim mene

Odluči, odluči
kasno je za sve


Vrijeme (sporo prolazi)

Vrijeme sporo prolazi, k'o da klizi
u kalendar ne gledam, moja nisi
Bogu dao sam riječ da promjenit' ću se
ma bit' ću bolji od svih, ako prebolim te

Vrijejme sporo prolazi, vrijeme šuti
da ti ništa ne značim, možda sluti
Bogu dao sam riječ da ću okajat' sve
svaku suzu i grijeh, ako prebolim te

Jer su ti usne kao datulje
a oči boje kadulje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma