15. 2. 1996.

Divlje jagode - Sto vjekova

Nimfa Sound NMS 012
1996


1. Šta je to u tebi (4:06)
2. Sto vjekova (4:25)
3. Meni je lijepo, ja volim slijepo (5:27)
4. Living in My Dreams (3:52)
5. Ti si moj san (4:55)
6. Ljubavi, daj mi ljubavi (4:02)
7. Zelim da te imam (3:42)
8. Lejla (4:08)
9. Bihać '95 (4:38)
10. On the Road Again (3:43)



Producent - Zele Lipovača & Denyken
Ton majstor - Denyken & Da Rosa

Mix & Mastering - Dario G. Da Rosa
Snimano u studiju BOSSTON, Stuttgsrt, Avgust '95 - Mart '96

Sve pjesme napisao Zele Lipovača

Tekstovi: Sanja Grgić 2,6; Dino Merlin 3,8; Toni Janković 7; Žak Tataj 4; Zele Lipovača 5; Dino Merlin & Zele Lipovača 1; Giboni 10
Aranžman za pjesmu "Meni je lijepo..." - Zele Lipovača & Dario g. Da Rosa

Svirali i pjevali: Nasko Budimlić - bubnjevi, Zele Lipovača - gitare, Sanjin Karić - bas, Emir Cerić - vokal, Žak Tataj - vokal, Toni Lasan - klavijature, osim 3,5 - Dario G. Da Rosa

Prateći vokali: Sanja, Anka, Aziz, Danijel, Cera, Žak

Zahvaljujem se Sanji, Anki, Dini, Omeru, Neni, Danijelu, Čibi, Mirku, Azizu kumu Fadilu, muzičkoj radnji la Rock, kao i svima koji su nam sve ove godine vjerovali.
Crtež i kompjuterska obrada - VIM, London i Dizajn studio Ringeis, Zagreb
Fotografije - Lu Pascotta, Munchen
Muzički urednik - Mirko Pavić
Design: Branislav Brian Rašić, London

Zahvaljujem se Dariju i Danijelu Grgiću na velikoj pomoći koju su mi pružili u toku priprema kao i za vrijeme snimanja ovog materijala.
Posebno se zahvaljujem Šejli i kumu Fadilu Toskiću.
Zele



ŠTA JE TO U TEBI

Pogledaj mi oči
cakle se u noći
samo tebe traže
zbog tebe je taj sjaj

Pogledaj mi ruke
ne znaju od muke
šta da noćas rade
da se izvade

Šta je to, šta je to u tebi
pitam se, šta nosiš to u sebi
šta je to, što moje misli krade
pitam se, ima li za nas nade

Ne volim kad ćutiš
znam da nešto mutiš
daj usne otvori
nešto progovori

Ljubav je ko svijeća
lažljivica sreća
jedan dan se stidi
drugi još je veća


STO VJEKOVA

Kao sudbina, proslošt si probudila
tajno nebeska, pričo neispričana
Tražiš putem ljubav iznova
nosiš miris davnog vremena

Sto vijekova, istinu si skrivala
sto vijekova, gdje ljubav počiva
letiš vremenom, krila su ti umorna od sna

Dva ogledala, k'o dva zmaja vatrena
u svome odsjaju, sebe su prepoznala
vraćaš boje plavih snjegova
svijetle noći vilo planinska


MENI JE LIJEPO, JA VOLIM SLIJEPO

Još jedan prođe dan
hladan sivi okean
kao ukleti brod
uranjam u mrak

Da l' si zaspala
il' si u onoj luđačkoj, bijeloj košulji sna
koju sam nosio ja, otkad za tebe znam

Meni je lijepo, ja volim slijepo
barem sam na tren, bio zaljubljen


LIVING IN MY DREAMS
(originalna verzija - LP "Čaroblnjaci" 1984)

Like a blind man in the cell
I wonder how I wonder when
to turn the day into the night
to live my life with no pain

Here I am, bouncing out of time
Here I am, flying high above the sun

Here I am, falling on the edge
Here I am, dancing on my head

Living in my dreams


TI SI MOJ SAN

Novo jutro suncem dolazi
tvoje lice njime silazi
svjetlost tvoja, oči otvara
tajnu svjeta osmijeh otkriva

Ti si moj dan, srećom obasjan
ti si moj san, nikad odsanjan
Samo ruke tvoje, neka grle me
samo usne tvoje, neka ljube me
dok plovim rijekom ljubavi

Neka tvoje ruke vode me
i sve što želim, tamo je
budi vjetar mojim njedrima
i duga u ljetnim kišama

                                                   
LJUBAVI, DAJ MI LJUBAVI

Još vjerujem da postojiš
k'o sjena neuhvatljiva
U snovima mi dolaziš
opojna, gola, zanosna

Ljubavi, daj mi ljubavi

Dok zovem te i tražim te
kriješ se vješto od mene
Kad osvane dan bez tebe
u zaboravu gubiš me

Mjesec lud da l' te noćas dira
kraljice, nemira
Mjesec lud samo tebi svira
pjesmu svemira


ŽELIM DA TE IMAM
(originalna verzija - LP "Divlje jagode" 1978)

O kako dugo sanjam nježno tijelo tvoje
možda po njemu šeću snažne ruke moje
strpljivo čekam samo svojih 5 minuta
da među kose tvoje ruka mi zaluta

Želim, želim da te imam
samo jednu noć

Sinoć sam sanjo da sam ljubio te strasno
danas te s' drugim vidim, sad je za nas kasno
o kako ludo bješe, san prekinu java
od svega nema ništa, sad me boli glava
    
                                                            
LEJLA

Luda noć je blesava
u meni je mećava
Vodi me sad, bilo gdje
ma samo ne na spavanje

Ja sam, dušo, spreman na sve
i lud sam od ljubomore
Ma hajde, sada ljubi me
dok usne nam izgore

Lejla

Što je bilo, bilo je
za sve more krivo je
Oni što ti prilaze
nek se dobro pripaze


BIHAĆ '95

(instrumental)


ON THE ROAD AGAIN

Day after day, I'm on my road again
waiting for the night, to fall when I'll be on my own
Nothing's gonna change my mind, I will be home to you
day after day, on the road alone

I see a face, smiling from the sky
Hear your voice telling me baby, that's all right
Nothing's gonna change my mind, I will be home to you
night after night, on the road alone

I've come to you to tell you, baby I need ya
I've come to you to say, baby I want ya
I've come home again
and I pray that everything's alright and I say
I'm on my road again tonight

I'm in the cold, waiting for the sun
I keep walking on and on, 'till the morning light

Questions and all, that's either said
pulling me the hour, out of line

Searching for instance I can't find
to live my life with no hate



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma