7. 2. 1998.

Džukele - Zubato sunce [^] [~]


Metropolis Records – MCD 013
1998


Mi
Linije
Lud
Kockam se sa tobom
Sećanja
Igla
Pijani glasnik
San
Osim ljubavi
Velika svetla

bas - Draža
bubanj - Prndža
gitara, vokal - Leo
vokal, gitara – Bane

Muzika + aranžmani: DŽUKELE
Reči: Slobodan Vukosavljević - Bane ("Sećanja" Nenad Drašković)

Čembalo u pesmi "San" Slobodan Misailović
Prateći vokali: Neša+Leo+Alen ("Velika svetla")+Ceca ("Linije")
Grla: ("Mi"+"Velika svetla") Dr Pop+Teča+Pećinko+Bardum (Atheist Rap)
+Raša+Zlatko+Robert (GBB)+Alen (Goblini)+Neša+Leo+Sloba

Snimano i miksovano u studiju "M" Radio Novog Sada, septembar-oktobar 1997
Mastering: studio "Metro" Ljubljana
Snimatelj: Jan Šaš
Mix+mastering: Janez Križaj
Produkcija: Janez Križaj+Jan Šaš+DŽUKELE

Dizajn: Leo fon Punkerstein
Fotografije: Željko Vukelić
Prepress: Sub Rock Art

Izvršni producent: Nenad Drašković
Kontakt tel/fax: ++381 21 350579; 350 744

Mnogo hvala:
Verici+Bebi+Dragani+Dr. Fuzz-u+VD-u
(Salvador Frik)+Raduletu+Metli+Cini
+Draganu (Obojeni Program)+Boci
+Jarku+Duci+Ceci (Nas troje)+Slobi
+Duci+Ševi+Mariu+Joci+Peđi+Stameni
+Tomiju+Ljubi+Željku+Mišku+Coci+Rudiju
+SKC-u Novi Sad+Atheistima+Goblinima
+GBB u+svima koji su nam pomoigli+tebi
DŽUKELE

Izdavač:
Metropolis Records, Beograd
Svetozara Markovića 79,
tel/fax: ++381 11 644 587; ++381 11 361 0324
Glavni+odgovorni urednik: Tanja Krsmanović
Direktor: Mioljub Krsmanović


Mi

Sve je odavno postalo jasno
Sunce je snaga a kiše su suze
Da li možeš promeniti svet
Iz svoje sobe
Iz svoje pećine

Predugo smo zaboravljali snove
Čekali svetlost i palili vatre
Predugo smo bili sami
I budili se s prazninom
U glavi

Mi smo tu
Da stvorimo jutro
Mi smo tu
Da potrosimo noć


Linije

Video sam voz
U vozu nasmejana lica
I usijane glave
Što maštaju o sreći

Video sam put
Mašine, linije i mesec žut
I oči koje sanjam
Što sanjaju o sreći

Ko će prvi dodirnuti sunce
Ko će prvi ukrotiti vreme
Vidim linije u tvojoj glavi
Još uvek sanjaš večiti san


Lud
Dovoljno lud da mogu da te imam
Krenuću duboko u noć
Potpuno svoj jer sada si tu
Opet sam lud, budi mi drug

Opet sam lud
Budi mi drug

Tražeći sebe lajem na mesec
Spojio sam sve njegove mene
Sve više svestan da samo sam tvoj
Želim da budeš moja suza i znoj

Opet sam lud
Budi mi drug


Kockam se sa tobom

Ti voliš da me gledaš iznutra
Hoćeš o meni da znaš sve
Ja ti pričam duboko i kratko
A ti samo tražis razloge

Potpuno slobodan pokušavam da volim
Ono što će voleti svi
Da li ćeš ikada shvatiti
Koliko daš
Toliko ćeš i dobiti

Kockam se sa tobom i razmišljam
Da li ću uspeti da dokažem sve
Živim svaki dan kao da je zadnji
Da li ti osećaš isto?

Upravo si pao s drveta
Razmisli kuda ćeš dalje
Nema vremena da pokupiš mrvice
Nema vremena da pokupiš kamenje


Sećanja

Da li znaš
Kuda vode ove staze
Da li znaš
Gde se sakrio naš san
Veruj mi
Svetom tama vlada
Noć besana

Da li znaš
Kako reka voli nebo
Da li znaš
Kako reka voli sve
Budi tu
Deli tajnu sa mnom
I ovaj dan
Predivan


Igla

Ja sam igla
Čuvaj me u sebi
Ja ti trebam
Hemija je laž
Imaš mozak
Provozaj se malo
Hoću da vidim
Koliko ti je stalo

Čovek kao igla
Bolje nego igla

Ja mogu biti tako hladan
A pored tebe sve je bolje
Ti se pitaš kakva je to vatra
Ti se čudiš kakvo je to stanje

Čovek kao igla
Bolje nego igla


Pijani glasnik

Da li imaš nadu?
Da li imaš potrebu?
Da pocepaš mrak oko sebe
Da li imaš volju?

Ja sam pijani glasnik
I nosim dobre vesti
Da je sreća opet tu
Da ćemo se ponovo sresti

Ja ću ponovo doći
I učiniću sve
Da budem tvoj
Zauvek!


San

Sanjao sam čudan san
I tako lepo je počeo dan
Smrt u ruci, podrška na ramenu
Srušio sam veliku stenu kamenu

Sanjao sam tebe

Ljudi na ulicama pametni i srećni
I svako želi pričati
Oblačim svoj kaput
Ljubavi i vere
Jedan pogled i osmeh
Ostaju večni!

Sanjao sam tebe


Osim ljubavi

Nemam ništa da ti poklonim
I ničim da te usrećim
Ja sam neko u tvojoj ulici
I nemam šta da izgubim

Uzalud neću te dobiti
Nikada me nećeš videti
Ja sam neko u tvojoj publici
I nemam šta da izgubim

Proći ćeš pored mene
I očima dozvaćeš kišu
Ja ne postojim
Ja ne postojim
I nemam šta da izgubim

Ništa mi nije ostalo
Osim ljubavi, osim ljubavi
Sve sam davno izgubio
Osim ljubavi, osim ljubavi

Ništa ti nije ostalo
Osim ljubavi, osim ljubavi
Sve si davno izgubio
Osim ljubavi
Osim ljubavi


Velika svetla

Otkljucaj sada sve svoje tajne
Jer nema razloga da ih kriješ u sebi
Kada vreme pregazi tuđe greške
Čistog srca stani na put

Upali velika svetla!

Pacovi su pojeli sve što je vredelo
Ti nikad nisi znao za bolje
Loše biljke pustile su korenje
Ostali su samo skakavci i zolje

Upali velika svetla
Svoje budućnosti!


Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma