7. 2. 1998.

Galija - Ja jesam odavde / koncert



PGP RTS CD 412608
1998



1. Da me nisi (3:51)
2. Žena koje nema (4:06)
3. Skadarska (4:08)
4. Milica (5:59)
5. Pismo (4:35)
6. Decimen (11:12)
7. Gospa (5:15)
8. Ja nisam odavde (6:03)
9. Noć (5:10)
10. Stare trube (3:39)
11. Dodirni me (6:48)

12. Kotor (6:07)
13. Još uvek sanjam (6:58)


Nenad Milosavljević - vokal, akustična gitara i usne harmonike
Saša Ranđelović - električne gitare
Saša Lokner - klavijature
Slaviša Pavlović - bas gitare
Boban Pavlović - bubnjevi
Dragutin Jakovljević - električne gitare

prateći vokali: Gordana Svilarević, Ivana Ćosić

izvršna produkcija: Miki Marković

Ivan Vlatković: muzički producent i ton majstor

koncert snimljen u Nišu, Hala Čair 8. mart 1998.



Da me nisi
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Kad me neka žena podseti na tebe
dugo ne mogu da pobegnem od sebe
najbolje bi bilo da me nisi ni volela

Brodovi su moji duboko u moru
čujem te u skoro svakom razgovoru
najbolje bi bilo da me nisi ni volela

Da me nisi toliko shvatila
otišla bi i ne bi patila
da me nisi toliko shvatila
bio bih srećniji

Da mi nisi toliko značila
ova noć bi bila drugačija
da mi nisi toliko značila
bio bih srećniji

Noćas je na nebu samo jedna zvezda
najlepša je ptica ostala bez gnezda
najbolje bi bilo da me nisi ni volela

Nije lako dušo pregaziti reku
kad se skupi neka suza u čoveku
najbolje bi bilo da me nisi ni volela

Da me nisi toliko shvatila
otišla bi i ne bi patila
da me nisi toliko shvatila
bio bih srećniji

Da mi nisi toliko značila
ova noć bi bila drugačija
da mi nisi toliko značila
bio bih srećniji


Žena koje nema
(J. Roskam/N. Milosavljević-P. Milosavljević)

gde si sad
moja ljubavi
goni me čežnja
goni me zvuk tvojih koraka
zagreb mi baca vetar u lice
sve do zenice

gde si sada, moja ljubavi
moja ljubavi
gde si sada, moja ljubavi
moja ljubavi

rano je jutro
daleko je sunce
a gde si sada ti
moja ljubavi

sad me muči glupa logika
sad me hvata laka panika
bio sam šta hoću
sad me lomiš, sad me ubijaš
beogradska kiša hladi me
sve do niša hladi

gde si sada, moja ljubavi
moja ljubavi
gde si sada, moja ljubavi
moja ljubavi

bila si deo mog uzdaha
bila si deo mog očaja


Skadarska
(B. Zlatković-R. Kanjevac)

Ne mogu da vidim ulicu kao što je skadarska
ne mogu da čujem muziku kao što je mađarska
Ne mogu da shvatim obalu kao što je jadranska
tamo nema više nikoga kao što smo ti i ja
Samo dva prozora
kao dva ponora
vode do dna

Ne mogu da pijem rakiju kao što je čačanska
ne mogu da volim čaršiju kao što je makarska
Ne mogu da shvatim podelu kao što je balkanska
tamo nema više nikoga kao što smo ti i ja
Samo suprotnosti
koje se privlače
kao i pre

Ti se nikad nisi pitala
gde se zatvara krug
ti se nikad nisi pitala
ko je najbolji drug
ti se nikad nisi pitala
kako nastaje greh
ti se nikad nisi pitala
zašto prestaje smeh...

Ne mogu da shvatim obalu kao što je jadranska
tamo nema više nikoga kao što smo ti i ja
Samo dva prozora
kao dva ponora
vode do dna


Milica
(N. Milosavljević-S. Kostadinović)

Gledaš me gladno
usne ti greh
mnogo mi nudiš
a neiskren smeh
započneš pesmu
ne zavrsiš stih
lako me osvajaš

Budiš me nežno
na prstima
ubi me usred sna

Glatka ko riba
sveža ko maj
u očima nemir
ciganski sjaj
stihove Stounsa
ostavljaš za kraj
ubi me, ubi me usred sna

Hej, hej, hej
moram da znam
da l' pod suknjom nosiš
treći svetski rat
da l' u tajnom skrovištu
kriješ strašnu požudu
da l' voliš da voliš

(tekst nastao po ideji Zvonka Araševića)


Pismo
(N. Milosavljević-S. Kostadinović)

odmaram oči, na pismu tvom
tragu od tebe, jedinom
neću ga nikad otvoriti
jer šta ako piše, zaboravi

mnogo sam žena poželeo
samo sam tebe sanjao
svakog te dana čekao
voleo

po meri tvojoj, po grudima
moja je šaka stvorena
na telu tvom, da zadrema
moja je ruka navikla

kada bi htela sada
kad bi se setila
da te na istom mestu čekam ja

mnogo sam žena poželeo
samo sam tebe sanjao
svakog te dana čekao
voleo


Decimen
(N. Miloasavljević-G. Ljubisavljević)

Hladna noć
Tek je ponoćni sat
a ja čekam već novi dan
Hladna noć
svi su zajedno sad
mnogi vole se
ja sam sam
Novi san
ja sam usnio novi san
Bolji dan
sutra svanuće bolji dan
Ali, znam
stvarnost odneće isti dan
Ali, znam
sutra svanuće novi dan
Znam da svanuće dan
jedan običan, radni dan

Vreli dan
opet donosi dug
zveket novca I jave rug
Vreli dan
opet jurim u krug
opet košmar I sloma rub
Sunčev zrak
sad me ogreja sunčev zrak
Osmeh blag
tad me ogreja osmeh blag
A tek taj tren
koji biće mi uvek drag
A tek taj tren
koji uze mi ovaj dan
Koji dade mi noć
koga uze mi vreli dan

hladna noć
vreli dan

Kad noć crna pade
ja zavladah snovima svim
U sobi bez prozora
ja pronađoh kofer svoj star
I kao i sinoć
ja izvadih svoj ludi san
A smrt mi tad kaže da život je
običan dar


Gospa
(N. Miloasavljević, "Galija"-N. Milosavljević)

Gospo, večeras samo vama pevam
Gospo, večeras samo vama pevam
Jer, poslednji je put da gledam ovo sunce
Da gledam ove ljude što nikad postojali nisu

Još samo večeras pretvoriću se u stih
Još samo večeras pretvoriću se u stih

I zato sada hteo bih na tren
Da dodirnem te ruke
Da dodirnem taj pogled
Da dodirnem te reči
Koje lete nekud daleko

I kad pogledi se sretnu
I uspomene na tren ožive
Setite se reči
Mojih želja i snova


Ja nisam odavde
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Ne znam zašto volim ovaj grad
Ova lica uvela od bola
Ja sam stvarno jako dugo mlad
Ja sam zadnji vojnik rokenrola

Veliki sam obišao svet
I shvatio logiku ludaka
Da je život samo jedan let
Od svitanja do potpunog mraka

Vreme teče sporije od vode
I sve ređe ovamo dolazim
Zapuštenom ulicom slobode
Godinama više ne prolazim
Ja jesam odavde
Ja jesam odavde
Ja jesam odavde


Noć
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Kažem ti da
sve je u redu
a čekamo dan
da me odvedu
jer znam da nebo nije
ni visoko ni duboko za nas

I ne znam kako
da ti kažem
da osećam strah
kada me traže
jer znam da plavo more
za mornare neće značiti spas

Noć
pada noć
poslednji put ti pevam o hrabrosti
A noć
pada noć
poslednji put te nemam na savesti

Kažeš mi da
večita tama
nam nikada
ne dolazi sama
i znam da u daljini
u tišini nema puta za nas

I kako da
nečije ruke
donesu neke
vedrije zvuke
kad znam da nikog nema
ko se sprema da nam najavi spas

Noć
pada noć
poslednji put ti pevam o hrabrosti
a noć
pada noć
poslednji put te nemam na savesti


Stare trube
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Stare trube kad zatrube
kad me đavo odnese
budi hrabra stisni zube
nek te pesma ponese

Od oluje do oluje
šta je tu je, ne plači

veseli se s ljudima
udahni me grudima

Stare trube kad zatrube
kad se tečnost dolije
svi vojnici nek te ljube
odavde do golije

Od oluje do oluje
šta je tu je, ne plači

veseli se s ljudima
udahni me grudima
osetićeš venama
muziku u stenama

Stare trube kad zatrube
kad me đavo odnese


Dodirni me
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)

Gledam te nekim drugim očima
upravo onako kako ne treba
U tebi je Vojvodina zaspala
Sto izvora nigde obala

I ne shvatam šta mi se dešava
Nedostaje mi reč koja rešava
U tebi je neka tajna ostala
Ko muzika starih majstora

Dodirni me sasvim slučajno
poljubi me filmski nestvarno
I najlepše kad je prestani
Okreni se i nestani

Osećam nešto čudno u vazduhu
Ceo svet na jednom jastuku
Na postelji od punog meseca
Nikom se ovde ne spava

Dodirni me sasvim slučajno
poljubi me filmski nestvarno
I najlepše kad je prestani
Okreni se i nestani


Kotor
(N. Milosavljević-S. Kostadinović)

Drsko je imala godina
koliko Kotor vekova
u sebe sam je sakrio
ko strogu tajnu čuvao

Kako usnama miluje
kako prstima šapuće

U zemlju snova smo otišli
kupine poljupcima delili
bila je kraljica dodira
moja radost noćima

Kako usnama miluje
kako prstima šapuće

čarobnjak je bila
u kosi je krila
opojne mirise
stalno se sećam
Kotoru vraćam
da opet osetim

Kako usnama miluje
kako prstima šapuće


Još uvek sanjam
(N. Milosavljević-P. Milosavljević)

Još uvek sanjam neke bivše
a možda me neka i sad čeka
još uvek ih pamtim po nekim ljudima
po mestima i čvrstim grudima

I opet se setim po ko zna koji put
one naše pesme i sve što sam hteo
a onda mislim ako te ponovo budem sreo
zašto te onda nisam smeo

Još uvek sanjam neke bivše
a možda me neka i sad čeka
još uvek ih pamtim po nekim ljudima
po mestima i čvrstim grudima

I opet se pitam po ko zna koji put
zašto te onda nisam smeo
a onda mislim ako te ponovo budem sreo
ako te ponovo budem...

Još uvek sanjam, još uvek sanjam
još uvek sanjam staru ljubav
a onda tražim bilo koju...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma