7. 2. 1993.

EKV - Neko nas posmatra [~]

PGP RTB – 211553
1993


Neko nas posmatra
Istina mašina
Ne
Zajedno
Anestezija
Just let me play some modern r'n'r music
Hej mama
Bežimo u mrak
Jadransko more
Ponos



aranžmani: EKV
snimatelji: Zoran Marić, Zoran Vukčević (bubanj), Aca Vitorović (6)
producent: Milan Mladenović, Željko Božić (6)
snimano u studiju V, VI, XIII RTB
izvršni producent: Dušan Ercegovac

bend:
Milan Mladenović - glas, gitare
Margita Stefanović - klavijature, glas
Dragiša Uskoković - bas
Marko Milivojević - bubanj, udaraljke, glas
učestvovali:
Srđan Žika Todorović - gitare
Tanja Jovičević - prateći vokali
Bakoč, Čavke, Đule, Jela - prateći vokali
deca - hor:
Irena Stanimirović,
Anđelka Vukomanović,
Biljana Pavlović,
Ana Savić,
Tanja Petković

koncept i dizajn omota: Stanimir Stojanović
foto: Aleksandar Kujučev
kompjuterska priprema: Željko Gajić



Neko nas posmatra
(muzika: M. Stefanović - M. Mladenović, tekst: M. Mladenović)

Uno, duo, tre, quatro

Nisam sve izgubio,
nešto sam i dobio
Nisam sve prokockao,
nešto je i ostalo

  Neko nas posmatra,
  neko nas stalno gleda...

Nije sve izgorelo,
nešto sam ugasio
Nisam se izgubio,
ipak sam se snašao


Istina mašina
(muzika i tekst: D. Topić)

Neki čudni zvuci,
muzika i boje,
dolaze iz sveta,
realnog i tvojeg

Afrodita nisi,
rođena si tu,
ikonama raskoš,
odnijela si svu

  Ti si kao mašina,
  svemu tamniš sjaj,
  ljudima si strana,
  u lažima si kralj

Dolaziš i nestaješ,
ako sam ti drag,
dodirima svojim,
ostavi mi trag

Ambrozijom svetom,
napit' ćemo tijela,
Borit' se u strasti,
radit' što si htjela

    Po tvojoj koži
    ostaviću trag,
    istinu o meni
    saznati ćeš sad...


Ne
(muzika i tekst: M. Mladenović)

Ako si video sve,
sve što sam video ja
Moraćeš sklopiti oči,
poželeti da budu mrtve

   Da li je kraj,
   da li je kraj?
   Meni je dosta,
   meni je dosta

     Ja kažem ne, ne...
     Ne je sve što kažem ja

Ako si rekao sve,
sve što sam rekao ja
Moraćeš sklopiti usne,
poželeti da budu neme

Gde je ono dete što u okrugu spava,
Kao jagnje, kao lane, kao ogromna glava
Kao uzdasi na obali pred zalazak sunca,
Kao riba na suvom, kao odgrizak uvca

Gde su oni zlobni što su kidali platna,
Ispod sena, ispod žita što su mrdali klatno
Samo ljubav nije prošla, samo ljubav još spava
Ispod nogu, ispod čizme kao teleća glava


Zajedno
(muzika i tekst: M. Mladenović)

Ivan i Bojan, Mitar, Saša, Orhan,
Nenad i Zoran, Dušan, Vojkan, Ljuba

U prošlim danima osvojili smo ponos,
u prošlim danima izgubili smo sve

Ostajem sam, ostajem sam
u ovom gradu strahom zatrpan
Ovaj grad je nekad bacao svetla daleko,
ovaj grad bi mogao bolje

Mi smo dozvolili da stvari odu predaleko
Ova je borba bila ispod časti, protiv razuma

U prošlim danima osvojili smo ponos,
U prošlim danima izgubili smo sve, sve, sve

Dolazi dan, dolazi dan,
dan koji čekam ovde zatrpan
Ovi ljudi su valjda zaslužili bolje,
mi to možemo zajedno...

"Our generation will have to repeat not only
For the words and acts of the children of darkness
But also for the fears and apathy of the children of light"


Anestezija
(muzika i tekst: M. Mladenović)

Dobro znaš svaku reč, svaki znak
kako najlakše, najbrže, najslađe reći Odlazim
Rastemo, pazimo, slučajno gazimo
tvoje najblaže usne kažu odlazim

Anestezija, Anestezija...

Smeje se zrcalo mojim očima,
srebrne bube zriču odlazim
Zamisli ti si ja, zamisli ja sam ti,
otvaram oči i kažem odlazim

Anestezija...


Just let me play some modern r'n'r music
(muzika i tekst: M. Mladenović)

Just let me play some modern...

Zaboravi prošlost, zaboravi strah,
zaboravi osjećaj vezan za bolni stomak
I kada radiš nemoj hvatati na staru slavu,
Kada misliš nasloni se na svoju glavu
Zaboravi prošlost, zaboravi strah

Nemoj da tražiš bilo bi previše
Svima je hrana ušla na pupak
I kada jedeš nemoj progutati svoje prste
I kada ljubiš pazi to su možda tvoje usne
Seti se s kim si, seti se gde

  jer Nije sad vreme k'o pre,
  Ovo je vreme za promene
  Zaboravi prošlost i javi,
  ima li promene u tvojoj glavi
  Svi su te učili isto,
  mi živimo prokleto čisto
  Mi smo oduvek bili u pravu, u pravu, u pravu...
  Just let me play some modern

Dosta smo bili hrana za lopove,
dosta smo pili iz iste čaše
Groznica nas izjeda u uglu usta
i srca su nam ostala na kraju pusta
Seti se s kim si, seti se gde

...rock 'n' roll music


Hej mama
(muzika: M. Mladenović - M. Milivojević - D. Uskoković, tekst: M. Mladenović)

Hej mama - da li znaš šta radi tvoj sin?
Hej mama - da li znaš ko je sada sa njim?
Hej mama - možda strepiš da li je živ?
       On je kriv...

Samo je rekao - ne postavljaj mi pitanja,
ćuti i gledaj svoja posla, kaže on
Život je surov, svako piše svoja pravila
i nema praštanja i nema milosti

    Nema milosti, neću ti praštati
    Ima zakona, zakona jačega
    Nema radosti, neću se smejati,
    nema ljubavi, nema ljubavi, nema ljubavi

Nije ni skrivao revolver ispod pazuha,
nismo se nikad više smejali sa njim
Ljudi su šaputali, priče ispod pogleda,
u pola glasa, mračne priče prošlosti


Bežimo u mrak
(muzika: M. Stefanović - M. Mladenović, tekst: M. Mladenović)

U mrak smo odvedeni,
u mrak smo stigli preplašeni
Mesec je podivljao nad nama,
zvezde su se sakrile od nas
Kosti nam je rastavila zima,
vetar je zavijao na glas

  Ostaje daleko iza nas,
  beskrajno daleko iza nas
  Vatra je ostala u nama,
  šume će nas primiti u mrak

    Bežimo sa ovog svetla,
    bežimo u mrak...

U mrak smo zapleteni,
u mrak lagano tonemo svi
Zemlja nam je prestala da rađa,
ptice su nam pobegle na jug
Deca su nam prestala da plaču,
deca su nam izbegla na put


Jadransko more
(muzika i tekst: M. Mladenović)

Zašto se ne javiš?
Zašto nam ne pišeš?
Gde li si, kako si?
S kim li se vucaraš?

Ovde je hladno, ovde je zima, ovde je mrak
Ja nemam posla i nemam s kim da spavam
Ovde je hladno, ovde je zima, ovde je mrak
Ja nemam gde da spavam, ja nemam gde da spavam

  Vodi me na Jadransko more...
    ...Ja volim Jadransko more
     Tamo gde talasi zovu
      bela jedra, bela jedra

Zašto si ostao?
Zašto se ne javiš?
Ovde te trebamo,
ovde te čekamo

Tamo je zima, tamo je hladno, tamo je mrak
Niko nema posla i nemirno se spava
Tamo je zima, tamo je hladno, tamo je mrak
Tamo nemam gde da spavam, ja nemam gde da spavam


Ponos
(muzika i tekst: M. Mladenović)

Bolje je da me ne znaš,
bolje da sam ti stran
Ne bi mogla da zatvoriš usta
od želje da pobegneš glavom bez obzira

Treba da shvatiš,
svako ima svoj put
Svako je čudan na svoj način,
svako je strejt i svako je glup i tup

  Budi mi dobra,
  nemoj praviti pakosti,
  budi ono što ne voliš biti
  Samo još danas, danas smo sami ja i ti

    Nećeš moći da stigneš,
    ove godine porozne
    Ali nemoj da brineš,
    ponos ostaje, ponos ostaje

Mogla bi reći,
ova veza je prevara
Jedno govorim, drugo radim
Tu sam na tren, a posle još ko zna kad

Ne znaš da sanjaš,
ne znaš pravila ludosti
Svako je čudan na svoj način,
svako je strejt, svako govori gluposti

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma