11. 11. 1992.

Dejan Cukić - San na pola puta

PGP RTB - 511523
novembar 1992


1. Nestašni Dečaci (Ver. 90) (2:50)
2. Trenutni Lek (Ver. 92) (4:00)
3. Kako Te Želim (3:00)
4. A Šta Da Radim (4:00)
5. Dolazi Tiho (3:20)
6. Letnje Kiše (4:30)
7. Tvoje Oči (3:43)
8. Zajedno (4:00)
9. Nebo Jedino Zna (3:30)
10. Rođen U Novembru (4:00)

11. Ono Sve Što Znaš O Meni (5:00)
12. Ruža Ispod Pepela (3:00)
13. Julija (4:00)


3-5: album "Spori ritam" 1987
6-8: album "Zajedno" 1989
1,9,10: album "1991" 1990

Producenti:
Vlada Negovanović (1)
Saša Habić (11,12)
Aleksandar Lokner (13)

Fotografija: Foto produkcija KAKTUS
Dizajn: Darko Antić
Priprema: Application
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić
Recenzent: Aleksandar Pilipenko



Trenutni lek
muzika: Nenad Stamatović
tekst: Marina Tucaković
aranžman: Spori ritam bend


Ja sam tvoj trenutni lek
za trenutnu lošu situaciju
trenutni spas, trenutna doza
protiv straha dosade i sna

Veruj mi, i to mi je dovoljno
da zaboravim pakao od pre
noć sa tobom izlečiće sve

Ja sam tvoj trenutni hir
i nikad neću biti tvoja navika
trenutni grč, trenutni greh
ujutru opet biću sam

Al' veruj mi, i to mi je dovoljno
da zaboravim pakao od pre
noć sa tobom izlečiće sve

Ja sam tvoj trenutni lek
za trenutnu lošu situaciju...

Dejan Cukić: glas
Dragan Mitrić: klavijature
Vlada Negovanović: gitare
Slobodan Jurišić: bubnjevi
Branko Isaković: bas



Ono sve što znaš o meni
muzika i tekst: Arsen Dedić
aranžman: Dragan Mitrić


Ono sve što znaš o meni
to je stvarno tako malo
u dve reči sve bi stalo
kada pričala bi ti

Ono sve što znaš o meni
to i drugi ljudi znaju
što mi ruku samo daju
il' na pozdrav mahnu tek

Ne znam da l' dan će doći
kad ćemo sami ostati
kad ćemo dugo, dugo pričati
jedno drugom sav, sav život svoj

Jer ono sve što znaš o meni
to je samo stara priča
ja sam jedan od mladića
koje viđas svaki dan

Ne znam da l' dan će doći
kad ćemo sami ostati
kad ćemo dugo, dugo pričati
jedno drugom sav, sav život svoj

Ono sve što znaš o meni
to je samo stara priča
ja sam jedan od mladića
koje viđas svaki dan

Dejan Cukić: glas
Dragan Mitrić: klavijature i programi

Prvi put objavljeno na albumu "Beogradsko proleće '91" (PGP-RTB, septembar 1991)



Ruža ispod pepela
muzika i aranžman: Dejan Cukić
tekst: Nikola Čuturilo


Kad oluja prođe
kada umiri se tlo
i kad ljubav dođe
da bi oterala zlo

Kraj puta ostaće
ruža ispod pepela
koju u tišini
samo nebo pokriva

Kako je divan dan
suza je vatre sve ugasila
nestaje ružan san
kao rekom voda crvena

Kako je divan dan
kako brzo se sve zaboravlja
bar da je ružan san
ne bi ova sveća gorela

Oblaci kad zađu
i stanu kiše olovne
ptice kada nađu
u tvom kraju proleće

Kraj puta ostaće
ruža ispod pepela
koju u tišini
samo nebo pokriva

Kako je divan dan
suza je vatre sve ugasila
nestaje ružan san
kao rekom voda crvena

Prokleto divan dan
kako brzo se sve zaboravlja
bar da je ružan san
ne bi ova sveća gorela

Dejan Cukić: glas
Dragan Mitrić: klavijature
Vlada Negovanović: gitare
Slobodan Jurišić: bubnjevi
Branko Isaković: akustična gitara
Bata Božanić: bas

Prvi put objavljeno na kaseti: "S one strane duge" (Marcon, avgust 1992)



Julija
muzika i tekst: Dejan Cukić
aranžman: Saša Lokner


Još pamtim tvoje usne kako ljube prvi put
jos vidim tvoje oči, tvoje suze, uzalud
i ljubim tle po kome hodaš
i čujem svaki korak tvoj

Moja Julija
ti si moja Julija
imam svet pod nogama
al' meni treba tvoja ljubav

Danima se borim sam sa sobom, nisi tu
i noćima već gorim istom vatrom i u snu
ja tražim ruke koje volim
i opet gledam osmeh tvoj

Julia, you're my angel Julia
having world beneath my feet
just can't compete with your love

Dejan Cukić: glas
Vlada Negovanović: gitare
Saša Lokner: klavijature i programi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma