7. 2. 2002.

Električni orgazam - Harmonajzer [~]

PGP RTS – CD 413971
2002



1. Danas nisam sasvim svoj
2. Istina nema kraj
3. Neka sada vide svi
4. Nebo broji korake
5. Ko se sada seća svega
6. Senke zidova
7. Promene
8. Restoran 3 ora
9. Zato stojim sam
10. Tome neće doći kraj

11. Protiv sebe
12. Đankarlo Gingiva ponovo jaše
13. Ona šeta psa


album je sniman od maja do jula 2002. u Beogradu (studio 5, PGP-RTS)
snimali: Miki Todorović i Zoran Vukčević
remix: Miki Todorović, Koja, Gile, Banana
aranžmani: Koja, Banana, Gile (osim u 8 - Koja i Švaba)
crteži: Gile
fotografije: Peđa Milosavljević
dizajn: Gile i Ivana Cerovac [*!agena]
producent: Koja
koprodukcija: Koja i Banana
post produkcija: Zoki, Koja, Gile



Danas nisam sasvim svoj

Danas nisam sasim svoj
Sad se bojim svakoga
Svak' hoće nešto da mi da
Na ulici u prolazu
Da mi pruži utehu

Za tebe danas nisam tu
Više nigde nema me
Možda bolje je da znaš
Više nije tvoja stvar
Da pališ moje požare

A kad se sutra probudim
I novo jutro udahnem
Znaću da je taj dan
Za mene sasvim poseban

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Zerkman - truba
Dule Petrović - saksofon



Istina nema kraj

Od sebe ka sebi
O meni u tebi
O njemu o meni
U sebi o svemu
O žutom o belom
O pola o celom
I nikad i nigde
Ne mogu da stignem

Svaki dan
Ista stvar
Istina nema kraj

O sreći o besu
O strahu o stresu
O sebi o tebi
Vidim da ne vidim
I uvek i nikad
O reci da l' ikad
Ka sebi ka tebi
O tebi u meni

Svaki dan
Ista stvar
Istina nema kraj

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Zdenko Kolar - prateći vokal
Boris Bunjac - prateći vokal



Neka sada vide svi

Ko sam ja
A ko si ti
Iznad svih
Iznad grada u kome nema nikoga

Protiv svih
Protiv njih
Nikada
Nikada sa tobom u korak zajedno

Svanuo je i taj dan
Nek se nebo raspukne
Nek se suše oblaci
Neka sada vide svi

Kako to
Kako to što
Ne vidim
Ali znam da tvoje ruke su sad tu

Svanuo je i taj dan
Nek se nebo raspukne
Nek se suše oblaci
Neka sada vide svi

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Zdenko Kolar - prateći vokal
Boris Bunjac - prateći vokal



Nebo broji korake

Nebo broji korake
U sebi
Sada vidim godine
po tebi

sunce nikad nije tu
dok spavam
onda budem tako glup
Ja ne znam

Sedim tiho iznad tebe
Noć se srušila
Meni treba nešto drugo
Tebi treba sve što imam ja

Ovo možda nije sve
što želim
Ali onda setim se
da stojim

Mesec misli da je to
zbog njega
Pa se brzo sakrije
iza brega

Sedim tiho iznad tebe
Noć se srušila
Meni treba nešto drugo
Tebi treba sve što imam ja

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Zerkman - truba
Dule Petrović - saksofon
Kojot - trombon



Ko se sada seća svega

Samo sam na sebe
Odjednom zaboravio
A iza tebe
Crveno nebo sam ugledao

Preko celog sveta
Čak ni iza sedam gora
Nigde nikog nema
Sve do kraja crnog mora

Da i ne i sad i nikad
Moram da znam
Ko se sada seća svega
Reci mi to

Opet samo senke
Stoje preko moga lica
Niko sada ne zna
Gde se krije tvoja priča

Zidovi se tope
Stojiš sama na čistini
Kada priđeš blizu
Ničeg nema u dubini

Da i ne i sad i nikad
Moram da znam
Ko se sada seća svega
Reci mi to

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal, orgulje
Švaba - bas
Pače - bubnjevi



Senke zidova

Sve što sada vidiš
nije realno
Oko tebe stoje
senke zidova

Sve što sada pričaš
niko ne čuje
Sve su tvoje reči
kao promaja

Onda opet k'o da letiš
U neki drugi svet
Onda opet k'o da plačeš
U sebi gubiš sad
Da li zato opet tražiš
Tvoje sećanje
Ostaćeš bez sebe
Zato čuvaj se

Hajde dođi brate
Reci mi šta znaš
Što se opet kriješ
Kome nisi drag

Hajde reci sestro
Bilo koji dan
Zašto sada vidiš
Senke zidova

Onda opet k'o da letiš
U neki drugi svet
Onda opet k'o da plačeš
U sebi gubiš sad
Da li zato opet tražiš
Tvoje sećanje
Ostaćeš bez sebe
Zato čuvaj se

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Zdenko Kolar - prateći vokal
Boris Bunjac - prateći vokal



Promene

Sad kada prepreke nema
da nam bude kao pre
Mi više nismo isti
Dolaze promene

Na licu i u srcu u mislima
Promena je očigledna
Novi dan nije dosadan
Ulice i bulevari
Više nisu prazni

I sad kad je prestao ružan san
Svi se budimo
Treba nam ljubavi mnogo više
Da ne poludimo

U gradu na ćošku na ulici
Nova stvar sad se menja
Na sav glas
Svi u ime nas
A prava reč nije ni rečena

Na licu i u srcu u mislima
Promena je očigledna
Novi dan nije dosadan
Ulice i bulevari
Više nisu prazni

Promene nove će doći
Spremni bićemo
Dan kada osećaj kaže bejbe
U akciju krenemo

Za danas za sutra za prek'sutra
Bice opet kao nekad
Miran san
Pogledaj van sna
Prava reč nije ni rečena

Gile - vokal, bubnjevi
Banana - glavni vokal, solo gitara, bas
Koja - ritam gitara



Restoran 3 ora

(instrumental)

Švaba - bas
Koja - akustična gitara



Zato stojim sam

Kada bes muti svest
čujem glas negde iza nas
Da si ti kao ja
Da sam ja kao nekada
želiš još želiš sve
Da mi daš tražim istu stvar
Nemam s kim nemam gde
Nema šta niko da mi da

Zato stojim sam
Zato čekam još

Gile - vokal
Banana - solo gitara, vokal, orgulje
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Ljuba - glavni vokal
Koja - ritam gitara
Vlada Divljan - vah gitara



Tome neće doći kraj

Znam bejbi znam
Da se tebi dopadam
Ali ti k'o da ne vidiš to
Gledaš mene oprezno

Znam bejbi znam
Tebi oću sve da dam
Ali ti ne primećuješ to
Kao da si Džeki o

Stalno tebi priča neko
Da ja nisam čovek tvoj
Što ti ne bi lepo rek'o
Da to hoće da bude on

Znam mala znam
Hoću tebi sve da dam
Ali ti k'o da ne vidiš to
Pogledom mi stvaraš bol

Znaj mala znaj
Tome neće doći kraj
Ali ti ne primećuješ to
Uzimaš mi sve za zlo

Stalno tebi priča neko
Da ja nisam čovek tvoj
Što ti ne bi lepo rek'o
Da to hoće da bude on

Znam da slušaš lude priče
Dolaze i u moj kraj
Samo malo mnogo liče
Nikad nemaju srećan kraj

Gile - gitara, vokal
Banana - glavni vokal, solo gitara
Švaba - bas
Pače - bubnjevi



Protiv sebe

I k'o da opet čujem zvuk
Na vratima u mislima
Dobro znam da ovaj put
Prošli su da sruše me

Padam tako ja do samog dna
Nikog nema da me dočeka
Kroz plavu kesu gledam čudan svet
Pored mene stoji čovek slep
za sve

Više nemam čak ni vazduha
šta još čovek može da vam da
Sve je ovo moja zasluga
Protiv sebe sve do samog dna
tonem sam

Samog sebe ne znam sad
ne stanujem u srcu svom
Samo hladni hodnici
gledaju znoje se

Padam tako ja do samog dna
Nikog nema da me dočeka
Kroz plavu kesu gledam čudan svet
Pored mene stoji čovek slep
za sve

Više nemam čak ni vazduha
šta još čovek može da vam da
Sve je ovo moja zasluga
Protiv sebe sve do samog dna
tonem sam

Gile - gitara, vokal, udaraljke
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi
Boris Bunjac - udaraljke



Đankarlo Gingiva ponovo jaše

(instrumental)

Gile - gitara
Banana - solo gitara
Švaba - bas
Pače - bubnjevi



Ona šeta psa

Ona šeta psa
Napolju je sneg
Gledam samog sebe
Nekako sam bled
Ona teško radi
život nije lak
Moraš da se skloniš
čak i kad si jak
Ona opet hoda
Protiv vremena
Uvek nešto traži
Niko ne zna šta
Ona ima mene
Ona nema strah
Brine se za sebe
Nekako sam blag

Hajde reci mi
Da nikad ne brinem
Danas opet se
brinem sam za sebe

Gile - gitara, vokal
Banana - solo gitara, vokal
Švaba - bas
Pače - bubnjevi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma