7. 2. 2010.

Električni orgazam - To što vidiš to i jeste [*]

Dallas Records - CD Dallas 660
2010



1. Nemaš nikom ništa da daš
2. Noć me zove
3. Bliži Suncu
4. Ti to možeš
5. Pokaži mi (kakav je tvoj grad)
6. Nikad ne znam
7. Vrati se
8. Mister ministar
9. Gde god odem
10. Da da da da

11. Sedam dana (je nekad dovoljno) *


* bonus pesma, samo na deluxe izdanju

Muzika i aranžmani: Srđan Gojković, Ljubomir Đukić, Branislav Petrović
Tekstovi: Srđan Gojković

Ljuba - vokal, klavijature
Gile - vokal, gitare, wah-wah
Banana - gitare, vokal, usna harmonika, bas (1)
Švaba - bas
Pače - bubnjevi

gosti:
Dragomir Mihailović Gagi - gitara (5,6)
Vojislav Aralica - udaraljke

Album je sniman od januara 2009. do maja 2010. u studiju "El. Org."
Snimatelj i sound editing: Branislav Petrović

Studio "Go-Go"
Miks i produkcija: Vojislav Aralica
Asistenti: Stefan Đinović, Nikola Radivojević
Foto: Branislav Rašić
Omot - Metaklinika



Nemaš nikom ništa da daš

ti samom sebi nemaš ništa da daš
i nema za šta da te ujede pas
i samo pitam bejbi gde ćemo sad
ti samom sebi nemaš ništa da daš

i ako staneš sada samo na čas
shvatićeš da nemaš nikom ništa da daš

nemaš nikom ništa da daš...

sad ovo sve je uvek isto ko pre
nikada ništa ne zanima te
i samo pitam bejbi koji je dan
i uvek kažeš neku najgluplju stvar

i ako staneš sada samo na čas
shvatićeš da nemaš nikom ništa da daš

nemaš nikom ništa da daš...


Noć me zove

noć me zove
sad da krenem
ne umem bez tebe
ne mogu daleko

ona ima sve, ona ne zna gde
ona kaže "ne" kada misli "da"
svaki novi grad, svaka nova noć
uvek budiš me kada setim se
ona želi sve kada kaže "ne"
uvek seti se kada kasno je
nikad nemam šta kada ne znam gde
onda moram opet da se setim nje

noć me zove
tad da krenem
ne umem bez tebe
ne mogu daleko


Bliži Suncu

ako mi kažeš da ostavim sve
ako mi kažeš: "zaboravi me"
uvek me zoveš kada sam slab
uvek mi kažeš: "ostavi me"

neki su ljudi tu, zovu me sad
neke su žene tu, idem u grad
nekad me misli te ispune na tren
nekad mi kažeš ti: "zašto da ne"

svaki dan smo bliži suncu
ti i ja


Ti to možeš

danas više nisi sam i znam da senke igraju
šetaju kroz noć, smeju se
sve je više dana kad, kad ne mogu da shvatim svet
sve sam više lud, nikom nisam tu

sunce opet izlazi tvoje reči plivaju
stoje ispod nas, smeju se
ti tražiš da ti kažem sad da je lako biti tu
da je dobro sve, da sam tvoj

(ti to možeš) ja ti kažem
(ti to želiš) to što tražiš
(ti to imaš) uvek isto
(ti si spreman) samo napred

(ti to možeš) ja ti kažem
(ti to želiš) samo napred
(ti to imaš) to što tražiš
(ti si spreman) uvek isto


Pokaži mi (kakav je tvoj grad)

neki novi grad, neki novi ljudi
neki novi život, neki novi ja
opet tražim spas, opet tražim glas
opet nemam s kim, opet nemam gde

pokaži mi kakav je tvoj grad
pokaži mi gde, zašto i kad


Nikad ne znam

nikad ne znam kad je dan
nikad ne znam kad je noć
nikad ne znam ko sam ja
nikad ne znam gde si ti

nikad ne znam kad sam kriv
nikad ne znam kad sam prav
nikad ne znam ko sam ja
nikad ne znam gde si ti

nikad ne znam kad je dan
nikad ne znam kad je noć
nikad ne znam kad sam kriv
nikad ne znam kad sam prav

iznad grada letim sam
gde da sletim razmišljam
puno ljudi, nema gde
puno ljudi, nema me


Vrati se

moje misli su sada daleko
sećam se i brojim godine
ti me zoveš negde da krenem
kad sam s tobom ništa ne brinem

ti sada voliš sve oko sebe
ceo kosmos sija neki novi sjaj
tvoje ruke su pored mene
u nekoj jakoj sreći kupaš se

javi se
vrati se
ne reci mi nikad "ne"

javi se
vrati se
ne reci mi nikada "ne"


Mister ministar

čak i kad sam bio mlad
ja sam bio superstar
čak i kad sam bio star
ja sam bio super jak

daj mi samo jednu stvar
daj da budem ministar
daj da budem brz i jak
da mi život bude lak

ti si mister ministar
voliš što si superstar
nikad nisi bio mlad
možeš sve bilo kad

ja sam mister guverner
volim kad mi kažu sve
vodim život brz i lak
nikad nisam bio jak


Gde god odem

kaži kad je kraj, kaži gde su svi
nema nikoga, ostali smo mi
nekad imaš sve, nekad ne znaš me
nekad nisi tu, nekad nemaš gde

ponekad sam plav, ponekad sam crn
život nije živ, život nije žut
sebi dajem sve, mene nikad ne
ostao sam prav, ostao sam tup

gde god odem vratim se
nigde nema nikoga
gde god stignem smorim se
nigde ne znam nikoga


Da da da da

da da da da...
ne ne ne ne...

i teško je kad dižeš se
i teško je kad spuštaš se
i svetli noć, kristalna noć
sa lica znoj kaplje na pod

da da da da...
ne ne ne ne...

topi se grad, greje te moć
gledam na sat, mislim na nas
i svetli sve, kristalna noć
sa lica znoj kaplje na pod

da da da da...
ne ne ne ne...

i teško je kad dižeš sve
i teško je kad spuštaš sve
i svetli sve, kristalna noć
sa lica znoj kaplje na pod


Sedam dana (je nekad dovoljno)

Sedam dana je nekad dovoljno
sedam dana za sve
ljudi dolaze, negde odlaze
stalno gledam za tobom

Tvoje razloge nikad ne shvatam
novi dani sa tobom
nikog ne vidim ako ne čujem
neko drugi te zove

Nikad ne
nema te
kad trebaš mi
da rešiš sve

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma