7. 2. 1994.

Električni orgazam - Zašto da ne!

PGP RTS CD 410420
1994



1. Keine Macht den Drogen
2. I.D.J.S.
3. Nikog više ne čekam
4. Ja sam sasvim normalan
5. Zašto da ne
6. Kažu mi da te vratim mami
7. Daj mi sklonište
8. Ovaj put je tvoj
9. Dajem ljubav
10. Spojimo se sad

11. Prljava mala devojčica
12. Moj život je paranoja
13. Oslobodi se (u krugu svetlosti)
14. Da si tako jaka
15. A ti me opet zoveš
16. Škloke ploke flonge
17. Rasipam se
18. Metadonska terapija
19. Prestani
20. Jak kao kamen
21. Halucinacije
22. Huni i Avari naviru
23. Sijaj sad kao novo sunce


Srđan Gojković - Gile
Branislav Petrović - Banana
Zoran Radomirović - Švaba
Goran Čavajda - Čavke
Srđan Todorović - Žika
Zoran Zagorčić
Dejan Radisavljević - Role

Ploča je snimana u studiju "M" Novi Sad i studiju 5 PGP
i miksana u studiju Pink od 10. maja do 10. jula 1994.
ton majstor: ing. Ivan Vlatković
asistent: Zoran Matijević
idejno rešenje i koncept omota: Gile
artwork: Leo Fon Punkerstein
dizajn: K. Petrović
fotografije: Nebojša Babić
producent: Gile
izvršni producent: Duško Ercegovac



Keine Macht den Drogen
muzika i tekst - S. Gojković
aranžman - Gojlović/Petrović


Keine macht den Drogen,
Drogen keine macht...

Drogen, drogen über alles
Über alles in der welt

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara, vokal
Švaba - bas
Čavke - bubanj, glas
Žika - bubanj
Nenad Racković - vokal u refrenu
Nenad Čanak - flauta



I.D.J.S.
muzika - S. Gojković
tekst - S. Gojković/G. Čavajda
aranžmani - Gojković, Čavajda, Todorović


Muda...
muda...
muda...
muda...

I drkanje je seks...
I drkanje je seks...
I drkanje je seks...
I drkanje je seks...

Gile - bas, vokal
Čavke - bubanj, vokal
Žika - bubanj
Banana - vokal



Nikog više ne čekam
muzika i tekst - S. Gojković
aranžman - Gojković, Petrović, Todorović


Sve tvoje misli čuvaš dobro skrivene
Sve tvoje tajne želje nisu dovoljne
Ti sada samo želiš da te ostave
Al' ipak sam u sebi gorko kaješ se

Ja znam da ništa nije kao pre
Ja znam da nekad možda mogao si sve
Ja znam, al' nikog više ne čekam

I više nikog nema da te uteši
Sve više stvari može da te uplaši
I zato sada želiš da se sakriješ
Dalje, što dalje ti bi da otputuješ

Gile - vokal, gitara
Banana - slajd gitara, hammond
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Neša Petrović - saksofon



Ja sam sasvim normalan
muzika - Petrović/Gojković
aranžman - Petrović/Gojković
tekst - S. Gojković


Ti misliš, znam
Da sam jako dosadan
Ali ne znaš, ja kad sam sam
Ja sam sasvim normalan

Ti stojiš tu
Gledaš me
Sedim, ćutim, ne progovaram
Pitaš se znam, šta mi je sad
Što sam tako ukočen
Da li sam lud
Zašto gledam u zid
Pa zar ne znaš da bih mogao ja
tako čitav dan

Gile - vokal
Banana - gitara, vokal, klavir
Švaba - bas
Čavke - bubanj
Role - gitara



Zašto da ne

muzika - Gojković/Petrović
tekst - Gojković
aranžman - Gojković/Petrović


Što ne bi hteo i ti
da budeš kao i mi
Ako želiš, ti možeš sve
Ako možeš, zašto da ne

Što ne bi
Što ne bi
Zašto da ne
zašto, zašto da ne

Gile - gitara, vokal
Banana - gitara, vokal, hammond
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi



Kažu mi da te vratim mami
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Petrović


Ja sebe tražim
Al' ne mogu da se nađem
Ti jako želiš
Ali ne daš da te grebem

Opet sam ostao s tobom
Čuvam te samo za sebe
Hoću sad samo tebe da imam
Ne dam bejbi da te niko grebe

Svi koji mogu
Meni daju samo nogu
Ja nemam sebe
Ali imam celu tebe

Kažu mi da te vratim mami
Kažu bejbi, nisam dobar za tebe
Kažu mi da te stavim pod ćebe
Kažu mi da te sklonim od sebe

Gile - gitara, vokal
Banana - gitara
Švaba - bas
Čavke - bubnjevi
Role - gitara



Daj mi sklonište
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Radomirović


Danas niko nije smeo
ono što sam jako hteo
Niko ne zna, svi se boje
Svako gleda samo svoje

1 2 4 5
Poludeo je ceo svet
5 6 7 8
Više niko ne zna ko sam

Na vrhu brda stojim sam
i Beograd posmatram
Da li svetli, da li sija
da li je sve iluzija?

Daj mi sklonište da sakrijem sebe
Daj mi sklonište da prespavam zimu
Daj mi sklonište daleko od tebe
Daj mi sklonište, daj mi sklonište

DAJ MI SKLONIŠTE...!

Gile - gitara, vocal
Banana - gitara, klavir
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Zoran Zagorčić - hammond
Cane - vokal
Manja - vokal



Ovaj put je tvoj

muzika i aranžman - Petrović/Gojković
tekst - Gojković


Ovaj put je tvoj, samo tvoj
zvezde su tu, tebe čekaju
Kako uvek znaš, kako uvek osetiš
pokazuješ mi sve, daješ mi san

Povedi me sad sa sobom ti
pokaži mi neki drugi put
Verujem da ti bolje znaš
objasni mi šta si videla

Danas je tako sunčan dan
srećna si kad sam s tobom ja
Verujem svaku tvoju reč
dižeš me sve do oblaka

Gile - vocal
Banana - gitara, klavir
Švaba - bas
Čavke - bubanj
Štukelja - violina
Nenad Čanak - flauta
Žika - činele, daire



Dajem ljubav
muzika - Zoran Zagorčić, B. Petrović
aranžman - Petrović, Zagorčić, Radomirović
tekst - Gojković


Ja dajem ljubav
Dajem sebe
Svoju ljubav
I celog sebe

Tu u srcu mom
Ljubav sva
Tu u srcu mom
Svetlost ljubavi

Ako me voliš
Imaš me
A ako ne
Jedem mržnju svu

Gile - vokal
Banana - gitara, vokal, vrisak, činela, hammond
Švaba - bas
Žika - bubanj
Zagorčić - hammond



Spojimo se sad
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Petrović


Kada vidiš moju ruku, vidiš da sam sam
Stojim sad u mraku, čekam nekom da je dam
Tada vidim tvoga dečka, vidim ga i znam
Jasno mu na čelu piše da je dosadan

Stojimo u gužvi ljudi, ja te posmatram
Strobe light na tvome licu, ti si kao san
Ne vidim u ovom mraku kako izgledaš
Ali mi se čini bejbe, sve ću da ti dam

O bejbe
Spojimo se sad
O bejbe
Ja sam tako sam

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara, vokal
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Zagorčić - hammond
Neša Petrović - saksofon



Prljava mala devojčica
muzika, tekst, aranžman - Gojković

Prljava mala devojčica
nosi kožu i lance
Prljava mala devojčica
voli kad sam grub sa njom

Prljava mala devojčica
s crvenim vlažnim usnama
Prljava mala devojčica
u crmim kožnim čizmama

Da li voliš sebe
Da li voliš nju
Nekad više sebe
a nekad više nju

Gile - vokal, gitara


Moj život je paranoja
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Petrović, Gojković, Radomirović


Moj je život paranoja
Moj je život noćna mora
Sve imam i ništa nemam
Stalno čekam, stalno se spremam
Moj je život tužna strofa
Moj je život katastrofa

Dođi bejbi, ima mesta za tebe
Deo pakla koji čuvam za sebe
Uzmi sama, uzmi sve što poželiš
Moj je otrov uvek spreman za tebe
Imam grehe koje moram da platim
Imam želje koje neću da shvatim
Dođi danas ili dođi sutra
Za mene je noć uvek bolja od jutra

Moj je život paranoja
Moj je život noćna mora
Haos vlada u mojoj glavi
Moje srce stalno se hladi
Moj je život tužna strofa
Moj je život katastrofa
Više nemam gde da se vratim
Šta god da bude, ja ću da platim

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Cane - vokal
Zagorčić - hammond



Oslobodi se (u krugu svetlosti)
muzika - Petrović, Gojković
aranžman - Petrović, Radomirović
tekst - Gojković


Ubrzavam, usporavam, u vatri topim se
U krugu od svetlosti sebe rasipam
Primi sad u sebe ti iskru radosti
Dodirni me, oseti, oslobodi se

Svoje ruke daj mi sad i drži me
Oslobodi se u krugu svetlosti
Ceo život sanjaj isti san

Uvek si želela da se probudiš
Pokušaj da budeš sve što stvarno osećaš
Obriši sa sebe sad tragove prošlosti
Dodirni me, oseti, oslobodi se

Gile - vokal
Banana - gitara, vokal, hammond
Švaba - bas
Žika - bubnjevi



Da si tako jaka
muzika i aranžman - Petrović, Gojković
tekst - Gojković


Danas nemoj da me tražiš
Danas nemoj da me zoveš
Budi ono što si htela
Budi ponosna i smela

Nemoj nikoga da tražiš
Nemoj nikom da se vratiš
Budi sama pored sebe
Budi najlepša za sebe

Uvek sam te gledao
Ti si bila najlepša
Tako sam želeo da budem tvoj

Da li možeš, da li želiš
Da si uvek tako jaka
Da li možeš da izdržiš sve
Da si tako jaka

Nemoj više da se bojiš
Nemoj sebe da se plašiš
Nikad nećeš biti sama
Budi bolja nego mama

Gile - vokal
Banana - gitara (1. solo), vokal
Švaba - bas
Čavke - bubnjevi
Žika - udaraljke
Role - gitara (2. solo)



A ti me opet zoveš
muzika i aranžman - Gojković, Petrović
tekst - Gojković


Da li da dam ili da uzmem
da ostanem sam ili sa tobom
koji je dan, koji je mesec
čiji je glas koji me zove

Zarobljen sam u svojoj glavi
zarobljen sam u svome telu
kakav je put kojim sad idem
da li je cilj zaista vredan

A ti me opet zoveš
moje se misli ruše
i uvek isto kažeš
hajde bejbe, hajde, drži me sad

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara, vokal
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Zagorčić - stanway
Role - gitara (solo)



Škloke ploke flonge
muzika i aranžman - Čavajda
tekst - Radomirović


Škloke ploke flonge
Klokan plikan fla
Mlika biba keka kvrle šlakala

Žlogda škloka klole
Plakan glodala
Iba šoda blale skoda dindoka

Efa blaka šda kakala
Eke floke s dare
Flonge marde eka rege
Gonga bala skera
Škloke ploke flong

Čavke - vokal i hammond
Švaba - vokal



Rasipam se
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Petrović


Dan je stigao u zadnji čas
Noć je bila gladna kao pas
Tražila je sebe da joj dam
Predugo sam bio sasvim sam

Idem u noć
Osećam strah
Tako sam slab
Rasipam se

Dobio sam sjajnu igračku
Mislio sam da je plastična
Nisam znao da je slabašna
U ruci mi se odmah raspala

Gile - vokal, akustična gitara
Banana - gitara
Švaba - bas
Čavke - bubnjevi
Role - gitara



Metadonska terapija
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Petrović, Radomirović


Tebi ne treba metadonska terapija
Tebi ne treba jača anestezija
Ionako si sve već prespavao
Ionako si sebe već potrošio

Tebi se stalno čini
Da vreme stoji oko tebe
Ceo život isto radiš
Stalno bežiš sam od sebe

Koliko godina ničega se ne sećaš
Koliko godina ništa ne osećaš
Tebi ne treba više niko kao ja
Tebi ne treba čak ni moja zaštita

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara, vokal
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi



Prestani
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Petrović


Sve što sad znaš
Samo je laž
Suviše dugo
Truješ sebe

Veruj u sve
Što ti se kaže
Prozor u svet
Stalno te laže

Prestani da mrziš sebe
Prestani da budeš rob
Prestani da mrziš sebe
Prestani

Uključi mozak
I misli sam
Nemoj da slušaš
Probudi se

Seti se nekad
Bio si dete
Uđi u sebe
Pronađi grad

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara (solo)
Švaba - bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Zagorčić - hammond
Cane i Manja - vokal (u refrenu)



Jak kao kamen
tekst - S. Gojković
muzika - Gojković, Petrović
aranžman - Gojković, Petrović


Ja stojim sam
kao zid
stojim sam
kao kamen čvrst

Gledaš me
i pokazuješ
gledaš me
ja vidim te

Izdržaću
preživeću
ispričaću

Jak sam kao kamen
čvrst kao stena
jak kao kamen

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara, bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Zagorčić - hammond
Role - gitara (solo)



Halucinacije
muzika i tekst - Gojković
aranžman - Gojković, Petrović


Oko mene puno ljudi
svi me mrze, svi su ružni
Da l' da krenem il da stanem
da se borim, il da bežim

Halucinacije
Halucinacije
Halucinacije
Halucinacije

Više ne znam šta da radim
propada mi biće celo
nema kraja, nema jutra
da l' će bolje biti sutra

Gušim se u sivoj boji
izgleda mi da se hladim
ima nas još jako malo
zar je stvarno sve propalo

Gile - vokal, gitara
Banana - gitara, bas
Čavke i Žika - bubnjevi
Zagorčić - hammond



Huni i Avari naviru
muzika, aranžman - Gojković, Petrović, Čavajda

Gile - engleske drombulje, srpska tegla
Banana - kineska violina
Čavke - australijski didžiridu



Sijaj sad kao novo sunce
muzika i aranžman - Petrović, Gojković
tekst - S. Gojković


Godine koje su za tobom
dolaze, kucaju na vrata
donose darove za tebe
dolaze, pusti ih da uđu

Sijaj sad kao novo sunce
sijaj sad, ogrej sve
Novi dan koji snagu nosi
upijaš u sebe ti

Gile - vokal, drombulje
Banana - gitara, bas, blok flauta, kineska violina, ksilofon

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma