7. 2. 1994.

Familija - Narodno pozorište [^]

PGP RTS – CD 410451
1994



1. Baltazar
2. Trajna nina
3. Nije mi ništa
4. Beep
5. Ringišpil
6. Što ja volim taj seks
7. Ljubavna (ova pesma ne)
8. Dosta
9. Sat
10. Mala mala
11. Crno belo šareno


Aranžmani: Familija
Familija: Deksi, Peja, Vasa, Luka, Gedža, Rale
Snimano u studiju Music Factory, osim "Baltazar" - studio O
Producent, snimatelj i klavijature: Đorđe Petrović
Izvršna produkcija: Estrada B.B. Internacional
Art direction & design: Sunčica Mandić, Branko Lukić
Computer imaging: Darko Antić
Urednik: Dragan Ilić
Direktor, glavni i odgovorni urednik: Đorđe Minkov
Sponzor: Estrada bb Internacional




Baltazar
(A. Lukić - D. Petrović)

Ti znaš da je dan dan zato što je dan
I znaš da je noć da kada padne mrak
I niko ne zna ko sam ja i niko ne zna ko si ti
Ne, niko ne mora da zna sve dok ne vidi da...

...da otvara se nova knjiga, tamo nešto piše
Tamo neke stvari nisu iste, nisu iste više
Loše stvari su u modi, vidi sve se sada nosi
Ova pesma nosi sebe, mislim, nosi, nosi sve

Svaki čovek jedna glava, svaka glava jedna knjiga
Svaka glava jedna priča, svaka priča nema kraja
Svaki čovek jedna žena, svaka žena jedna briga
Svaka žena jedna priča, svaka priča jedna knjiga

Balt, baltazar...

Ti znaš da je dan dan zato što je dan
I znaš da je noć da kada padne mrak
I niko ne zna ko sam ja i niko ne zna ko si ti
Ne, niko ne mora da zna sve dok ne vidi da...

...belo nije belo belo kada nije belo
A i crno nije crno kada vidiš da je tako
Da li vidiš da je noć kada padne mrak
Da li vidiš ko si ti, da li vidiš ko sam ja

Balt, baltazar...


Trajna nina
(A. Vasiljević)

Trajna nina, naj na nina
Trajna nina, naj na naj...

We all live in a yellow submarine
Yellow submarine... Yellow submarine...


Nije mi ništa
(D. Pejović)

Kad bi neki ljudi znali
Da su ipak tako mali, mali, mali
Ne može nam niko ništa
Lažu da nam nešto fali, baš su mali

Pričaju da mora tako
Ne znaju da sve je lako, ali kako
Mogu samo da se hvale
Da nas mrze te budale, te budale

Rade da mi dobro nije,
Pitaju se šta je čije,
Neka bije, neka bije,
Meni kao ništa nije

Nije mi ništa


4. Beep
(Familija)

-------------------


Ringišpil
(D. Pejović)

Stigao je ringišpil u tvoj mali grad,
Kako ćeš se lijepo osjećati sad,
Nećeš više piti, dobro će ti biti,
Jer stigao je ringišpil

Svjetla, lampioni, šareni baloni,
Sve se oko tebe okreće,
Čini ti se da si k'o u vasioni,
Jer stigao je ringišpil

Mali indijanci, vile, vilenjaci,
Oko tebe neki drugi svijet,
Neki drugi ljudi, neki drugi znaci,
Tvoj mali ringišpil

Svjetla, lampioni, šareni baloni,
Sve se oko tebe okreće,
Čini ti se da si k'o u vasioni,
Jer stigao je ringišpil


Što ja vilom taj seks
(A. Lukić)

Sve su žene oko mene
Nijedna ne zna, ali ja znam
Ako priđu malo bliže
Ja mogu svašta da im dam
I na svetlu i u mraku
U avionu, kamionu
Dok pada kiša,ili grad
Moje su sad

Što ja volim taj seks
Ja volim taj seks
Ja volim taj seks
Ja volim...
Ja volim taj seks

I dok ležim, i dok stojim
Kada molim, i kad brojim
Kada maštam, i kada praštam
I šta sad
I u šumi, i na njivi
I an travi, i na šljivi
Kad sam s tobom
I kad sam sam
Tananana ram

Što ja volim taj seks
Ja volim taj seks
Ja volim taj seks
Ja volim...
Ja volim taj seks

Kad je crno, kad je belo
Kad je moje, tvoje celo
Kad je tvoje, samo moje
Kad je dvoje, ili troje
Kao odmor, i kao rad
Kao selo, i kao grad
Kao gavran, i kao lav
Kao mnjau i kao aav aav

Što ja volim taj seks
Ja volim taj seks
Ja volim taj seks
Ja volim...
Ja volim taj seks


Lubavna (ova pesma ne)
(A. Vasiljević)

Ova pesma ne,
Ova pesma neće reći ne,
Ova pesma zna da kaže da,
Ako da kažem ja znači da,
Ova pesma nije ljubavna.

Reči znaju sve,
Reči više ništa ne znače,
Reči kažu da iskažu ne ili jee bolje je bolje je,
Ali ove reči nisu ljubavne.

Ponekada je noć,
Ponekada je dan,
Ponekad si ti,
Nekad samo ja.

Ova pesma ne,
Ova pesma neće reći ne,
Ova pesma zna da kaže da,
Ako da kažem ja znači da,
Ova pesma nije ljubavna.

Ponekada je noć,
Ponekada je dan,
Ponekad si vi,
Isto kao ja.

Reči znaju sve,
Reči više ništa ne znače,
Reči kažu da iskažu ne ili jee bolje je bolje je,
Ali ove reči nisu ljubavne.


Dosta
(A. Vasiljević)

Evo ide bog zna ko
Evo ide bog zna šta
Da me vodi bog zna gde
To mi se ne dopada

Dosta mi je ljudi koji ne znaju da plaste seno
Dosta mi je ljudi koji žanju kad je pokošeno
Dosta mi je ljudi koji misle da je sreća bela
Dosta mi je ljudi koji misle

Dosta mi je razigranih inžinjera, ljudskih duša
Ne znam više ko ih gleda, ne znam više ko ih sluša
Dosta mi je zbogom koje znači samo doviđenja
Dosta mi je svađe ko što dosta mi je izmirenja

Dosta mi je mene
Dosta mi je žene...


Sat
(D. Pejović)

Koliko puta se dogodi mesec?
Koliko puta je dan?
Koliko noći - toliko sunca
Minuta i godina
A gde si ti?
A gde sam ja?

Kuda idu oblaci?
Kuda ideš ti?
Vreme ipak prolazi
A gde smo mi?

Niko ne zna ko si ti
Niko ne zna ko sam ja
Jer niko ne zna šta nosi novi dan
Ponekad mi se čini da je ovo samo san

Ovo ipak nije san
Nije noć, a nije dan
Ponekad sam ipak sam
A gde si ti?

Koliko puta se dogodi mesec?
Koliko puta je dan?



Mala mala
(D. Pejović)

Ja sam srećan što postojim
Mene ljubav kupuje
Treba samo malo volje
Da se čovek raduje

Jako srce, dobra duša
Niko drugi da se sluša
Stara ljubav iza osta
Svega nam je vala dosta

Nemoj reći da se plašiš
Ko se plaši propada
Ako svoju sreću tražiš
Ona s neba ne pada

Moraš ti po nju da dođeš
Mnogo toga sam da prođeš
Soba nam je otključana
Biće nama boljih dana

Mala, mala, mala grupa pedera
Dugo nam je vala smetala
Mala, mala, mala, mala mi je, da
Soba nam je mala, al' je kuća velika


Crno belo šareno
(D. Pejović)

Da li bi se promenio svet
Kad bi sa neba sišo bog
Da li je sve ovo samo igra
Možda i on ima boga svog
Da li on na oblacima sedi
I sa neba gleda ovo sve
Da li svaki oblak ima boga
Da li reči kriju tajne sve

Crno belo šareno
Niko ne zna ko je ko

Ponekad je levo kao desno
Ponekad je naopako sve
Čini mi se čini kao igra
Nemoj da se ljutiš čoveče
Ponekad je crno kao belo
Ponekad su dobre reči zle
Ponekad je pola kao celo
Celo nikad nije bilo sve

Crno belo šareno
Niko ne zna ko je ko

Da li bi se promenio svet
Kada bi sa neba sišo bog
Da li je sve ovo samo igra
Možda i on ima boga svog
Da li on na oblacima sedi
I sa neba gleda ovo sve
Da li svaki oblak ima boga
Da li reči kriju tajne sve

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma