7. 2. 1992.

Galija - Jednom u sto godina

PGP RTB 110078
1992


1. Mi nismo sami (3:26)
2. Sanjam (5:02)


Članovi grupe Galija:
Nenad Milosavljević
Predrag Milosavljević
Bata Zlatković
Boban Pavlović
Dušan Karadžić
Dragutin Jakovljević


Pesme su snimljene u oktobru 1992. godine u studiju 5 PGP RTB
Producent: Saša Habić
Aranžmani: Galija i Nenad Milosavljević
Ideja za obradu "Mi nismo sami": Radoman Kanjevac
Ideja za obradu "Sanjam": Peca Popović
U pesmi "Sanjam" kao gost nastupio je Ivo Andrić
Dizajn: Darko Antić
Priprema: Application
Izvršni producent: Miki Marković

poklon singl na koncertu 25.12.1992 povodom stogodišnjce Srpske književne zadruge



Mi nismo sami
(obrada grupe "Film")

Koliko puta si ljubila stranca
I bila kao ptica kraj čoveka
Koji ne leti do tvojih visina
I ne zna tajnu skrivenu u tebi

Ti si u telu punom želja
Sa usnama žednim iznenađenja
Al' nikog nema ko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom

U tvome oku je dragi kamen
Ili to suzu čuvaš za mene
A ja sam samo snoviđenje
Koje ti kaže - Raduj se!

ne znam kad i ne znam gde
Ići ćemo istom stranom ulice
Veruj mi dušo srešćemo se
U svetu tajni mi nismo sami


Sanjam
(obrada grupe "Indexi")

Sanjam da te opet slušam kako dišeš
kako dišeš dok savija se trava
da me dira tvoja kosa plava
tvoja kosa na mom licu draga

Sanjam da se opet volimo u klasju
u tom klasju što leži tu pod nama
i da luta tvoja ruka vrela
tvoja ruka preko moga tela

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam
jer zavoleh jednu ženu
ženu koju sanjam

Samo jedan život imam
koji nisam hteo
jer zavoleh jednu ženu
koju nisam smeo

Sanjam da ti kažem
vrati mi se draga
ako treba pobegni od svega
jer je život samo ovaj jedan
nema ništa, ništa izvan njega

Samo jedan život imam
i ludo ga bacam
jer zavoleh jednu ženu
ženu koju sanjam

Samo jedan život imam
koji nisam hteo
jer zavoljeh jednu ženu
koju nisam smeo

Ivo Andrić:
"A jutros
u praskozorje letnjeg dana
probudio sam se naglo iz košmarskog sna
skočio sam sa postelje
i otrčao do prozora...

I odjednom se našao
pred licem morske pučine
na kojoj je blistao visoki zlatni stub
prvog sunčevog odbljeska

Pozdravio sam ga radosno,
kao istinski znak spasenja."

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma