7. 3. 1992.

Riblja čorba - Labudova pesma

Samy LP-001
Datum rezanja vinila: 07.03.1992


1. Dok padaju glave (2:55)

(Muzika: B. Đorđević)
2. Amin (4:29)
(M. Milatović)
3. Noćas gubim meč (voleh te suviše) (4:47)
(V. Božinović)
4. Bahnhof (3:33)
(V. Božinović)
5. Bože (4:07)
(V. Božinović)
6. Rat je završen (3:08)
(Z. Ilić)
7. Kad sam bio mlad (3:26)
(Eric Burdon)
8. Idi sad (3:57)
(D. Nikodijević)
9. Jebi ga (2:55)
(bonus pesma, samo na CD izdanju)

Riblja čorba: Bora Đorđević, Miša Aleksić, Vicko Milatović, Vidoja Božinović-Džindžer i Zoran Ilić

Svi tekstovi: Bora Đorđević
Aranžmani: Riblja čorba

Snimljeno krajem 1991. u studiju "Ambient Haus", Grabengasse 7, Wien
Snimatelj i neke druge gitare: Fred
Pomoć u klavijaturama i domaćin: Štefan
Gitaristi Riblje čorbe sviraju na Kramer gitarama
Izvršni producent: Saša Dragić
Značajna pomoć: Zarija Bulatović Bula i Dule Kerkez
Art direktor i dizajn omota: Jugoslav Vlahović

Izdavač i distribucija:
SAMY holding d.d., Beograd, Ustanička 64,
Telefon i Fax (3811) 444-4039
Predrag Mihailović, direktor projekta
Nebojša Kunić, reconxent



Dok padaju glave

Tuk tuk tuk tuk tuk tuk tuk
tuk tuk
Čujte i počujte
U nedelju popodne svečano vešanje

Dok padaju glave
masa se talasa
Omča stoji
i nad mojim vratom

Obećavam, neću
pustiti ni glasa
Pričam sa dželatom
ko sa bratom

Dok padaju glave
Dok padaju glave

Glava manje više
ne smatra se štetom
Moram da se lepo
ponašam pred svetom

Novinari došli
čak iz inostranstva
Nek padaju glave
s više dostojanstva

Dok padaju glave
Dok padaju glave

Još jedna glava
u dugome nizu
Publika se gura
da bi bila blizu

Limunada, boza
tulumbe, baklave
Da pregrize narod
dok padaju glave

Dok padaju glave
Dok padaju glave

Dok padaju glave
jer je takvo vreme
Istorija počinje od nule

Zatire se naše
i seme i pleme
I grade se nove Ćele Kule

Dok padaju glave
Dok padaju glave
Dok padaju glave
Dok padaju glave


Amin

Zapali sveću za pokojne
Za našu izgubljenu sreću
Naše su duše sad spokojne
Molim te
bar jednu sveću
bar jednu sveću

Ja ti pomoći stvarno ne mogu
Misli na buduću decu
Idi u crkvu, pomoli se Bogu
Naravno
i svome Svecu
i svome Svecu

Na dnu svake jame
čame kosti same
I govore kosti
- Bože im oprosti
Na dnu svake jame
čame kosti same
Bože, oprosti im sve

Tako mi sreće i očinjeg vida
Tako mi dodira i sluha
U ime Oca i ime Sina
I Svetog Duha
Amin

Zapali sveću za pokojne
Za našu izgubljenu sreću
Naše su duše sad spokojne
Molim te
bar jednu sveću
bar jednu sveću

Na dnu svake jame
čame kosti same
I govore kosti
- Bože im oprosti
Na dnu svake jame
čame kosti same
Bože, oprosti im sve

Tako mi sreće i očinjeg vida
Tako mi dodira i sluha
U ime Oca i ime Sina
I Svetog Duha
Amin


Noćas gubim meč (voleh te suviše)

Noćas gubim meč sa sobom
Negde početkom prve runde
Nokaut, šta da radim s tobom
Nokaut - već prve sekunde

Dovoljna je glupa reč
Dovoljna je teška reč
Da se izgubi meč

Voleh te suviše
Takve ko ti me ubiše

Noćas gubim meč sa sobom
Nekada sam bio strašan stvarno
Sada mogu da ti kažem zbogom
Sve sam bitke dobio na kvarno

Dovoljna je glupa reč
Dovoljna je teška reč
Da se izgubi meč

Voleh te suviše
Takve ko ti me ubiše

Noćas gubim meč sa sobom
Ti si meni bila ono glavno
Nekada sam bio - nikad robom
Šta da radim, umro sam odavno

Dovoljna je glupa reč
Dovoljna je teška reč
Da se izgubi meč

Jer voleh te suviše
Takve ko ti me ubiše

Voleh te suviše
Takve ko ti me ubiše


Bahnhof

Osećam se ko animir dama
Meni ljudi naručuju piće
Možda zvuči kao melodrama
Ali ja sam ipak ljudsko biće

Tu u hotelu, blizu železničke stanice
Vole me svi koji pređu preko granice
Nešto sam slabiji na domaćem terenu
Iako imam jeftiniju cenu

Ja sam samo kurva, duplo golo
Ja sam malo dete
Ja, velika nula, duplo golo
Od glave do pete

Prcaju me skoro svi u glavu
Ja to trpim, za to su upravu
Može na kredit, može džabe
Mogu gospoda, mogu barabe

Tu u hotelu, blizu železničke stanice
Vole me svi koji pređu preko granice
Nešto sam slabiji na domaćem terenu
Iako imam jeftiniju cenu

Ja sam samo kurva, duplo golo
Ja sam malo dete, ej
Ja, velika nula, duplo golo
Od glave do pete

Tu u hotelu, blizu železničke stanice
Vole me svi koji pređu preko granice

Ja, ich hab mein Bahnhof
das ist eine kleine Bar
so, dankeschen, auf wiedersehen
ja, das ist wunderbar


Bože

Kišni dan u predgrađu
i depresija
Čekamo u beznađu
da stigne Mesija

Nas drži samo nada
ove kišne noći
Čekamo Godoa
Godo neće doći

S neba pada krv i znoj
Svuda smrt i nespokoj
Gde si sada brate moj

Bože, molim te
daj nam neki znak
Bože, molim te
okolo je mrak

Mokri do gole kože
u blatu klečimo
Hej dođi, ako može
da se lečimo

Kišni dan u predgrađu
i depresija
Čekamo u beznađu
da stigne Mesija

S neba pada krv i znoj
Svuda smrt i nespokoj
Gde si sada brate moj

Bože, molim te
daj nam neki znak
Bože, molim te
okolo je mrak


Rat je završen

Rat je završen
Svet je savršen
Živi, mrtvi i ranjeni
Svi zajedno sahranjeni
Ali rat je završen

Ne zna se ko je dobio
Ne zna se ko je izgubio
Svako je ponekog ubio
A rat je završen
Srećom, rat je završen

Lepi plavooki Bog
sve odozgo gleda
Ali dobri Bog
ima posla svog

Bože pravde

A ona dečurlija
Ona balavurdija
Više ih nema nego što ima
I niko ne zna šta je sa njima
A rat je završen

Ja nikog nisam ubio
Ja nikom nisam presudio
Ja nikog nisam povredio
Ja nikog nisam pobedio
A rat je završen

Lepi plavooki Bog
sve odozgo gleda
Ali dobri Bog
ima posla svog

Bože pravde
Bože pravde
Bože pravde


Kad sam bio mlad

Sa 13 sam popušio prvu pljugu
A posle prve odma i drugu
Jer tad
tad sam bio mlad

S 14 sam popio prvo pivo
A posle piva sam pio sve živo
Jer tad
tad sam bio mlad

Kad dobijem batine, nisam kukao
Bio sam tučen, i ja sam tukao
Jer tad
tad sam bio mlad
Jer tad
tad sam bio mlad

Ja samo 15, ona ofucana
Fala joj, ali bila je tucana
Jer tad
tad sam bio mlad

Sa 16 sam prvi put ponavljao
Pobego od kuće i nisam se javljao
Jer tad
tad sam bio mlad

Malo sam lagao, bio sam nagao
Nikome račun nisam polagao
Jer tad
tad sam bio mlad
Jer tad
tad sam bio mlad

Sa 13 sam popušio prvu pljugu
A posle prve odma i drugu
Jer tad
tad sam bio mlad

S 14 sam popio prvo pivo
A posle piva sam pio sve živo
Jer tad
tad sam bio mlad

Kad dobijem batine, nisam kukao
Bio sam tučen, i ja sam tukao
Jer tad
tad sam bio mlad
Jer tad
tad sam bio mlad
Jer tad
tad sam bio mlad


Idi sad

Da, ja sam onaj koji sve kvari
I zato beži da bi se spasla
Sada ti trebaju druge stvari
Izgleda da si najzad odrasla

Sve što sam mogao, ja sam ti dao
Dosadne priče, prohladne ruke
Kada sam rekao sve što sam znao
Tad su i pogledi postali muke

Idi sad, nemoj da budeš sa mnom
Ne čekaj, bolje idi što pre
Teško je u mome svetu tamnom
Teško je kad se izgubi sve

Da, ja sam onaj koji sve kvari
I zato beži da bi se spasla
Sada ti trebaju druge stvari
Izgleda da si najzad odrasla

Idi sad, nemoj da budeš sa mnom
Ne čekaj, bolje idi što pre
Teško je u mome svetu tamnom
Teško je kad se izgubi sve

Idi sad, ooo idi sad, nemoj da budeš sa mnom
Ne čekaj, bolje idi što pre
Teško je, ooo idi sad, u mome svetu tamnom
Teško je kad se izgubi sve


Jebi ga

Žene su retko glupe i prazne
I skoro nikad bezobrazne
Žene su pametne, žene su spretne
Žene su zaista izuzetne

Žene su pale sa druge planete
I sad se nama muškima svete
One su kvarne od glave do pete
Al' bez njih ne možeš da napraviš dete

Jebi ga
to ti je nebriga
Jebi ga, o je je je
to ti je nebriga
jeste

Žene su zaista izuzetne
Samo kada se uredno metne
Onda su naj naj naj
Onda su haj haj haj

Žene su stvarno neverovatne
Kada ih nešto dobro mlatne
Sve je uredu u svakom pogledu
Za svaki dan ispunjen plan

Jebi ga
to ti je nebriga, pa da da da
Jebi ga, o-je
to ti je nebriga

Sve im je svejedno, ništa nije vredno
Život je užasno gorak, oh
Ti je kao mazn'o, a pucaš u prazno
Naravno, ispade ćorak, oh
Sve u svemu i na tu temu
Nemam pojma šta da kažem sad, oh
Mogu da masturbiram, da ga malo turiram
Al' za to nisam rad

Jebi ga, o-je
to ti je nebriga, ou
Jebi ga
to ti je nebriga

"Velika rasprodaja žena, izlaze na našu tezgu
Može na kilo, može na parče, može u celini
izvol'te, izvol'te, izvol'te"

Prodajem žene upola cene
Prodajem žene upola cene

Jebi ga, a-ha
to ti je nebriga
Jebi ga
to ti je nebriga

Žena je varljiva
manje il' jače
Lako je kvarljiva
laže kad plače

Jebi ga!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma