7. 2. 1999.

Galija - Južnjačka uteha [^]



PGP RTS CD 412769
1999



1. Kaži kaži libe Stano (5:30)
2. Tikve (4:24)
3. Da znaješ mori mome (5:28)
4. Dimitrijo (5:16)
5. Uteha (5:00)
6. Igra kolo na livadi (5:33)
7. Smiljana (5:01)
8. Snošti si minav mamo (4:32)
9. Kalčina kafana (5:28)




muzički producent i ton majstor: Ivan Vlatković
koproducent: Dragutin Jakovljević
programer: Slaviša Pavlović
snimano i miksano u studiju Pink
postproducirano u studiju Muzičke Akademije u Novom Sadu
postprodukcija: Ivan Vlatković i Branislav Micić
marketing: Aleksandar Stanojević
izvršna produkcija: miki Marković

Nenad Milosavljević: vokal
Saša Ranđelović: gitara
Dragutin Jakovljević: gitara, synth gitara
Aleksandar Lokner: klavijature
Slaviša Pavlović: bas
Boban Pavlović: bubnjevi

Marijana Popović: prateći vokal u pesmi Tikve



Kaži kaži libe Stano
(trad./N. Milosavljević/trad.)

Kaži, kaži libe Stano
što si zamislena
Da li ruba nemaš Stano
Ili pari nemaš

Se si imam, libe Dimčo
Samo edno nemam
Samo edno nemam libe
Od srce poroda

Jas ke odam, libe stano
Vo grada so luno
ke ti kupam, libe Stano
Dete pozlateno

pusto da ostane, dimčo
Dete pozlateno
Koga nema, da mi kaže
Od srce majčice


Tikve
(trad./A. Lokner/trad.)

rasle tikve na bunjištu
rasle tikve na bunjištu
more, more, more bre, 'ajd odatle bre...

Imam ženu kano mrenu
Imam ženu kano mrenu
more, more, more bre, 'ajd odatle bre...

Imam muža kano puža
Imam muža kano puža
more, more, more bre, 'ajd odatle bre...

Pa ga šaljem na oranje
Pa ga šaljem na oranje
more, more, more bre, 'ajd odatle bre...

Svi orači dom dođoše
Svi orači dom dođoše
more, more, more bre, 'ajd odatle bre...

moj ga nema da se vrne...
moj ga nema da se vrne...

pade slamka pa ga ubi
more, more, more bre, 'ajd odatle bre...


Da znaješ mori mome
(trad./Galija/trad.)

Da znaješ mori mome, da znaješ
kol'ka je
žalba za mlados'

Na portu bi me, mome čekala
od konja bi me
mome, skinala

Na čardak bi me, mome odvela
u lice bi me
mome, ljubila


Dimitrijo
(trad./Galija/trad.)

Dimitrijo, sine Mitre
majkino jedinče
Dimitrijo, sine Mitro
moja živo rano

Pet godine sine legam
ne si mi pitaja
ne si mi pitaja, sine mitre
od što majke legaš

Dimitrijo, sine Mitre
majkina budalo
zar ne vidiš, čedo moje
da te žena vara

Ti još spiješ, sine Mitre
ona se promeni
Bela rekla, sine mitre
kopče zakopčane

i na glavu, sine mitre
kose začešljane
i na glavu, sine mitre
pocelji pleteni

kanate u ruke, sine mitre
na đeneku ide

Kad se vrne, sine mitre
rekla iskidana
a na reklu, sine mitre
kopče raskopčane

i na glavu, sine mitre
kose raspletene
Dimitrijo, sine Mitre
majkina budalo

Ako majke, ako majke
barem je ubava


Uteha
(N. Milosavljević/D. Jakovljević/A. Stanojević)

Neka gorka poruka
u meni je ostala
kao ljuta rakija
u mamurna svitanja

Odnekud ti
došla si tiho
s najlepšim snom
razorila mi dom

Kao ružna uteha
traju mi sećanja
živim još od nadanja
da si me volela

Nestala si
da ne vidi niko
s najlepšim snom
razorila mi dom

ni pesma te nije zavolela
ni tuga te nije zabolela

Kada dođe sećanje
što traži praštanje
šta mi drugo ostaje
osim južnjačke utehe

Odnekud ti
došla si tiho
s najlepšim snom
razorila mi dom

ni pesma te nije zavolela
ni tuga te nije zabolela


Igra kolo na livadi
(trad.-N. Milosavljević/D. Jakovljević/trad.-A. Stanojević)

Igra kolo na livadi
i na travi zelenoj
i u kolu devojka
bela i rumena

Ozdol ide mlado momče
na konja zelena
nit me znaje, nit me poznaje
rukom me doziva

Neka znaješ kada daruješ
nevestu kad upoznaješ
Oči gledaj, ruke uzimaj
pogledom srce upitaj
srce upitaj

Ja se krijem iza majke
ne smem da se javim
on mi pruža šećer šerbet
u zlatnoj maštrafi

Il ga pila, il ne pila
moja biti moraš
Nit ću jesti, niti piti
niti tvoja biti

Neka znaješ kada daruješ
nevestu kad upoznaješ
oči gledaj, ruke uzimaj
pogledom srce upitaj
srce upitaj

Široka je metohija
biraj bolju dragu

Neka znaješ kada daruješ
nevestu kad upoznaješ
oči gledaj, ruke uzimaj
pogledom srce upitaj...
srce upitaj


Smiljana
(trad.-N. Milosavljević/Galija/trad.)

smiljana
pokraj vode brala
nabrala je
nedra i rukave
isplela je
tri zelena venca

plovi, plovi
moj zelen venče

prvoga je
sebi ostavila
drugoga je
drugaraci dala

trećega je
niz vodu pustila
kad je vencu
tiho govorila

plovi, plovi
moj zelen venče
dok ne dođeš
do vojvoda dvora


Snošti si minav mamo
(trad./Galija/trad.)

Snošti si minav mamo, naminav
kraj bister, mila mamo, kladenec
kraj bister, studen mamo, kladenec

tamo si, mila mamo, nameriv
devojče edno malo, malečko
devojče mlado, mamo, ubavo

učam te, mili sine, karam te
mometo ti e sine, malečko
ne moži kuća, sine, da gleda

spavejče, pile malo, malečko
samo si gnezdo, praveše
samo si pilci, mamo, rađaše


Kalčina kafana
(trad./N. Milosavljević/trad.)

ja si imam vere
lele, ja si imam
ja si imam vere
dve do tri bolesti

prva bolest vere
lele, prva bolest
prva bolest vere
kalčina kafana

druga bolest vere
lele, druga bolest
druga bolest vere
odoh u tuđinu

treća bolest vere
lele, treća bolest
treća bolest vere
umirem za tebe

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma